A gyakorlatokat Kiss Virág IFBB világbajnok, 2019. Év Fitnesz Nagykövete állította össze nekünk.

Mozogj velünk: életmódváltás Kiss Virággal

Az első lépések soha nem könnyűek, de ha olvasod ezeket a sorokat, az azt jelenti, hogy már elszántad magad az életmódváltásra, így az edzésre is. Segítek, hogyan kezdj neki a mozgásnak otthon akkor is, ha kevés az időd.

Amire szükséged lesz: gumiszalag (kisebb, nagyobb) A gyakorlatok hatékonyak és 20-25 perc alatt elvégezhetők

1. Női T-fekvőtámasz

Vedd fel a női fekvőtámasz pozíciót, és végezz egy karhajlítás-nyújtást. Fordulj ki oldalra, oldalsó plank helyzetbe. Egyik tenyér a talajon, a másik kar magasba nyújtva, a vállöv felett egyenesen legyen. A törzsed ebben a pozícióban elemelkedik a talajról, a csípő, a fenék feszes, és a tested egy egyenest alkot.

női fekvőtámasz

Fotó: shutterstock

Ismétlés 4X 10

2. Gumiszalaggal evezés páros karral

A lábad legyen kb. vállszélességnyire terpeszben, és hajolj előre minimum 45 fokos szögig. Húzd fel a szalagot a hasad irányába, a lapockák összehúzásával indítva a mozdulatot. A könyököd legyen végig a tested mellett, a felső holtponton tartsd meg pár másodpercig a mozdulatot.

Ismétlés 4X12

3. Vállból nyomás gumiszalaggal

A törzsed legyen feszes, egyenes, előre nézz. Nyomd a szalagot a fejed fölé úgy, hogy a tenyered előre nézzen. A mozgás során ügyelj arra, hogy a tenyered állása ne változzon a mozgás során. A felső holtpont a fejed fölott van, de figyelj rá, hogy ne ütköztesd ki a könyökízületet, vagyis ne nyújtsd ki teljesen a karodat! A visszaengedés ugyanazon a pályán történjen, lassan és kontrolláltan.

 

Hozzászólások

Ez a legjobb recept: főzzünk eperlekvárt cukor nélkül!
Sokáig éltünk abban a tévhitben, hogy eperlekvárt, szörpöt eltenni csak cukorral lehet.
Itt a kánikula! Így lehet jól aludni a nagy melegben
Sokan várták már, hogy végre tartósan meleg, vagyis igazi fülledt nyár legyen, ugyanakkor ez a hőség rendkívül igénybe veszi a szervezetet.
Így lesz sokáig gyönyörű a barna bőr
Így lesz sokáig gyönyörű a barna bőr
A reggeli mozgás jótékony hatásai
Ahogy egyre jobb az idő, még az is könnyebben kel a korai nappal, aki egyébként szeret sokáig lustálkodni. Élvezze és használja ki a nyarat a reggeli mozgásra is!
13 tipp a hőségben való edzéshez
Győzd le a forróságot azzal, hogy felkészülsz rá!
Most nyílik a bodza, tedd el télire cukor nélkül
Te is imádod a bodza szörpöt, de megrémiszt, mennyi egészségtelen fehér cukor kell bele? Mutatjuk, hogy készítsd el a diétás változatot.
Íme 25 perc pokoli kettlebell-edzés Hegedűs Dórival!
A FitPercek legfrissebb videójában Hegdűs Dóri, személyi edző mutat néhány remek gyakorlatot, hogy érdemes a kettlebell-lal mozogni.
4 isteni nyári leves, amit akkor is ehetsz, ha diétázol
Nyáron is nagyon fontos a folyadékfogyasztás, és egy jó tányér leves akár elég is lehet, hiszen ezekben a hónapokban nem jó nagyon leterhelni a gyomrot. Ezekből a finomságokból viszont bátran ehetünk.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.