Oldal kiválasztása
5 növényi ital, amit kipróbálhat a tehéntej helyett
Ma már számos tejjellegű, növényi ital kapható a boltokban. Nézzünk néhány egészséges és finom alternatívát a tehéntej helyett.
Ápolja belsőleg!
A szép bőr titka karantén idején is
Bár számtalan kozmetikum segíti a szépség megőrzését, valójában belső védelemre is szükség van. Ennek legjobb módja, ha gondoskodik jó minőségű, tápláló anyagok rendszeres beviteléről. Íme néhány kulcsfontosságú alkotóelem.
Csak nyugalom! 4 módszer, ami garantáltan beválik a stressz ellen
Az egészséges, stresszmentes élethez elengedhetetlen a megfelelő étkezés, a rendszeres testmozgás, az elegendő alvás, de ezeket sajnos nem mindig könnyű megvalósítani... Íme négy pár perces stresszoldó stratégia.
Egy nemes ügyért
Itt egy szuper lehetőség, ha hiányoznak a tavaszi versenyek!
A Maradj Otthon Jótékonysági versenysorozat keretében az otthonában is megmérettetheti magát – természetesen online. Futásra, bringázásra fel!
Receptajánló: vegán gyümölcsös desszert
Ez az áfonyás-citromos muffin annak is szuper választás, aki nem vegán. Egyszerűen csak azért, mert egy nagyon finom édességről van szó!
Segítség, nem megy a fogyókúra! Mit rontok el?
Hiába próbálkozik, nem mozdul a mérleg nyelve? Úgy érzi, mindent megtesz, de mégsem sikerül fogynia? A súlygyarapodás hátterében néha olyan okok állnak, amelyekre nem is gondolna...
Nem minden élelmiszer egészséges, amit annak gondolunk!
A mentális és fizikai jóléthez nagyon fontos a kiegyensúlyozott táplálkozás. De honnan tudható, hogy egy élelmiszer egészséges vagy egészségtelen? A dietetikus segít, hogy mi alapján döntsön vásárláskor.
A négy fal között: 3 tipp a tudatos és kreatív sportoláshoz
Az edzőteremről és a tavaszi sporteseményekről most le kell mondanunk, ez azonban nem jelenti azt, hogy a mozgást is hanyagolnunk kellene. Sőt! Sportoljunk otthon, legyünk kreatívak!
Kenről nincs infónk
Már Barbie baba is meditál és jógázik
A világ egyik leghíresebb játékszerének gyártója a testi-lelki feltöltődés fontosságára szeretné felhívni a gyerekek figyelmét a legfrissebb kollekcióval.
Lelkemből
Erősség vagy gyengeség?
Miben mutatkozik meg és mivel mérhető egy ember lelki ereje? Ki az erős és ki a gyenge? Tény vagy képzelet az egész? Miben mutatkozik meg a gyengeség? És miben az erősség? Dicsőség az egyik, szánalom a másik? Szendrei Ildikó írása.
Futás: 5 km-es edzésterv kezdőknek
Szeretne belevágni a futásba? A jelszó: fokozatosság! Az alábbi edzésprogram lépésről lépésre, hétről hétre segít eljutni a bűvös 5 kilométerig.
Pörögjünk fel!
4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál!
Hallott már a Tabata-módszerről? Ennek a magas intenzitású edzésnek az a lényege, hogy rövid idő alatt sok kalóriát égetünk el, sőt, edzés után is pörög az anyagcsere. Most egy olyan otthoni program következik, amely a Tabatára épül.
Úton a belső béke felé
Zajjal, zűrzavarral teli világunkban testünk-lelkünk nyugalomért kiált. Amikor például idegeskedünk, nem árt, ha emlékeztetjük magunkat arra, hogy a hozzánk legközelebbi békés sziget, amit bármikor elérhetünk, bennünk található.
Mit tanácsol a csontkovács a mozgásszervi problémák megelőzésére, kezelésére?
Aki az ideje nagy részét a számítógép előtt ülve tölti, nem mozog eleget és egyoldalúan terheli a testét, annál gyakrabban fordulnak elő olyan mozgásszervi problémák, mint például a lumbágó.
Alapvető mozgásformák, amiket rendszeresen ajánlott űznie
Az edzésterv összeállításánál fontos, hogy az erősítő, illetve a rugalmasságot növelő gyakorlatok mellett a szív- és érrendszert támogató sportok is helyet kapjanak a programban.
Ezért érdemes fogyasztani!
Egészséges fehérjebomba: a joghurt
A joghurt ma már nem hiányozhat az egészségesen táplálkozók étrendjéből, ám nem mindegy, hogy a széles kínálatból melyiket választja. Mielőtt a kosarába tenné, nézze meg alaposan az összetevők listáját, mi pedig segítünk eligazodni a joghurtok világában.
Home office egészségesen: 3+1 szabály a plusz kilók ellen
Most, a járványidőszakban kevesebb lehetőségünk van a mozgásra, a szorongós időszak pedig erősíti a stresszevést, nehéz megtartani az egészséges szokásainkat. Dr. Farkas Kitti tanácsai segítenek, hogy ne legyen gond.
Edzésprogram
7 otthoni alakformáló gyakorlat, amihez csak egy szék kell
Ha szeretné hatékonyan megdolgoztatni az izmait, és formálni az alakját, végezze el a következő edzésprogramot heti 2-3 alkalommal. A Czanik Krisztián személyi edző által összeállított gyakorlatsor végrehajtásához csupán egy háttámlás székre van szükség.
Magazinajánló
Megjelent az áprilisi Diéta és Fitnesz!
Egészséges étkezés és fogyás, formában maradni 40 felett, aromaterápia, Top 5 összetett gyakorlat – ezekkel a témákkal és még sok más izgalmas cikkel vár az Diéta és Fitnesz legfrissebb lapszáma, a címlapon Végh Judit színésznővel.
Könnyű desszertek
Valami édeset, de gyorsan! Sütés nélküli receptek
Vannak helyzetek, amikor igenis megérdemeljük a desszerteket. Viszont hasznos, ha ilyenkor is egészséges édességet nassolunk. Sütés nélküli finomságok receptjei következnek.
Kisokos
Diétamatek: kalóriaszámlálás kezdőknek
Akár fogyni szeretne, akár izmot építeni és formásodni, a céljai elérésének egyik kulcsa a megfelelő táplálkozás. Fontos a kalória mennyisége és a makrotápanyagok összetétele is. Segítünk, hogy mennyit és mit kell ennie!
Félelmeink és a négy fal közé zárva – 12 tipp a depresszió ellen
A járvány időszakára jellemző „társadalmi távolságtartás” könnyen elmagányosodáshoz, levertséghez vezethet. A mentális egészség megőrzése érdekében próbálja ki az alábbi tanácsokat!
Csipkebogyó, napraforgómag, hagyma és társaik
Válasszuk a hazait! Immunerősítő magyar szuperélelmiszerek
Most még fontosabb a szervezet védekezőképességének erősítése, mint valaha – a jó hír az, hogy ebben a magyar szuperélelmiszerek is nagy segítségünkre lehetnek.

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Februárban is Diéta és Fitnesz

Lélekromboló munkahelyek
Mi kell ahhoz, hogy egy munkahely ideális legyen? A szakmai hozzáértésen túl magas érzelmi intelligenciaszint a munkáltató és az alkalmazottak részéről egyaránt.
Várjuk együtt a tavaszt! - Megjelent a Diéta és Fitnesz februári száma
Heteken keresztül vártuk olvasóink jelentkezést, a Legyél te is Címlaplány! Kampányunkra. S most, eljött az idő, hogy bemutassuk a nyertest! De nemcsak Jakabházy Dóra történetét, de sok-sok izgalmas témát találhattok a februári Diéta és Fitnesz magazinban!

Legnépszerűbb cikkeink!

Mit üzen, ha magas a pulzusunk, de alacsony a vérnyomásunk?
A magas pulzusszám gyakran együtt jár az alacsony vérnyomással, ám egy bizonyos szint után ez akár a szívritmuszavar jele is lehet.
Melyik tea hatásos a fejfájásra? - A bükki füvesember válaszol
Fejfájás azonnali csillapítására nincs gyógynövény vagy gyógytea, azonban a migrénes fejfájás kiújulását rendszeres gyógyteázással meg tudjuk előzni. Gyuri bácsi a bükki füvesember most fejfájósoknak ad tanácsot.
Így előzhető meg, hogy tüdőgyulladás legyen a megfázásból
A megfázás rossz közérzettel, orrdugulással, orrfolyással, torokfájással járhat. Több alkalommal is áteshetünk rajta évente, rendszerint egy hét alatt elmúlnak a tünetei. Bizonyos esetekben azonban komoly szövődményeket, akár tüdőgyulladást is okozhat.
Csodákra képes az arctorna, ha helyesen végezzük
Arctornával nemcsak a ráncokon segíthetünk, de a toka ellen is tehetünk. Nézzük a legnépszerűbb öt gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetünk!
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.