Oldal kiválasztása
A négy fal között: 3 tipp a tudatos és kreatív sportoláshoz
Az edzőteremről és a tavaszi sporteseményekről most le kell mondanunk, ez azonban nem jelenti azt, hogy a mozgást is hanyagolnunk kellene. Sőt! Sportoljunk otthon, legyünk kreatívak!
Kenről nincs infónk
Már Barbie baba is meditál és jógázik
A világ egyik leghíresebb játékszerének gyártója a testi-lelki feltöltődés fontosságára szeretné felhívni a gyerekek figyelmét a legfrissebb kollekcióval.
Lelkemből
Erősség vagy gyengeség?
Miben mutatkozik meg és mivel mérhető egy ember lelki ereje? Ki az erős és ki a gyenge? Tény vagy képzelet az egész? Miben mutatkozik meg a gyengeség? És miben az erősség? Dicsőség az egyik, szánalom a másik? Szendrei Ildikó írása.
Futás: 5 km-es edzésterv kezdőknek
Szeretne belevágni a futásba? A jelszó: fokozatosság! Az alábbi edzésprogram lépésről lépésre, hétről hétre segít eljutni a bűvös 5 kilométerig.
Pörögjünk fel!
4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál!
Hallott már a Tabata-módszerről? Ennek a magas intenzitású edzésnek az a lényege, hogy rövid idő alatt sok kalóriát égetünk el, sőt, edzés után is pörög az anyagcsere. Most egy olyan otthoni program következik, amely a Tabatára épül.
Úton a belső béke felé
Zajjal, zűrzavarral teli világunkban testünk-lelkünk nyugalomért kiált. Amikor például idegeskedünk, nem árt, ha emlékeztetjük magunkat arra, hogy a hozzánk legközelebbi békés sziget, amit bármikor elérhetünk, bennünk található.
Mit tanácsol a csontkovács a mozgásszervi problémák megelőzésére, kezelésére?
Aki az ideje nagy részét a számítógép előtt ülve tölti, nem mozog eleget és egyoldalúan terheli a testét, annál gyakrabban fordulnak elő olyan mozgásszervi problémák, mint például a lumbágó.
Alapvető mozgásformák, amiket rendszeresen ajánlott űznie
Az edzésterv összeállításánál fontos, hogy az erősítő, illetve a rugalmasságot növelő gyakorlatok mellett a szív- és érrendszert támogató sportok is helyet kapjanak a programban.
Ezért érdemes fogyasztani!
Egészséges fehérjebomba: a joghurt
A joghurt ma már nem hiányozhat az egészségesen táplálkozók étrendjéből, ám nem mindegy, hogy a széles kínálatból melyiket választja. Mielőtt a kosarába tenné, nézze meg alaposan az összetevők listáját, mi pedig segítünk eligazodni a joghurtok világában.
Home office egészségesen: 3+1 szabály a plusz kilók ellen
Most, a járványidőszakban kevesebb lehetőségünk van a mozgásra, a szorongós időszak pedig erősíti a stresszevést, nehéz megtartani az egészséges szokásainkat. Dr. Farkas Kitti tanácsai segítenek, hogy ne legyen gond.
Edzésprogram
7 otthoni alakformáló gyakorlat, amihez csak egy szék kell
Ha szeretné hatékonyan megdolgoztatni az izmait, és formálni az alakját, végezze el a következő edzésprogramot heti 2-3 alkalommal. A Czanik Krisztián személyi edző által összeállított gyakorlatsor végrehajtásához csupán egy háttámlás székre van szükség.
Magazinajánló
Megjelent az áprilisi Diéta és Fitnesz!
Egészséges étkezés és fogyás, formában maradni 40 felett, aromaterápia, Top 5 összetett gyakorlat – ezekkel a témákkal és még sok más izgalmas cikkel vár az Diéta és Fitnesz legfrissebb lapszáma, a címlapon Végh Judit színésznővel.
Könnyű desszertek
Valami édeset, de gyorsan! Sütés nélküli receptek
Vannak helyzetek, amikor igenis megérdemeljük a desszerteket. Viszont hasznos, ha ilyenkor is egészséges édességet nassolunk. Sütés nélküli finomságok receptjei következnek.
Kisokos
Diétamatek: kalóriaszámlálás kezdőknek
Akár fogyni szeretne, akár izmot építeni és formásodni, a céljai elérésének egyik kulcsa a megfelelő táplálkozás. Fontos a kalória mennyisége és a makrotápanyagok összetétele is. Segítünk, hogy mennyit és mit kell ennie!
Félelmeink és a négy fal közé zárva – 12 tipp a depresszió ellen
A járvány időszakára jellemző „társadalmi távolságtartás” könnyen elmagányosodáshoz, levertséghez vezethet. A mentális egészség megőrzése érdekében próbálja ki az alábbi tanácsokat!
Csipkebogyó, napraforgómag, hagyma és társaik
Válasszuk a hazait! Immunerősítő magyar szuperélelmiszerek
Most még fontosabb a szervezet védekezőképességének erősítése, mint valaha – a jó hír az, hogy ebben a magyar szuperélelmiszerek is nagy segítségünkre lehetnek.
„El vagyok keseredve!”
Az elhalasztott tokiói olimpia margójára: mit gondolnak a sportolók?
Tegnap a Nemzeti Olimpiai Bizottság (NOB) úgy döntött, hogy elhalasztják az idei nyári ötkarikás játékokat. A tokiói olimpiát jövőre tartják majd meg.
Valóban diétás a puffasztott rizs és az extrudált kenyér? A szakértő válaszol
A fogyni vágyók nagy része azt hiszi, hogy az extrudált kenyér és a puffasztott rizsszelet diétás, és korlátlanul fogyasztható. Ez azonban nem feltétlenül igaz – a dietetikus elmagyarázza.
Most sikerülni fog!
Ha minden fogyókúrába belebukik... – Az orvos tanácsai jojóeffektus legyőzésére
A fogyókúrázók jelentős hányada igen komolyan küzd a jojóeffektussal, és sokan emiatt mondanak le az életmódváltásról.
A sport legyen veled! Mi motiválja az edzésben Lékai-Kiss Ramónát és Tóth Verát?
A színésznő és az énekesnő mindketten a sport szerelmesei, de most ők is, ahogy sokan mások, leginkább otthon edzenek. A rendszeres testmozgás tehát nem marad el, nincs kifogás!
Formáló, tartást adó, erősítő gyakorlatok Béres Alexandrától
Ebben a 6 feladatban nem az ismétlések száma határozza meg a terhelést, hanem a korrigált, stabilizált testhelyzet megtartása. Ahogy Szandra írja: „Gyönyörűen formáló edzés, érdemes kipróbálni!”
A fájdalom ellen
Fűben-fában orvosság: természetes gyógymódok
A természet remek fájdalomcsillapító alternatívákat kínál a gyógyszerek helyett, valamint mellett. Érdemes bevetni a természetes gyógymódok erejét!
Balzsam a léleknek
A titok, amire az önbizalom és az önbecsülés épül: a dicséret
Mindenkinek alapvető szükséglete, mert hozzájárul a pozitív önértékeléshez, az önbizalomhoz, a testi-lelki harmóniához.

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Februárban is Diéta és Fitnesz

Lélekromboló munkahelyek
Mi kell ahhoz, hogy egy munkahely ideális legyen? A szakmai hozzáértésen túl magas érzelmi intelligenciaszint a munkáltató és az alkalmazottak részéről egyaránt.
Várjuk együtt a tavaszt! - Megjelent a Diéta és Fitnesz februári száma
Heteken keresztül vártuk olvasóink jelentkezést, a Legyél te is Címlaplány! Kampányunkra. S most, eljött az idő, hogy bemutassuk a nyertest! De nemcsak Jakabházy Dóra történetét, de sok-sok izgalmas témát találhattok a februári Diéta és Fitnesz magazinban!

Legnépszerűbb cikkeink!

Mit üzen, ha magas a pulzusunk, de alacsony a vérnyomásunk?
A magas pulzusszám gyakran együtt jár az alacsony vérnyomással, ám egy bizonyos szint után ez akár a szívritmuszavar jele is lehet.
Melyik tea hatásos a fejfájásra? - A bükki füvesember válaszol
Fejfájás azonnali csillapítására nincs gyógynövény vagy gyógytea, azonban a migrénes fejfájás kiújulását rendszeres gyógyteázással meg tudjuk előzni. Gyuri bácsi a bükki füvesember most fejfájósoknak ad tanácsot.
Így előzhető meg, hogy tüdőgyulladás legyen a megfázásból
A megfázás rossz közérzettel, orrdugulással, orrfolyással, torokfájással járhat. Több alkalommal is áteshetünk rajta évente, rendszerint egy hét alatt elmúlnak a tünetei. Bizonyos esetekben azonban komoly szövődményeket, akár tüdőgyulladást is okozhat.
Csodákra képes az arctorna, ha helyesen végezzük
Arctornával nemcsak a ráncokon segíthetünk, de a toka ellen is tehetünk. Nézzük a legnépszerűbb öt gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetünk!
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.