Édesburgonyás brownie – A nap kedvenc egészséges desszertje
Liszt nélkül készül – ezáltal gluténmentes –, laktózmentes, és mindösszesen hét hozzávalóból áll. Próbálja ki a csokis édességet a sokoldalúan felhasználható édesburgonyából!
Sikeres fogyókúra 7 lépésben – Mit tanácsol a dietetikus?
Ha nincs komolyabb súlyfeleslege, „csak” néhány kilótól szeretne megszabadulni, akkor elég pár apró dologra figyelnie ahhoz, hogy eredményes legyen. A sikeres fogyókúra megvalósításához következzen 7 tanács Kovács Judit dietetikustól.
Sárgarépás banánkenyér – A nap kedvenc egészséges desszertje
A sárgarépatorta találkozása a banánkenyérrel: egy zsírszegény édesség, amely egészséges szénhidrátokban gazdag.
3 egynapos diéta különleges helyzetekre
Egy megfelelően összeállított étrend csodákra képes! Egy egészséges és könnyű programmal már egy nap alatt is enyhíthetők olyan problémák, mint a PMS vagy az energiahiány.
Málnás süti – A nap kedvenc egészséges desszertje
Mandulalisztből, nyírfacukorral, sok gyümölccsel készül, csupa egészséges hozzávalóból. A vasárnapi leves után kiváló desszert lehet!
Alakformálás felsőfokon – Készüljön a nyárra!
Már csak néhány hét, és itt a nyár! Előkerülnek a szekrényből a nyári ruhadarabok, sokkal több fog látszódni az alakunkból. Az alábbi alakformáló programban táplálkozási tippeket és bőrfeszesítő trükköket is ajánlunk!
Interjú
Bay Éva: „Belenézek a tükörbe, és tetszik, amit látok”
A legendás tévés nem kevesebbel büszkélkedhet, mint hogy alig fél év alatt 18 kilót fogyott! Bay Éva még tavaly nyáron fogott komoly életmódváltásba: azóta sokkal tudatosabban táplálkozik, és rendszeresen tornázik.
Zsigeri boldogtalanság
Sokszor hallottam párkapcsolati témák felvetődésénél: ,,Majd meglátom!” A mai fiatalok, többnyire lányok, nők többsége igen magas elvárásokat támaszt a férfiak felé. ,,Legyen autója, lakása, de minimum albérlet. Legyen pénze, csóróval én össze nem jövök! Legyen jóképű, vicces! Vigyen el ide, vigyen el oda, vegye meg ezt, vegye meg azt.” És így tovább…
Zabpelyhes muffin – a nap kedvenc egészséges desszertje
Teljes értékű szénhidrátban gazdag, fehérjét is tartalmaz, a reggeli sportolást követően finom és tápláló fogás. Ne hagyjuk ki belőle a friss gyümölcsöt sem!
Csökkenti a fejfájást, elűzi a stresszt
A nyújtás jótékony hatásai: nem csak az izomláz ellen jó!
A legtöbben csak az edzés végén szánnak rá időt, pedig a rendszeres nyújtás kifejezetten egészséges, nem csak az izomláz és a sérülések megelőzése miatt!
7+1 életmódtipp lustáknak, hogy ne legyen több kifogás
Számos kifogással állnak elő, miért is nem kezdik el az életmódváltást. Most azonban még a leglustábbaknak is nyújtunk alternatívát annak érdekében, hogy megszabaduljanak pár kilótól.
„Sportolhatok? Hiszen ez csak egy kis nátha...”
Akad, aki nekiáll betegen edzeni, mondván: majd kiizzadja magából... Ez azonban nem biztos, hogy jó ötlet! Vajon csak múló rosszullét, esetleg egy kezdődő betegség tüneteit érezzük magunkon? Nem mindegy, hogy mikor húzunk edzőcipőt!
7 finomság a fehérjeszelet helyett
Edzés után enni kell! De vajon mit?
A sportolást követően olyan ételekre van szükségünk, amelyek tartalmazzák a fontos tápanyagokat, de nem fordítják vissza az edzés jótékony hatásait. Íme, néhány tipp!
Mit tehetünk otthon, ha nem sürgősségi, de kellemetlen fogászati panaszunk van?
Kiesett tömés, korona, fájdalomcsillapítás... Mi a teendő, ha a járványügyi korlátozások miatt nem tud fogadni a fogorvos? Dr. Molnár Bálint, a Semmelweis Egyetem Parodontológiai Klinikájának docense, a Dentpoint Implantológiai és Parodontológiai Centrum vezetője válaszol.
Banános bögresüti – A nap kedvenc alakkímélő desszertje
10 perc alatt kész, teljes értékű szénhidrátot tartalmaz, a súlycsökkentő étrendbe is belefér, ha például reggelire, némi friss idénygyümölccsel fogyasztjuk!
Évről évre egyre rosszabb az allergiaszezon – Mit tehet ellene?
A pollenallergiások száma világszerte emelkedik, és nem csak öröklött hajlam kérdése, hogy valakinél jelentkezik-e a betegség. A klímaváltozás több módon is hozzájárul, hogy egyre több a szénanáthás, egyre tovább tart a szezon, és erősebbek az allergiás tünetek.
Folyadékbevitel evéssel: Top 5 hidratáló étel
Sokan küzdenek azzal a problémával, hogy nehezükre esik elfogyasztani a megfelelő mennyiségű folyadékot a hidratáltság fenntartásához. Ha ön is ebben a cipőben jár, fogyassza az alább felsorolt élelmiszereket minél gyakrabban.
Hogy működik a Gilmore Girls edzésprogram?
Avagy kössük össze a szórakoztatót a hasznossal. Nem kell más hozzá, mint a Szívek szállodájának egyik epizódja, és mehet az edzés!
Otthonpszichológia
Mutasd az otthonod, megmondom, milyen ember vagy!
A lakásunk állapota, a tárgyaink, a színek használata tükrözheti a gondolat- és érzésvilágunkat, a lelki blokkjaikat, a konfliktusainkat, az életenergiánkat. Ha változtatunk rajta, magunk is változunk.
4 gyakorlat
Szép tartás, erős láb – A talpboltozat edzése Béres Alexandrával
A talp izmainak erősítésére szolgáló gyakorlatok nemcsak a tartásunkat javítják, de elősegítik a térd, a csípő és a gerinc fájdalmait is megelőzését. Következzen 4 gyakorlat Szandrától!
Brownie golyó sütés nélkül – a nap kedvenc alakkímélő desszertje
Alig több mint 10 perc alatt elkészül, nagyon csokis, ráadásul még egészséges hozzávalókból is áll. 1-1 szem naponta a fogyókúrába is belefér.
A napi stresszt levezetésében is segít
Az esti edzés 6 egyértelmű előnye
Ha nem szeret vagy nincs ideje reggel edzeni, akkor sincs semmi gond! Az esti sportolásnak rengeteg előnye van – ezekből gyűjtöttünk most össze néhányat.
3 napos karcsúsító levesdiéta + receptekkel!
Ezzel az egyszerű programmal 3 nap alatt akár 1,5 kg-t is fogyhat. A levesdiéta lényege, hogy vitaminokban és tápanyagokban gazdag leveseket fogyaszt.

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Áprilisban is Diéta és Fitnesz

Edzés a szabadban Béres Alexandrával – 6 alakformáló gyakorlat
Az alábbi gyakorlatsorhoz egy természetes „sporteszközt” veszünk igénybe. Kocogjunk vagy sétáljunk tempósan fél órát, majd keressünk egy fát, és végezzük el a programot.
Fogyókúrás menü: 1 hét, napi 1500 kcal
Ha szeretne megszabadulni pár kilótól, és tartja magát az alábbi programhoz, hetente garantált az egészséges mértékű, 0,5-1 kg-os fogyás.

Legnépszerűbb cikkeink!

5, 10 és 20 perces alakformáló tornavideók időhiánnyal küzdőknek
Milliónyi lehetőség közül választhatunk a neten, ha otthon szeretnénk edzeni. Ha nincs sok időnk napközben, akkor persze igyekszünk rövidebb, de hatékonynak tűnő videókat választani. Például az alábbi saját testsúlyos edzésprogramokat.
A nap kedvenc alakkímélő desszertje: Áfonyás-citromos sajttorta
Cukormentes, alacsony szénhidráttartalmú édesség, amely a citromnak és az áfonyának köszönhetően igazán frissítő is. Ezért választottuk a mai nap kedvenc egészséges édességének!
„Mit egyek, hogy több energiám legyen?” 5 tipp a dietetikustól
Hetek óta fáradtnak, enerváltnak érzi magát? Sem fizikailag, sem szellemileg nincs a topon? Étrendje megváltoztatásával segíthet, hogy jobban érezze magát.
Futás: 5 km-es edzésterv kezdőknek
Szeretne belevágni a futásba? A jelszó: fokozatosság! Az alábbi edzésprogram lépésről lépésre, hétről hétre segít eljutni a bűvös 5 kilométerig.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.