A lapos has diéta legfőbb célja a has körül lógó úszógumi gyors elégetése. Dietetikusok és orvosok ennek érdekében kidolgoztak egy módszert, most figyelj!

Lapos hasat szeretnél? Ez a tuti módszer, ami segít!

Csak néhány alapszabályt kell betartanunk és villámgyorsan leolvad hasunkról a zsír. Szakemeberek rájöttek ugyanis, hogy bizonyos zsírok fogyasztása hosszú távon jobban felgyorsítja a fogyást, mint annak teljes megvonása. Az egyszeresen és a többszörösen telítetlen zsírok, nemcsak nagyon egészségesek, és nem emelik a koleszterinszintet, sőt, inkább csökkentik azt. Ezért a sikeres diéta után is érdemes beépíteni az étrendünkbe ezeket. Az egészséges zsírok megtalálhatók növényi olajokban, olajos magvakban, olívabogyóban, halakban, avokádóban és a csokoládéban (kakaóvajban) is.

avokádó, haj, pakolás, méz, oliva

Az avokádó remekül segíti a lapos has diétát Fotó: shutterstock

Amit minden nap meg kell ennünk a siker érdekében

– 1-2 evőkanál olajat használhatunk naponta sütéshez, pároláshoz a következő fajta olajakból: repce, olíva, földimogyoró, szezám, szójabab, napraforgó, dió.

– Napi 1-2 evőkanál olajos magvat ehetünk édesség helyett, salátákhoz, csirkéhez vagy halakhoz: mandula, kesudió, napraforgómag, mogyoró, fenyőmag, pisztácia, tökmag, dió, szezámmag.

– Fekete vagy zöld olívabogyót tegyünk a salátákba, vagy használjuk tészta elkészítéséhez, esetleg önmagában is ehetünk belőlük.

– 1 fél avokádót szeleteljünk minden salátába!

– 70-90 %-os kakaótartalmú csokoládéból naponta fogyaszthatsz néhány kockát, vagy felolvasztva gyümölcsöket márthatunk bele.

Jó tudni!

A lapos has diéta csak akkor hatékony, ha minden étkezéshez fogyasztunk az egyszeresen telítetlen zsírsavakat tartalmazó ételekből.

diéta, kérdés, nő

Fotó: Shutterstock

7 étel, amit tilos!

1. SÓ.

A só megköti a szervezetünkben a vizet és felfúvódásokat okoz.

2. KELT TÉSZTA

Az élesztővel és finomított lisztből készült péksüteményeket szigorúan kerülni kell a diéta alatt. Kiváltképp a forró olajban sütött, kelt tésztát.

3. NYERS ZÖLDSÉGEK

Bár a legtöbb diéta ajánlja a nyers zöldségek fogyasztását, a legújabb kutatások szerint, a legjobb, ha fogyasztás előtt egy kicsit megpároljuk azokat, így nem okoznak felfúvódást.

4. RÁGÓ GUMI

A rágózáskor intenzív éhségérzet tör ránk. Mindez azért van, mert rengeteg levegőt nyelünk, ami egyrészről felfúj, másrészről kitágítja a gyomrot és felesleges éhségérzetet kelt.

5. OLAJBAN SÜLTEK

Bármennyire is finom, le kell mondanunk a panírozott, olajban sült ételekről; legyen az rántott hús, sült krumpli, vagy akár rántott zöldségek.

6. SZÉNSAVAS ÜDÍTŐITALOK

Sajnos ezek a finomságok, azon kívül, hogy sok esetben rendkívül cukrosak, tehát hizlalnak még olyan gázokat is tartalmaznak, amik erősen felfújják az embert.

7. MAGAS SAVTARTALMÚ ITALOK

Hasonlóan a szénsavas üdítőkhöz, a magas savtartalmú italok is felfúvódást és hízást okoznak. Ezért kerüljük, a különböző alkoholokat, a kávét, a teát, és a kakaót is.

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

Ez a legjobb recept: főzzünk eperlekvárt cukor nélkül!
Sokáig éltünk abban a tévhitben, hogy eperlekvárt, szörpöt eltenni csak cukorral lehet.
Itt a kánikula! Így lehet jól aludni a nagy melegben
Sokan várták már, hogy végre tartósan meleg, vagyis igazi fülledt nyár legyen, ugyanakkor ez a hőség rendkívül igénybe veszi a szervezetet.
Így lesz sokáig gyönyörű a barna bőr
Így lesz sokáig gyönyörű a barna bőr
A reggeli mozgás jótékony hatásai
Ahogy egyre jobb az idő, még az is könnyebben kel a korai nappal, aki egyébként szeret sokáig lustálkodni. Élvezze és használja ki a nyarat a reggeli mozgásra is!
13 tipp a hőségben való edzéshez
Győzd le a forróságot azzal, hogy felkészülsz rá!
Most nyílik a bodza, tedd el télire cukor nélkül
Te is imádod a bodza szörpöt, de megrémiszt, mennyi egészségtelen fehér cukor kell bele? Mutatjuk, hogy készítsd el a diétás változatot.
Íme 25 perc pokoli kettlebell-edzés Hegedűs Dórival!
A FitPercek legfrissebb videójában Hegdűs Dóri, személyi edző mutat néhány remek gyakorlatot, hogy érdemes a kettlebell-lal mozogni.
4 isteni nyári leves, amit akkor is ehetsz, ha diétázol
Nyáron is nagyon fontos a folyadékfogyasztás, és egy jó tányér leves akár elég is lehet, hiszen ezekben a hónapokban nem jó nagyon leterhelni a gyomrot. Ezekből a finomságokból viszont bátran ehetünk.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.