Oldal kiválasztása
Télen nehezebben megy a mozgás. Csak a valóban elhivatottak éreznek még ekkor is elegendő erőt és lendületet ahhoz, hogy belevágjanak bármilyen edzésprogramba. Na de, nem is csodálkozunk. Amikor kinn hideg van, esik a hó vagy az eső, olyan korán sötétedik, hogy az ember már este hatkor ágyba bújna, sokkal vonzóbbnak tűnik a meleg a kanapé, mint a futópad.

Vissza az élvonalba! Motivációs tréning

Igen ám, de mi lesz az eredménye annak, ha engedünk a csábításnak és meleg takaróba burkolózva sorozatot nézünk – ne adja Isten csokit majszolva? bizony, mire kitavaszodik, jó néhány nem kívánt felesleges kilóval számolhatunk. Akkor pedig kapkodhatunk! Kerüljük el a nagyobb bajt és igyekezzünk elég kemények lenni ahhoz, hogy pár hónap múlva is beleférjünk a jelenlegi ruháinkba. Legalább.

Teendők:

1. Reformálja meg az edzésprogramját!

Ha eddig a szabadban futott vagy kerékpározott, akkor komoly változásokra lesz szüksége. Keressen a közelben egy szimpatikus edzőtermet és ismerkedjen meg a kardiogépekkel. De jó időszak ez arra is, hogy kipróbáljon eddig az ön számára ismeretlen, új edzésformákat. Télen, a hideg és a sötét miatt a zenés-táncos órák vannak a legjobb hatással a szervezetre. Zumbára fel!

2. Alakítsa át az étkezését!

Télen nehezebb friss, idényjellegű zöldséget és gyümölcsöt beszerezni, ennek ellenére tudatosan kell törekedni az egészséges táplálkozásra. Főzzön finom, színes zöldség-, illetve krémleveseket. Szerezzen be néhány fagyasztott zöldségkeveréket, amelyet megpárolhat egy-egy szelet finom, sovány hús mellé. Igyekezzen minél több receptet kipróbálni az idényjellegű termékekből. Ilyen az édesburgonya vagy a sütőtök. Étkezései között fogyasszon magféleségeket vagy ismerkedjen meg a gyümölcschipsekkel. A lényeg a színes és változatos étrend.

3. Szerezzen új motivációt!

Mivel a „jó lenne beleférni a fürdőruhába” mint motiváció most nem fog működni, más inspiráló gondolatra kell szert tenni. Gondoljon arra, hogy ha most elengedi magát, milyen nehéz lesz tavasszal elkezdeni diétázni. Készítsen egy listát arról, miért nem szabad utat engednie a felkívánkozó kilóknak.

  • Mert nehéz lesz tavasszal lefogyni.
  • Mert szorítani fogja a kedvenc farmerja.
  • Mert nagyobb ruhákat kell vásárolnia, ami nem csak drága, de lelombozó is.
  • Mert továbbra is tetszeni akar a férjének, aki pontosan tudja, mi rejlik a bő ruhák alatt.
  • Mert minden egyes pluszkiló árt az egészségének.

 

4. Kicsit nézzen vissza!

Mennyire volt nehéz lefogyni? Mennyire volt nehéz elérnie a jelenlegi formáját? Megérné mindezt eldobni néhány, lustálkodással töltött hétért, hónapért cserébe? Ugye, hogy nem? Olyan hosszú utat megtett. Valójában semmi más dolga nincs, mint hogy nem tér le a helyes útról. Egy kis hóesés meg némi hideg csak nem tántorítja el?

5. Gardróbtúra!

Azzal, hogy előkerülnek a bő, vastag téli pulóverek, sok nő sóhajt fel megkönnyebbülten. Ezek a bő pulcsik eltakarják azt a néhány felesleges kilót, nincs min aggodalmaskodni. De van! Ezek a darabok túlságosan is szabad teret hagynak a felesleges kilóknak. Legyen legalább egy etalon nadrágja vagy szoknyája, amely az ideális alakjához, súlyához illeszkedik. Egy darab, ami pont most mutat a legjobban önön. Hetente legalább egyszer bújjon bele ebbe az ominózus darabba.
Azonnal érezni fogja, ha szorít vagy ha túl szűk, ha nehezen éri el a gomb a gomblyukat. Ekkor ne tegye félre a ruhadarabot, mondván, majd belefogy tavasszal. Inkább hagyja szem előtt, hogy emlékeztesse, miért is nem ehet a megengedettnél többet vacsorára.

Fűszerek jótékony hatása röviden
Ezek az intenzív illatú és aromájú fűszerek nem csak feldobják vacsorája ízét, de nagyon jó hatással vannak az egészségre is.
12 hónap, hogy elérjük a célunkat - Így ütemezzünk!
Hamarosan vége a januárnak, és kiderül: sikerül e tartanunk az újévi fogadalmunkat. December végén hajlamosak vagyunk a  valóságtól elrugaszkodott célokat kitűzni.  Aztán telnek a hetek, a hónapok, és a dédelgetett tervekből nem lesz semmi. Még ha január elején a nagy lendülettel bele is kezdünk ebbe-abba, idővel elkopik a lendület, és visszatérünk a régi szokásainkhoz. Mit tehetünk ilyenkor?A coach válaszol!
Herpesz intim helyen, mit kezdjünk vele?
A herpesz több területen is megjelenhet a testen, ám az egyik legkellemetlenebb, amikor intim helyen jelentkezik. Így tudod megkülönböztetni egyéb panaszoktól és problémáktól! A szakorvos válaszo
Szabaduljon meg a cukorfüggőségtől 3 hét alatt
40 kiló. Mármint cukor. Ennyit fogyaszt egy átlagmagyar. Ez egészen brutálisan nagy szám, bár a világ többi részén sem jobb a helyzet. A cukor hatalmát csak akkor érzékeljük igazán, ha megpróbálunk leszokni róla. Nem akármilyen tünetekkel jár a szabadulás. Éppen ezért is érdemes elgondolkodni, szabad-e ennyit enni belőle, hiszen nagy kockázattal jár egészségünk szempontjából.
Ezért baj, ha puffadáskor csak a tünetet kezeljük!
Sokan fordulnak orvoshoz, vagy kérnek gyors segítséget a gyógyszerésztől, bevált praktikát ismerőseiktől puffadás tünetei ellen. Meddig érdemes otthoni praktikákkal próbálkozni és mikor forduljunk mindenképp orvoshoz?
3 kérdés 3 válasz az esemény utáni tablettáról
Ha olyan helyzetbe kerültünk, hogy esemény utáni tablettára van szükségünk, nem árt tudni ezeket az információkat. Megnéztük az interneten megtalálható leggyakoribb kérdéseket a témában, és feltettük őket Dr. Laky Ilona Marcellának, a Budai Magánorvosi Centrum nőgyógyász szakorvosának.
Anyukák a dietetikusnál
A táplálással kapcsolatos problémák, aggodalmak különösen megviselik az anyukákat. Kezdetben a szoptatás okozhat lelki vívódást, majd a hozzátáplálás bevezetése és kivitelezése. Mire ezen túlesünk, máris ott vagyunk a dackorszaknál, amikor „csak azért sem” alapon próbálgatja a határokat és az erejét a csemete, aki ráadásul válogatós is.
6 szokás, ami segít az életmódváltásban
Minden az alapoknál kezdődik, így az életmódváltás is. Nem azt javasoljuk, hogy hatalmas tempóban vágj bele egy új életbe. Napi 6 szokást vezess be az életedbe, amelyek tökéletes alapokat biztosítanak. 
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.