Oldal kiválasztása
Akadnak az életben olyan időszakok, amikor az ember lánya bizony úgy érzi, nem csattan ki az önbizalomtól... Ilyenkor érdemes bevetni néhány apró trükköt, amelyek segítenek magabiztosabbá válni.

10 tipp, hogy jól érezd magad a bőrödben

1. EGY KIS STÍLUSVÁLTÁS

Próbáljunk ki egy új szemhéjpúdert, illetve egy új árnyalatú rúzst vagy szájfényt. Aki általában a természetesség híve, az egy napra varázsoljon magának a szokásosnál erősebb sminket! Ha elégedettek vagyunk a külsőnkkel, nemcsak szépnek, de szexinek is érezzük majd magunkat.

2. AZ IGAZI!

Egy csinos, jól kialakított, szép tartást adó melltartó mindent visz! Ha már nem is emlékszünk, mikor vásároltunk magunknak legutóbb fehérneműt, érdemes költeni egy új darabra. Válogassunk, próbálgassunk, és válasszuk azt a darabot, amelyik tényleg tökéletesen tart, és a legszebb formát biztosítja a „lányoknak”. Egy jó melltartó rengeteg önbizalmat adhat.

3. MOZGÁSBAN

Ha letörtnek, fáradtnak, elhasználtnak érezzük magunkat magát, sportoljunk! Ez így túl egyszerűen hangzik? Pedig a sportnál nincs jobb önbizalomépítő módszer! Válasszunk hozzánk passzoló mozgásformát, és határozzuk meg az időpontját a napirendünkben. A testmozgás felszabadít, fejleszti az akaraterőt, és persze segíti a „boldogsághormonok” termelődését.

4. TALPMASSZÁZS

Kérjük meg a párunkat, hogy ajándékozzon meg egy kiadós talpmasszázzsal, vagy keressünk fel egy szakembert. A talpon rengeteg idegvégződés található, amelyek megnyomása pozitívan hat az idegrendszerre.

5. CSAJOS ESTE

Szervezzünk egy igazi, csajos estét! Ha időnként felszabadultan tudunk szórakozni a régi barátnőkkel, az jó hatással lesz az önbecsülésünkre és a mindennapi hangulatunkra is. Teljesen mindegy, hogy táncolni megyünk, vagy együtt megnézzük a kedvenc filmünket – persze csupa egészséges nasi társaságában – a barátokkal való beszélgetés mindig segít abban, hogy jobban érezzük magunkat a bőrünkben.

6. VACSORA GYERTYAFÉNYNÉL

A leghétköznapibb vacsora is sikerülhet szexire a párjával, ha megfelelő a hangulat. Oltsuk le a villanyt és helyette gyújtsunk gyertyát. Gyertyafényben az arcvonások a szokásosnál lágyabbnak tűnnek, a hangulat pedig romantikusabb.

7. EMLÉKEK

Készítsünk egy zenei listát azokból a dalokból, amelyek azokban az időkben szóltak a rádióban, amikor megismerkedtünk a párunkkal. Néha idézzük fel együtt a régi közös emlékeket. Azt is, amikor ki sem akartunk kelni az ágyból.

8. KONCENTRÁLJUNK!

Méghozzá önmagunkra. Vegyük fel azt a ruháját, amelyikben a legjobban érezzük magunkat. Koncentráljunk azokra a testrészeinkre, amelyeket a legjobban szeretünk magunkon, legyen az a vállunk, a lábunk, a nyakunk, a dekoltázsunk, bármi. És eszünkbe se jusson olyanokat mondani, hogy: „De nagy a fenekem!”, és most a narancsbőrrel se foglalkozzunk.

9. SEGÍTHET A JÓGA

Egy kutatás szerint azok a nők, akik rendszeresen jógáznak, sokkal jobban érzik magukat a bőrükben. Ennek az lehet az oka, hogy a jóga erősíti a test és az elme közötti kapcsolatot, ezáltal a jógázó nők tudatosabban viszonyulnak a testükhöz, és már a testtartásuk is önbizalmat sugároz. (De a legtöbb sportra ez elmondható, tehát ahogy már korábban is írtuk: hajrá, hajrá, vágjunk bele a rendszeres testmozgásba!)

10. OTTHONI WELLNESS

Egy kád meleg víz, egy gyertya, némi illóolaj vagy habfürdő. Hetente legalább egyszer vegyünk illatos, gyertyafénnyel kísért forró fürdőt. Az egyik legnagyobb klisé, de garantáltan működik!

 

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

Ezért nagyon fontos a nőknek az olajos magvak fogyasztása!
Ásványi anyagokban, vitaminokban, rostokban gazdag élelmiszerek, amelyek kiemelt szerepet játszhatnak a női egészségmegőrzésben. A magvak nem véletlenül a kedvenceink!
Kitörés felturbózva – Top 6 variáció Béres Alexandrától
A klasszikus, bevált gyakorlatokba is lehet némi nehezítést, izgalmat csempészni. Íme, a comb és a farizom formálásának adu ásza, a kitörés – egy kicsit másképp.
Ezt rágcsálja! 12 alacsony szénhidráttartalmú nasi
Nem kell lemondani a finomságokról, csak válasszuk meg jól, hogy mit falatozunk. Olyan egészséges, alacsony szénhidráttartalmú ételeket gyűjtöttünk össze, amelyekből mértékkel nyugodtan csemegézhetünk.
A szabadtéri sport 6 szabálya járvány idején + Gyakorlatok
Amíg nincs kijárási tilalom, addig a biztonsági szabályok betartásával megengedett a szabadban sportolni. Mik a legfontosabb előírások, és milyen gyakorlatokat végezzünk? Útmutatónkból kiderül.
„Élvezem, hogy kísérletezhetek a konyhában!” – interjú Végh Judit színésznővel
Áprilisi címlaplányunk, Végh Judit az év elején komoly változtatást eszközölt ez életmódjában: vegán lett. A színésznővel az új táplálkozási szokásairól is beszélgetünk a vele készült interjúban.
Feszült? Ideges? Segítenek ezek a stresszűző ételek!
A szorongás, az aggodalom és a stressz – főleg most – sokak életének része, és már az egészségünkre is hatással van. Ezen az állapoton azonban sporttal és helyes étrenddel is javíthatunk.
Félelem, önsajnálat vagy lustaság? A halogatás lélektana
A nehéz helyzetekben a problémaorientált ember a kétségbeesés és a passzivitás köntösébe bújik. De van-e kiút ebből a viselkedésformából, hogyan győzhető le a halogatás?
Nagy diétaválasztó – milyen fogyókúrás módszer illik önhöz?
Érdemes a személyiségtípusát is figyelembe vennie, mielőtt belevágna az étkezése megreformálásába. Nézze meg, melyik kategóriába tartozik és segítünk, hogyan könnyíthetné meg az életmódváltást.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.