Megjelent a Diéta és Fitnesz novemberi lapszáma! Benne sok-sok gyakorlatsorral, étkezési tanáccsal, és a Legyél te is címlaplány! kampányunk folytatásával! Ízelítő a tartalomból!

Kívül-belül harmónia! Megjelent a novemberi diéta és Fitnesz!

  • Ősszel is kívánjuk a finomságokat, ám nem mindegy, mit és mennyit eszünk. Számos mentes finomságokkal, receptekkel készültünk nektek a novemberi lapszámunkban!
  • Nem tudjuk eleget mondani, hogy a diéta nemcsak a szénhidrátok és kalóriák csökkentésével jár, hanem a megfelelő folyadékbevitellel is. Itt jönnek a képekbe a levesek! Szeretjük a leveseket: finomak, ízletesek, ráadásul hideg időben átmelegítenek, melegben lehűtenek. Ha ezt a fogást fogyasztjuk, az egyszerre jelent folyadékpótlást és táplálékfelvételt.
  • „A boldogtalan házasságokból nem a szerelem, hanem a barátság hiányzik.„ – Igaz volna? Mit tehetünk, ha úgy érezzük, hogy megakad a párkapcsolatunk? Szakértőnkkel Tari Annamáriával erről beszélgettünk!
  • Címlapon: Tápai Szabina! Pár évvel ezelőtt egy pörgős, temperamentumos sportolóval, édesanyával találkoztunk. Tápai Szabina azóta már kétgyermekes anyuka. A derű és a jókedv maradt, de ma már sokkal nyugodtabb, megfontoltabb. Ősszel pedig régi-új, sportos szerepben láthatják a TV2 nézői.

Mivel még szoptatok, nem diétázom, de valójában soha nem is fogyókúráztam. Az egészséges életmódban hiszek. Persze nem vagyok álszent, nem mondom, hogy soha nem eszünk semmi kevésbé egészségeset. Az egész család imádja az olasz konyhát, ami nem éppen diétás étrend a sok tésztával. De igyekszem kerülni a cukrot, a cukros üdítőket, a fehér lisztet, ha sütit sütök, egészséges alapanyagokat használok.

Diéta és Fitnesz címlap november

  • Férfiak és nők! A Legyél te is címlaplány! kampányunk kapcsán három sikeres férfit, Madaras Norbert olimpiai és világbajnok vízilabdázót, Kucsera Gábor olimpiai és világbajnok kajakozót és Baji Balázs világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutót kérdeztük: érdemes-e a tökéletességre törekednünk, meg kell-e felelnünk bárkinek, vagy inkább merjünk önmagunk lenni?
  • Mozogjunk gumikötéllel!
  • Mozgás 40 felett! Ezekkel vigyázzunk!

Ne feledje, még tart a Diéta és Fitnesz – Legyél te is címlaplány! kampánya! Jelentkezzen címlaplánynak, a részletekért kattintson ide!

 

Hozzászólások

Gyulladáscsökkentő ételek a krónikus betegségek ellen
A legtöbben az alakunk megőrzésére gondolva utasítjuk vissza a fánkot vagy a pizzát. Pedig a megfelelő táplálkozással a gyulladások, a krónikus betegségek ellen is küzdhetünk!
Ne dobd ki, talán még ehető! Pénztárcabarát konyhai újrahasznosítás
Évente több millió tonna étel kerül a szemétbe, aminek nagy része ehető lenne...
Folyton nassolsz? Tippek, hogy leszámolj a kínzó farkasétvággyal!
Ha az alábbi néhány élelmiszert beépíted az étrendedbe, valamint odafigyelsz a mértéktartó táplálkozásra, legyőzheted az állandó éhségérzetet!
Kalóriaszegény desszert: dinnyés-ribizlis joghurtfagyi
Ha egy könnyű fogyókúrás édességre vágysz a kánikulában, ezt a receptet mindenképpen próbáld ki!
Tippek az edzőtől: A formás kar 5+1 titka
Szeretnél szép, nőies vállakat, feszes tónusú karokat? Szalka Andrea Hot Iron master trainer elmondja, mire figyelj, és mit tegyél, hogy elérd a célodat.
Pajzsmirigyproblémára jódszegény diéta? Erre figyelj!
Egyes pajzsmirigybetegségekben a jódszegény diéta képes a sérült pajzsmirigyfunkciót támogatni. Szabó Lucia, a Budai Endokrinközpont dietetikusa elmondja, hogy mit kell tudni erről az étrendről.
Életmódváltás szakértői szemmel – A személyi edző tanácsai
A fogyásban, az életmódváltásban az orvos és a dietetikus mellett az edző is sokat segíthet – nem csak a testmozgással kapcsolatban. Kiss Gergely személyi edző elmondja, mik a közös munka lépései.
Magyarország cukormentes tortája: íme a 2020-as győztes!
A Szentivánéji Álom elnevezésű süteményben nincs hozzáadott cukor, és szeletenként 13,3 g szénhidrátot, valamint 252,5 kcal-t tartalmaz.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.