Megjelent a decemberi Diéta és Fitnesz magazin! Nemcsak abban segítünk, hogy elkerülje a túlevést karácsonykor, de abban is, hogy mit, és mennyit mozogjunk ebben a nyugalmas, ünnepi időszakban! Olvasson bele a tartalomba online, magazinunkat pedig keresse az újságosoknál!

Karácsony, túlevés nélkül! – Megjelent a Diéta és Fitnesz decemberi száma!

ÁLOMSÚLY MINDÖRÖKRE – Fogyni nem nehéz – állítja sok tapasztalt fogyókúrázó. Ami igazán embert próbáló feladat, az az álomsúly megtartása. A helyzet persze nem reménytelen, elég néhány apró dologra figyelni.

HETI MENÜ Egyszerű méregtelenítés – Már az ünnepek előtti hetekben érdemes odafigyelni az étkezésre. Nem kell mást tenni, mint csökkenteni a cukorbevitelt, több vitamint és tápanyagot juttatni a szervezetbe, és máris jobban fogjuk magunkat érezni, ha esetleg karácsony napján borul a diétánk.

KERÜLJE EL A TÚLEVÉST! – Különösen az ünnepi trakták idején nehéz elkerülni, hogy többet együnk, mint amennyire szükségünk lenne. De ha valaki hosszú távon kontroll nélkül sokat eszik, rövid időn belül jelentős súlytöbbletre tehet szert. Íme, öt egyszerű módszer a túlevés elkerülésére.

ÜNNEP UTÁNI LAZÍTÁS- A karácsonyi eszem-iszom után mindenre vágyunk, csak kiadós étkezésre nem. A két ünnep közötti lazulós reggelekre, kései ebédekre mutatunk néhány receptötletet, amelyek nem csak könnyen és gyorsan elkészíthetőek, de a gyomrunkat sem terhelik meg.

MOZOGJON BÉRES ALEXANDRÁVAL! – Nincs karácsony kísértés, azaz csábító falatok nélkül. Bemutatjuk, hogy egy-egy ünnepi finomság „semlegesítéséért” mennyit kell edzeni. Ön pedig eldöntheti, hogy kihagyja a finom ételt, italt, vagy inkább kompenzálja az alábbi mozgássorral! Melyiket választja?   |

ALAKFORMÁLÁS GUMIKÖTÉLLEL – A rendszeres mozgás jótékony hatásairól rengeteget írunk lapunkban. Ha nincs ideje edzőterembe járni, akkor is van megoldás: dolgoztassa meg izmait, formálja alakját otthon edzőink segítségével. Végezze el a gyakorlatsort heti két-három alkalommal, legalább egy pihenőnap beiktatásával

diéta és Fitnesz, 2019 december

Gombóc Artúr kedvencei – csoki kisokos

 

Hozzászólások

Otthoni pedikűr: lábápolás 5+1 egyszerű lépésben
Tombol a nyár, a könnyű papucsok és szandálok időszaka. Ha nincs időd, lehetőséged pedikűröshöz menni, otthon is sokat tehetsz a lábad épségéért, szépségéért.
A ragyogó és egészséges bőr 9 életmódtitka
Bőrünk tükrözi általános egészségi állapotunkat, árulkodik, ha nem pihenünk eleget és nem gondoskodunk megfelelő tápanyagbevitelről. Íme 9 tipp, hogy bőrünk hosszú ideig ragyogó és élettel teli maradjon.
Sárgarépás zabkeksz, ha kell egy kis energia
A lassan felszívódó szénhidrátot tartalmazó édes falat lehet tápláló reggeli vagy könnyű tízórai, uzsonna egyaránt.
Arwen-torna: harmóniába kerül a női test
Az Arwen-torna kifejlesztője szerint a komplex mozgásterápia és a speciális étrend hatására a legtöbb nőgyógyászati betegség tünetei enyhülnek vagy akár el is tűnnek.
A nyári futás 10 fontos szabálya
A nyári hőség igencsak megnehezíti a futók dolgát, de aki komolyan veszi a futást, az ilyenkor sem áll le az edzésekkel. Ha megfogadod tanácsainkat, könnyebben fogsz megbirkózni a meleggel.
Így készül az egészséges házi csokoládés jégkrém!
Ha könnyű csokis édességre vágysz, ez lehet a legjobb és legegyszerűbb választás a meleg nyári napokon!
A mosoly – és ami mögötte van
Semmi sem megtévesztőbb, félrevezetőbb egy mosolynál. Ezt az tudja a legjobban, aki mögéje rejtőzik.
Hogyan táplálkozik egy élsportoló? Gurisatti Gréta válogatott vízilabdázó tippjei
Gréta elmeséli, mire figyel oda a táplálkozás terén, emellett néhány tippet is megoszt a nyári topforma titkával kapcsolatban.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.