Ha úgy érzed, az ünnepek alatt egy kicsit elszaladt veled a ló, érdemes néhány napig odafigyelni az étkezéseidre.

3 napos gyors diéta karácsony után

Az alábbi 3 napos diéta nem igényel kalóriaszámlálást vagy méricskélést, ugyanakkor az általunk ajánlott ételek finomak, laktatóak és feltöltenek energiával. Kövesd az utasításokat és fogyj másfél kilót mindössze 72 óra alatt.

A szabályok:

  • Naponta igyál meg legalább 2 liter szénsavmentes vizet!
  • Naponta maximum egy csésze kávét vagy teát fogyassz, helyette válassz inkább gyógyteákat, vagy a fenti tisztító gyümölcslét idd!
  • Csökkentsd a só, a cukor és az alkohol fogyasztását!
  • Egyél sok zöldséget és naponta kétszer gyümölcsöt!
  • Kerüld a vörös húsokat! A szükséges fehérjemennyiség pótlására egyél halat, szárnyast, hüvelyeseket, csonthéjasokat, magvakat, és tojást.
  • Ne egyél burgonyát, tejterméket és finomított búzát, valamint mesterséges, tartósított élelmiszereket, mert ezek felfújnak és visszatartják a vizet a szövetekben. A kalciumot pótolhatod a szójából, csonthéjasokból és a barna rizsből.
  • Kerüld a hidrogénezett növényi olajokat és a telített zsírokat tartalmazó ételeket, mint a majonéz, a csipsz, a bolti salátaöntetek és a sült krumpli.
  • Egyél háromóránként! Így megelőzheted, hogy leessen a vércukorszinted és az anyagcseréd is állandóan működésben marad.
  • Felkelés után mindig igyál meg egy pohár forró vizet egy citrom frissen facsart levével!

3 napos mintaétrend

Tízóraira gyümölcsöt válassz, a banán kivételével bármelyik megteszi. Uzsonnára a legjobb, ha valamilyen fehérjetartalmú ételt eszel, például egy marék diófélét, egy kis szelet halat vagy pulykát.

1. nap

Reggeli:
Egy tányér zabkása szójatejjel, mazsolával és alma szeletekkel – cukor nélkül!
Ebéd:
Egy nagy csésze zöldségleves, és egy szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyér
Vacsora:
Grillezett, párolt vagy olaj nélkül sült lazac egy nagy adag salátával

2. nap

Reggeli:
Meleg gyümölcssaláta – Elkészítés: apríts fel néhány gyümölcsöt, például egy körtét és egy almát, és enyhén párold meg egy kevés 100%-os almalében. Adj hozzá egy csipetnyi fahéjat vagy gyömbért. Tálald joghurttal.
Ebéd:
Pulykasaláta
Vacsora:
Zöldséges curry hüvelyesekből, barna rizzsel

3. nap

Reggeli:
Egy főtt tojás 2 szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyérrel, grillezett paradicsommal és gombával
Ebéd:
Tonhalsaláta
Vacsora:
Csirke- és zöldségragu barnarizzsel

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

5 durva jel, hogy nem eszel elég proteint
Nem csak a testépítőknek fontos a megfelelő mennyiségű fehérjebevitel. Ha hiányzik ez a fontos makromolekula a szervezetből, az problémákhoz vezethet. Öt figyelmeztető jel, amit tapasztalva érdemes jobban odafigyelni a proteinbevitelre.
Hogyan alakítsuk az egészséges életmódot és a testmozgást szakmai hivatássá
Az egészséges életmód és testmozgás szenvedélyének szakmai hivatássá tételéhez elengedhetetlen a személyes elköteleződés, a szakmai képzések megszerzése, és a gyakorlati tapasztalatok gyűjtése. Fontos a folyamatos tanulás, a hálózatépítés, valamint egy erős személyes márkának és jelenlétnek a kialakítása a sikeres edzői karrier érdekében. Ha rendelkezel a megfelelő személyiségjegyekkel és hajlandó vagy energiát fektetni céljaid elérésébe, sikeres karriert építhetsz ebben a növekvő ágazatban.
Íme egy olcsó gyógynövény, ami minden nőnek kötelező
A mai kor embere minden olyan betegségre fogyaszthatja ezt az egyszerű gyógynövényt, ahol görcsoldásra és gyulladáscsökkentésre van szükség.
Cukormentes raffaello golyó lesz a húsvéti asztal sztárja
Ez az isteni desszertet gyorsan, sütés nélkül elkészítheted, ha hirtelen vendégeket vársz, vagy csak hirtelen szeretnél összedobni valami finomat
Mik az elegáns öltözködés alapjai: útmutató nőnek és férfiaknak
Az elegáns öltözködés a hétköznapok és az ünnepi alkalmak során is fontos lehet. Ennek szabályai számtalan apróságból tevődnek össze. A legfőbb pillére mindennek természetesen az öltöny, kosztüm, szoknya, nadrág vagy ing, amely kapcsán bátran fordulhatsz a MrSale Öltönyüzlethez. De tudtad, hogy ezen felül még számos más dologra is szükség lesz a tökéletes megjelenéshez?
10 dolog, amit soha ne titkolj el az orvosod elől
Amikor valamilyen panasszal felkeressük az orvosunkat, azzal a szándékkal tesszük, hogy segítséget kapjunk. Erre azonban csak akkor van esélyünk, ha a kérdéseire őszintén válaszolunk.
Gazdag tojásos reggeli tavaszra, ha diétázol
A tojás rengeteg ásványi anyagot tartalmaz, például foszfort, cinket, kalciumot, vasat és cinket, emellett pedig vitaminokban is gazdag. Így rengeteg hasznos anyaghoz juthat a szervezeted a diéta közben amellett, hogy gyorsan megszabadulhatsz a súlyfeleslegtől.
Olcsó magyar zöldség, amivel sokkal könnyebb a diéta
Levesbe ízesítőként, délutáni rágcsálnivalónak fogyókúra esetén, smoothie-ba keverve – bárhogyan fogyasztjuk is, a zeller egészséges és finom zöldség. Telis-tele van tápanyagokkal, vitaminokkal.

Ajánlataink

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.