Ha úgy érzed, az ünnepek alatt egy kicsit elszaladt veled a ló, érdemes néhány napig odafigyelni az étkezéseidre.

3 napos gyors diéta karácsony után

Az alábbi 3 napos diéta nem igényel kalóriaszámlálást vagy méricskélést, ugyanakkor az általunk ajánlott ételek finomak, laktatóak és feltöltenek energiával. Kövesd az utasításokat és fogyj másfél kilót mindössze 72 óra alatt.

A szabályok:

  • Naponta igyál meg legalább 2 liter szénsavmentes vizet!
  • Naponta maximum egy csésze kávét vagy teát fogyassz, helyette válassz inkább gyógyteákat, vagy a fenti tisztító gyümölcslét idd!
  • Csökkentsd a só, a cukor és az alkohol fogyasztását!
  • Egyél sok zöldséget és naponta kétszer gyümölcsöt!
  • Kerüld a vörös húsokat! A szükséges fehérjemennyiség pótlására egyél halat, szárnyast, hüvelyeseket, csonthéjasokat, magvakat, és tojást.
  • Ne egyél burgonyát, tejterméket és finomított búzát, valamint mesterséges, tartósított élelmiszereket, mert ezek felfújnak és visszatartják a vizet a szövetekben. A kalciumot pótolhatod a szójából, csonthéjasokból és a barna rizsből.
  • Kerüld a hidrogénezett növényi olajokat és a telített zsírokat tartalmazó ételeket, mint a majonéz, a csipsz, a bolti salátaöntetek és a sült krumpli.
  • Egyél háromóránként! Így megelőzheted, hogy leessen a vércukorszinted és az anyagcseréd is állandóan működésben marad.
  • Felkelés után mindig igyál meg egy pohár forró vizet egy citrom frissen facsart levével!

3 napos mintaétrend

Tízóraira gyümölcsöt válassz, a banán kivételével bármelyik megteszi. Uzsonnára a legjobb, ha valamilyen fehérjetartalmú ételt eszel, például egy marék diófélét, egy kis szelet halat vagy pulykát.

1. nap

Reggeli:
Egy tányér zabkása szójatejjel, mazsolával és alma szeletekkel – cukor nélkül!
Ebéd:
Egy nagy csésze zöldségleves, és egy szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyér
Vacsora:
Grillezett, párolt vagy olaj nélkül sült lazac egy nagy adag salátával

2. nap

Reggeli:
Meleg gyümölcssaláta – Elkészítés: apríts fel néhány gyümölcsöt, például egy körtét és egy almát, és enyhén párold meg egy kevés 100%-os almalében. Adj hozzá egy csipetnyi fahéjat vagy gyömbért. Tálald joghurttal.
Ebéd:
Pulykasaláta
Vacsora:
Zöldséges curry hüvelyesekből, barna rizzsel

3. nap

Reggeli:
Egy főtt tojás 2 szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyérrel, grillezett paradicsommal és gombával
Ebéd:
Tonhalsaláta
Vacsora:
Csirke- és zöldségragu barnarizzsel

Hozzászólások

Újulj meg kortyról kortyra
Jótékony hatásai már pár óra után érezhetőek, hosszú távon teljesen átformálja az életed a napi szintű optimális mennyiségű vízfogyasztás.
Gyors csirkemellcsíkok vacsorára: ettől nem fogsz hízni
Gyakran belefuthatunk olyan véleményekbe, hogy a csirkehús kissé unalmas, könnyen kiszárad, nem túl karakteres ízű…
Pörögj fel hóban-fagyban! Serkentsd télen is az anyagcseréd
Télen nem csak az időjárás, de az életmódunk is drasztikusan megváltozik. Kevesebbet sportolunk, hiszen a hidegben kinek van kedve futni, úszni vagy lemenni az edzőterembe.
Ismerd meg a teákat, és könnyebben elindul a fogyás!
Ha a kilókkal küzdesz, akkor biztosan pontosan tudod, mennyit jelent, ha odafigyelsz a táplálkozásodra, lemondasz a szénhidrátról és természetesen mozgással is segíted a diétádat.
Cukormentes kókuszkeksz, ebből bármennyit ehetsz
Reggelire és kávé mellé is remek. Glutén,- és laktózmentes. Elkészítése gyors és könnyű. Bárhová magaddal viheted, Így mindig lesz nálad egy kis diétás nasi.
Itt a nagy krumplidiéta – 1 hét, mínusz 2 kiló!
Már csak egy-két heted maradt, hogy megszabadulj némi súlyfeleslegtől? Akár 7 nap is elegendő lehet, hogy leadj pár pluszkilót: segít a burgonyadiéta!
Viszlát, téli túlsúly! Mutatjuk a legjobb diétás trükköket
Az a sok ünnep és ünnepi lakoma. Az a sok hosszú, hideg téli nap és este, amikor forró kakaóval kényeztetjük magunkat. Ezek az apró bűnök tavaszra megteszik ám a hatásukat. De még nem késő! Talán ez az utolsó pillanat, hogy megállítsuk az alattomos, téli kilókat, amelyek feltartóztathatatlanul telepednek ránk.
A legszebb téli kirándulóhelyek, ha hétvégén nem akarsz otthon ülni
Tagadhatatlanul jó puha pokrócba burkolózva, forró teát szürcsölgetve ücsörögni a kedvenc fotelünkben otthon. Ám télen is érdemes rászánni magad egy kirándulásra, mert szebbnél-szebb élményben lehet részed.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.