Mit nassoljon az, aki a ketogén diéta szerint étkezik? sorozatunk második része következik.

4 nasi, ami belefér a ketogén diétába – 2. rész

Guacamole és uborka

Hozzávalók: 1 csésze guacamole (avokádó, fehér hagyma, koriander, csili, paradicsom, lime), 1/2 kígyóuborka felkarikázva

Másodpercek alatt elkészíthető, és jól beleillik a ketogén diétába.

Adagonként: 233 kcal, 19,9 g zsír, 14,9 szénhidrát, 7,7 g rost, 3,2 g fehérje

Hummusz és zöldségek

Hozzávalók: hummusz (csicseriborsó, szezámpaszta, olívaolaj, citromlé és fokhagyma), 1/2 paprika, 1/2 db répa, 1/2 db kígyóuborka

A csicseriborsó kis mennyiségben belefér a ketogén diétába.

Adagonként: 48 kcal, 2,8 g zsír, 8 g szénhidrát, 1,8 g rost, 3,6 g fehérje

Hummusz és zöldségek

Fotó: Shutterstock

Baconbe tekert sült paprika

Hozzávalók: 2 szelet bacon, 1/2 kaliforniai paprika,

A bacon miatt ez egy szírben és fehérjében gazdag nasi, míg a paprika a rostot biztosítja.Tekerje körbe a szalonnával a paprikát, és sütőben süsse ropogósra.

Adagonként: 83 kcal, 7 g zsír, 0,6 g szénhidrát, 0,2 g rost, 5,1 g fehérje.

Brie sajt és koktélparadicsom

Hozzávalók: 30 gramm brie sajt, 1/2 csésze koktélparadicsom

A brie sajt minimális szénhidrátot tartalmat, ám elegendő fehérjét és zsírt. Adjunk hozzá koktélparadicsomot, és ideális nasi lehet két étkezés között. Ez kellő rostot és folyadékot is tartalmaz.

Adagonként: 133 kcal, 11,2 g zsír, 2,9 g szénhidrát, 0,9 g rost, 4,7 g fehérje

Brie sajt és koktélparadicsom

Fotó: Shutterstock

Lemaradt az első részről?

4 NASI, AMI BELEFÉR A KETOGÉN DIÉTÁBA – 1. RÉSZ

Hozzászólások

Fogyókúra szuperlevesekkel + 3 könnyű recept
Finomak, könnyűek és tökéletes alapot szolgáltatnak egy néhány napos fogyókúrás programhoz. Ami biztos: koplalnod nem kell!
Ha kevés az időd: gyors alakformálás heti 5x4 percben
Állandó időhiánnyal küzdesz, de szeretnéd, ha formásabb, feszesebb lenne a tested? Próbáld ki az alábbi programot!
Diétatészt: Hogyan nassolj okosan?
Csokoládé, csipsz vagy keksz? A legtöbb snack sajnos nem használ az ember alakjának. Attól függően, hogy mit szeretsz nassolni, eláruljuk, mi az, amit beilleszthetsz a fogyókúrádba.
Szerelem és boldogság? A valóságban ezért meg kell dolgozni
Mit jelent manapság a szerelem vagy a szeretni kifejezés? Változott-e valami? Nagymamáink bölcsességei vajon érvényesek-e a mai rohanó világban? Tari Annamária pszichoterapeuta írása.
Ehető virágok – szépek, illatosak, finomak!
Néhány évvel ezelőtt még csak a legmenőbb éttermekben díszítették így az ételt, aztán a közösségi médiában terjedő képek hatására lassan szélesebb körben is elterjedtek az ehető virágok.
Otthoni pedikűr: lábápolás 5+1 egyszerű lépésben
Tombol a nyár, a könnyű papucsok és szandálok időszaka. Ha nincs időd, lehetőséged pedikűröshöz menni, otthon is sokat tehetsz a lábad épségéért, szépségéért.
A ragyogó és egészséges bőr 9 életmódtitka
Bőrünk tükrözi általános egészségi állapotunkat, árulkodik, ha nem pihenünk eleget és nem gondoskodunk megfelelő tápanyagbevitelről. Íme 9 tipp, hogy bőrünk hosszú ideig ragyogó és élettel teli maradjon.
Sárgarépás zabkeksz, ha kell egy kis energia
A lassan felszívódó szénhidrátot tartalmazó édes falat lehet tápláló reggeli vagy könnyű tízórai, uzsonna egyaránt.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.