Oldal kiválasztása
Őszibarack a piték és egyéb sütemények nagy sztárja, de a diétában és a szépségápolásban is hadba fogható! Mondjuk is, hogyan!

Fogyás őszibarackkal – 3 napos mintaétrend

Az őszibarack antioxidáns hatása révén kitűnő immunerősítő, a bőrt pedig hidratálja, óvja a káros környezeti hatásoktól. Magas szelén- és cinktartalma serkenti a köröm és a haj növekedését, kalcium- és magnéziumtartalma segíti a csontok regenerálódását. Magas rosttartalma miatt jó hatással van az emésztésre, pektintartalma révén igazi anyagcsere-gyorsító. A legjobb, ha étkezés utána 2 órával fogyasztja. Az őszibarack magas magnézium-, szelén- és cinktartalmának köszönhetően segít a feszültség oldásában, javítja a közérzetet, ezáltal a szívre is jótékony hatással bír.

Fogyókúrában is előszeretettel alkalmazzák, mivel alacsony a kalória-, fehérje-, szénhidrát- és zsírtartalma is. Segít eltávolítani a szövetekből a megrekedt vizet, tehermentesítve a szívet és az érrendszert.

Az alábbi háromnapos barackkúra segítségével nemcsak könnyedén fogyhat 1-1,5 kilót, de a bőre is megszépülhet. Ne feledkezzen meg a folyadékpótlásról sem, a kúra során igyon meg mindennap 1,5-2 liter ásványvizet!

Mintaétrend

Első nap

  • Reggeli: 3 szelet abonett, 2 dl natúr joghurt, 10 dkg őszibarack
  • Tízórai: 3 dl frissen préselt baracklé
  • Ebéd: Sült csirkemell őszibarackmártással
  • Elkészítés: A csirkemellfilét kevés olívaolajon süsse meg, közben 20 dkg barackot vágjon apróra. 1 evőkanál vajat forrósítson fel, tegye bele a barackot, ízesítse ízlés szerint citromlével, fahéjjal, gyömbérrel, mazsolával. Forrón tálalja a hús mellé.
  • Uzsonna: Barackos túrókrém friss túróból
  • Vacsora: Zöldsaláta, 10 dkg csirkemellsonka

Második nap

  • Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, 10 dkg light sajtkrém, 2 pépesített barack
  • Tízórai: 3 dl frissen préselt baracklé
  • Ebéd: Párolt hal barackos zeller- és sárgarépa-salátával
  • Elkészítés: A halat párolóedényben készítse el. Közben vágja vékony szeletekre a zellert és a sárgarépát, a barackot pedig apró kockákra. Keverje össze, kevés almaecettel ízesítse.
  • Uzsonna: 3 dkg pászka, 5 dkg light vajkrém, 1 pépesített barack
  • Vacsora: Lecsó

Harmadik nap

  • Reggeli: 2 szelet graham kenyér, 2 szelet sovány pulykamellsonka, 1 csésze zöld tea
  • Tízórai: 3 dl frissen préselt baracklé
  • Ebéd: Sajttal töltött őszibarack pirítóssal
  • Elkészítés: A félbevágott, kimagozott barackot töltse meg sovány sajttal, locsolja meg light joghurttal és süsse forró sütőben pár percig. Pirítóssal fogyassza.
  • Uzsonna: 5 db korpás keksz, 1 pépesített barack
  • Vacsora: 1 szelet barna kenyér, 2 tojásból tükörtojás, zöldségek

Pakolás barackkal

Hidratáló pakolás minden bőrtípusra

  • Hozzávalók: 1 pürésített őszibarack, 1 evőkanál tejszín
  • Keverje el a hozzávalókat, majd vigye fel a bőrére. 20 percig hagyja hatni, majd mossa le. Kitűnő hidratáló, a bőr egészséges, élettel teli lesz. Használja hetente kétszer.

Szárító pakolás zsíros, pattanásos bőrre.

  • Hozzávalók: 1 evőkanál méz, 1 megfőzött, pürésített őszibarack.
  • Keverje össze a hozzávalókat, s a pürét vigye fel az arcra. Hagyja hatni fél óráig, majd mossa le.

Hidratáló finomságok

Kitartó teltségérzet

 

Hozzászólások

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Zsírégetés fűszerekkel - Működik, de ezeket jó tudnia!
Néhány alapszabályt betartva a fűszerek a barátaink lehetnek a diétában!
Ingyenes sportolási lehetőségek, hogy mindenki aktív legyen!
Szuper kezdeményezés, amire nagy szükség lenne országosan is! Így lehet mindenki számára elérhető és motiváló a mozgás!
Mennyi és milyen zsírt ehetünk 1 nap alatt? - praktikus lista
Minden egészséges szervezetnek szüksége van bizonyos zsírmennyiségre. A naponta bevitt kalóriák 20-30 százaléka származhatna zsírokból, de 10 százaléknál nem több telített zsírsavakból.
Tuti reggeli fogás
Ezt a tápláló reggelit akár előre is elkészítheti a gyereknek. Finom, egészséges, garantáltan szívesen fogyasztja majd. Ettől biztosan jól indul a nap!
Bossaball – Nem csak strandsport
A látszólag nem teljesen összeillő sportok egyvelege rendkívül szórakoztató, látványos és nem utolsósorban igen hatásos mozgásforma. Bosaball edzésen jártunk!
Trükkök, hogy kevésbé hizlaljon a főzelék
Vannak trükkök, amelyek segítségével lefaraghatunk a főzelékek szénhidrát, és kalória értékéből, így már beilleszthetőek a diétába!
Last minute - 1500 kalóriás nyaralós menü
Egy tartható, egészséges menü, ami akár a hosszú hétvégére is remek megoldás lehet, ha nem akarunk többet enni 1500 kalóriánál!
4 saját testsúlyos gyakorlat, ami formába hozza a fenekét
Nincs szüksége másra, csak a saját testsúlyára, legalább 30 (szabad) percre és a kitartására! Lássuk a fenékformáló gyakorlatokat!
Szilvával az egészségért - tippek és receptek otthonra
Hogyan hat a szervezetünkre a szilva? Hogyan használhatjuk a bőrápolásban, és milyen egészséges ételeket készíthetünk belőle?
Fehérjediéta - 1 hét – 3 kiló!
Egy 7 napig tartó fehérjediétával rengeteg felesleges vizet és súlyt veszíthetünk. A proteinkúra lényege, hogy egy hétig sovány húsokat, sovány túrót, joghurtot és sovány sajtokat kell fogyasztani, kiegészítve tojással és zöldségféleségekkel.
3 nő, akik egy merész lépéssel változtatottak az életükön
Három nő meséli el, mi volt az életüket megváltoztató döntések hátterében, milyen nem várt előnyökkel járt a „bátorságuk”.
10+ tipp, hogy egészségesek maradjanak a fogai
Az ellenállhatatlan, szexis mosoly alapja az egészséges fogsor. Mindennapi ápolással, megfelelő szájhigiénével, rendszeres fogászati szűrésekkel megelőzhetők a komolyabb fogászati problémák.
Fogyás őszibarackkal - 3 napos mintaétrend
Őszibarack a piték és egyéb sütemények nagy sztárja, de a diétában és a szépségápolásban is hadba fogható! Mondjuk is, hogyan!
Kar, has, fenék - Így formálja testét vízisportokkal
A víz nem csak arra alkalmas, hogy a forróság ellen néha megmártózzunk benne. Számos lehetőséget rejt a sportolásra, amelyeket érdemes a nyaralás, pihenés során is kihasználni. Kedvcsinálóként összegyűjtöttünk néhány izgalmas vízi sportot.
Csoda, amit a testükkel művelnek – Ilyen az akrobaták élete
Hat mindenre elszánt akrobata repíti a nézőket egy olyan világba, ahol percenként csodálkozhatunk rá, hogy mire képes az emberi test.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.