Néhány apró változtatással elérheted, hogy laposabb, formásabb legyen a hasad, és kevésbé szorítson a ruha derékban!

Lapos hasat szeretnél? Fogadd meg ezt a 7 tanácsot!

1. Inkább kerüld!

Az alkohol, a kávé és a magas sótartalmú készételek mind-mind a lapos has ellenségei. Ha szeretnél karcsú maradni, kávé helyett igyál például zöld teát, az alkoholos italokat pedig kerüld el (hetente maximum 1-2 dl vörösbor a megengedett). Készételeket ne fogyassz, a főzéshez só helyett inkább zöldfűszereket használj az ízesítéshez, a só mennyiségét csökkentsd a minimumra.

 

2. Helyes tartás

A helyes tartástól megnyúlik a tested, és laposabbnak látszik a hasad. Ráadásul azzal, hogy folyamatosan odafigyelsz arra, hogy megfelelően állj, illetve ülj, automatikusan erősíted a hasizmodat. És hogy milyen a helyes tartás? Mellet ki, hasat be, a válladat ne húzd fel, a fenekedet pedig ne told ki!

 

3. Kényes kérdések

A rosszul működő anyagcsere puffadást és így a valósnál nagyobb hasat eredményez. Sokak számára ez túl intim téma, pedig nem kellene annak lennie… Ne nyomd el a székelési ingert, sőt, igyekezz tudatosítani magadban, hogy minden nap szükség van rá! Ha nem tudsz rendszeresen „teljesíteni”, vagy több napon át van szorulásod, érdemes felkeresni egy szakorvost.

 

3 hatékony hasizomgyakorlat túlsúlyosoknak

 

4. Mit nassolj?

A csoki, a csipsz, az édes és sós sütik helyett pár szem korpás kekszet, olajos magvat vagy olajbogyót majszolj el. A lapos has elérése érdekében kerüld az üres kalóriákat, csak egészséges nassolnivalókat válassz, és azokból is mértékkel fogyassz!

 

Így nassolj, ha diétázol!

 

5. Szépen lassan

Ahelyett, hogy gyorsan befalnád az ételt, fontos, hogy minden egyes falatot alaposan megrágj, mielőtt lenyelnéd. Ha kapkodva, sietve eszel, az emésztési problémákhoz, gáztermelődéshez, fájdalomhoz, puffadáshoz vezethet.

 

Az 5 legjobb hasizomgyakorlat otthoni edzéshez

 

6. A felülésen túl

A hasizomgyakorlatok – legyen szó akár felülésről, akár plankről – erősítik a hasizomot, de a gyakorlatok elvégzése nem elegendő a lapos has, a karcsú derék eléréséhez. A kiegyensúlyozott táplálkozás mellett érdemes zsírégető kardiómozgásformákat is végezned, mint amilyen például a futás, a kerékpározás, az úszás, a váltakozó intenzitású intervalledzések.

 

7. Stresszmentesen

Az állandó feszültségre sokan úgy reagálnak, hogy nassolással próbálják magukat megnyugtatni – ez pedig hosszú távon felesleges kilókat eredményezhet. Ha a munkahelyeden vagy a magánéletedben sok a stressz, és ezt hajlamos vagy falatozással levezetni, akkor „tűzoltásként” inkább egészséges rágcsákat vess be, például némi gyümölcsöt, zöldséget. De hatékonyabb megoldás lehet, ha a probléma forrását igyekszel megszüntetni: sajátíts el légző- és meditációs gyakorlatokat, amelyeket ilyen esetekben bevethetsz.

 

 

 

 

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Reggeli a bőrnek, mutatjuk mit kell (t)enned!
A nap első étkezése nem csak a szervezeted tölti fel új erővel: a finomságok a bőrrel is csodát tesznek!
A legnagyobb diétás hülyeségek, melyeknek jobb, ha nem dőlsz be
Vigyázz, ha mindent elhiszel, amit a diétáról mondanak, könnyen csapdába eshetsz! Van néhány közkeletű mítosz, amelyeknek jobb, ha nem dőlsz be!
Viszlát cukor és liszt! Meggyes túrópite az új diétás őrület
Legjobb ebben a sütiben, hogy biztosan nem hizlal!
A legjobb nasik fillérekből, ha diétázol
Ha a csipsz, a popcorn, a sós perec és társaik helyett kicsit különlegesebb falatokkal szeretnél kedveskedni magadnak, míg a kedvenc sorozatodat nézed, akkor megéri kipróbálni a következő receptet, ami szintén a favoritod lesz.
Olcsó magyar gyógynövények, melyek remekül segítik a fogyást
A vízhajtók segítenek a testnek megszabadulni a fölösleges folyadéktól, főleg a víztől és a nátriumtól, mivel stimulálja a veséket, hogy több nátriumot ürítsen a vizelettel és ezáltal a test kiüríti a felesleges vizet a szervezetből.
Barackos piskóta, glutén-, tej-, és cukormentesen
Különleges mentes receptet mutatunk, melynek főszereplője ezúttal a barack.
Csokikrémmel töltött eper – A nap kedvenc egészséges desszertje
A csokoládé és az eper igazi nyerő páros, a kókusz már csak ráadás! Igazán különleges és mutatós, mégis egészséges édességet készíthetünk akár vendégváráshoz is.
Végre kiderült, mitől lesz igazán eredményes a diétád
Ne hasaljon el! Vágjon bele tudatosan, lépésről lépésre a fogyókúrába!

Ajánlataink