A FitPercek legfrissebb videójában Hegdűs Dóri, személyi edző mutat néhány remek gyakorlatot, hogy érdemes a kettlebell-lel mozogni.

Íme 25 perc pokoli kettlebell-edzés Hegedűs Dórival!

Mielőtt belevágsz a pokoli kettlebell-edzésbe egy bemelegítéssel kezdj hozzá. Hegedűs Dóri azt javasolja, minden gyakorlatot 5 körben végezz el, és befejezésként ne felejtkezz el a nyújtásról sem.

1, 2, 3 és 5-ös gyakorlatnál még a következőkre ügyelj:

Kezdőként, 20 másodpercig végezd, 40 másodpercet pihenj.

Középhaladóként, 30 másodpercig végezd, 30 másodpercet pihenj.

Haladóként, 40 másodpercig végezd, 20 másodpercet pihenj.

A 4-es gyakorlatot 60 másodpercig tartsd ki.

ÍME A GYAKORLATOK:

Íme 25 perc pokoli kettlebell-edzés Hegedűs Dórival! Imádni fogjátok!

Posted by Diéta és Fitnesz on Wednesday, June 2, 2021

Ezt tudtad?

Mi az a török felállás?

török felállás TGU Hegedűs Dóri

A török felállás az egyik leghasznosabb gyakorlat
Fotó: Shutterstock

A török felállás gyakorlatot török birkózók fejlesztették ki az egész test megerősítése céljából. Már az 1900-as években is írtak róla, tehát nem egy újhullámos találmány, hanem régóta alkalmazott és bevált feladat.

A török felállás elsajátításának szabályai

Először tanulmányozz át alaposan minden lépést külön-külön. Mindig csak egy-egy lépést haladj előre, és csak azután vegyél súlyt a kezedbe, ha megvan a teljes mozdulatsor. Nagyon ügyelj a pontos kivitelezésre. Nézd meg a videót, ellenőrizd a tükörben a mozgásodat, vagy kérd edző segítségét.

 

Tippek a gyakorlat elvégzéséhez

  • Alapvetően kettlebellt szoktak használni hozzá, de ha az nincsen, megteszi kézi súlyzó, homokzsák vagy akár egy palack víz is.
  • Mindig olyan súlyt válassz, amivel 3-5 ismétlést el tudsz végezni egy körben, mindkét oldalra. A körök között tarts 60 másodperc pihenőt.
  • Kezdőknek elég két kör, középhaladóknak négy kör a cél, haladók akár már öt felett is dolgozhatnak. További nehezítés lehet még, hogyha lassítasz a tempón, és minden lépést 3-5 másodpercig statikusan kitartasz.

Ez is érdekelhet:

Hozzászólások

Sütőben sült paradicsom télire
Ha sok paradicsomunk termett a kertben érdemes a következő receptet kipróbálni, mert pillanatok alatt isteni, fűszeres szószt készíthetünk belőle, ami rengeteg diétás étel alapja is lehet.
Mennyi étel kerülhet pontosan a tányérodra, ha fogyni szeretnél?
Belekezdhetünk bármilyen diétás módszerbe, kipróbálhatunk akár ezerféle étrendet is, ha nem tanuljuk meg, mennyire fontos a porciókontroll, egy sem lesz sikeres.
Kezdj el mozogni és így változik meg az egész életed
Elképesztő, milyen komoly hatással lehet az életedre, ha mozogni kezdesz! Összegyűjtöttük a leglátványosabb változásokat.
A megfelelő méretű melltartó fontossága
Talán egy nőnek sem mondok újdonságot azzal, hogy a megfelelő melltartó kiválasztása alapvető fontosságú.
Nem mozdul a mérleg nyelve? Mutatjuk, hol a hiba!
Bizony, néha hiába a koplalás, a megszállott és rendszeres edzés, a mérleg mégsem mozdul. Sokan ekkor adják fel. Pedig csak át kellene gondolni, valóban mindent helyesen tesz­el.
A cékla chips lett a diétázók őszi kedvence: így lesz szuper ropogós
Rozmaringgal fûszerezett nasi, amit képtelenség abbahagyni. Egészséges, egyszerûen elkészíthető, zamatos, ropogós őszi finomság.
Áll alatti kényes témák: többé nem öregít a toka
Sokszor hihetetlen erőkkel küzdünk a ráncok ellen, arcunk egy másik részéről, az állról azonban gyakran elfelejtkezünk. Pedig az itt megereszkedett bőr látványa ugyanúgy öregíti az arcot, mint egy csúnya szarkaláb.
Liszt- és cukormentes kókuszos piskóta
Fél óra alatt az asztalra varázsolhatod ezt a remek diétás sütit! Nagyon kevés szénhidrátot tartalmaz, ezért bátran fogyaszthatod akár este is! Lágy, levegős piskóta csupa egészséges alapanyagokkal is!
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.