A magas kakaótartalmú étcsokoládé mértékkel fogyasztva beilleszthető a testsúlycsökkentő étrendbe desszertek alapanyagaként vagy önmagában.

Mindenmentes csokitorta, csak két hozzávalóból

Bár mindenki úgy tudja, hogy a csokoládé kegyetlenül hizlal, ez nem feltétlenül van így. Ha reggel csokival indítod a napot, akkor később, a nap során nem fogsz rágcsálnivalók után sóvárogni. Ez azért van, mert a csoki szabályozza az étvágyadat, így később nem esel a túlevés hibájába. Kutatások szerint ez nem csupán a kakaóban gazdag édességre, de a magas kalóriatartalmú reggelire is igaz. MOst mutatunk ehhez egy isteni mindenmentes receptet. Mindössze két összetevőből mennyei csokitortát készíthetsz. Ezt a finomságot a diétádba is könnyen beillesztheted.

Hozzávalók:

  • 4 db kisebb édes alma
  • 250 g csokoládé

Így készítsd el:

  1. Hámozd meg az almákat, darabold fel, 15 percig főzd. Majd tedd bele a turmixgépbe vagy robotgépbe. A csokoládét olvaszd fel, és öntsd rá az főtt almákra. Majd turmixold össze az egészet.
  2. Öntsd bele egy 15 cm-es tortaformába, és tedd be a hűtőbe egy egész éjszakára.

Tálaláskor szórj a torta tetejére kakaóport.

Egy nemrégiben készült ausztrál kutatás szerint napi 40 g étcsokitól ugrásszerűen megnő a teljesítőképességed, így edzés előtt mindenképpen ajánlott a fogyasztása. A kakaóbabban található flavonoidok ugyanis segítenek a vérben szállítani az oxigént, így edzés közben kevesebbet használ fel saját tartalékából a szervezeted, és több energiád marad tőle. Az elméletet egyébként kilenc sportoló férfin tesztelték, akik miután két hétig napi 40 gramm étcsokoládét ettek, 17 %-kal megnőtt a teljesítőképességük, javult az oxigénfelvételük és a tüdőkapacitásuk is. Nem semmi eredmény, nem igaz?

 

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

5 durva jel, hogy nem eszel elég proteint
Nem csak a testépítőknek fontos a megfelelő mennyiségű fehérjebevitel. Ha hiányzik ez a fontos makromolekula a szervezetből, az problémákhoz vezethet. Öt figyelmeztető jel, amit tapasztalva érdemes jobban odafigyelni a proteinbevitelre.
Hogyan alakítsuk az egészséges életmódot és a testmozgást szakmai hivatássá
Az egészséges életmód és testmozgás szenvedélyének szakmai hivatássá tételéhez elengedhetetlen a személyes elköteleződés, a szakmai képzések megszerzése, és a gyakorlati tapasztalatok gyűjtése. Fontos a folyamatos tanulás, a hálózatépítés, valamint egy erős személyes márkának és jelenlétnek a kialakítása a sikeres edzői karrier érdekében. Ha rendelkezel a megfelelő személyiségjegyekkel és hajlandó vagy energiát fektetni céljaid elérésébe, sikeres karriert építhetsz ebben a növekvő ágazatban.
Íme egy olcsó gyógynövény, ami minden nőnek kötelező
A mai kor embere minden olyan betegségre fogyaszthatja ezt az egyszerű gyógynövényt, ahol görcsoldásra és gyulladáscsökkentésre van szükség.
Cukormentes raffaello golyó lesz a húsvéti asztal sztárja
Ez az isteni desszertet gyorsan, sütés nélkül elkészítheted, ha hirtelen vendégeket vársz, vagy csak hirtelen szeretnél összedobni valami finomat
Mik az elegáns öltözködés alapjai: útmutató nőnek és férfiaknak
Az elegáns öltözködés a hétköznapok és az ünnepi alkalmak során is fontos lehet. Ennek szabályai számtalan apróságból tevődnek össze. A legfőbb pillére mindennek természetesen az öltöny, kosztüm, szoknya, nadrág vagy ing, amely kapcsán bátran fordulhatsz a MrSale Öltönyüzlethez. De tudtad, hogy ezen felül még számos más dologra is szükség lesz a tökéletes megjelenéshez?
10 dolog, amit soha ne titkolj el az orvosod elől
Amikor valamilyen panasszal felkeressük az orvosunkat, azzal a szándékkal tesszük, hogy segítséget kapjunk. Erre azonban csak akkor van esélyünk, ha a kérdéseire őszintén válaszolunk.
Gazdag tojásos reggeli tavaszra, ha diétázol
A tojás rengeteg ásványi anyagot tartalmaz, például foszfort, cinket, kalciumot, vasat és cinket, emellett pedig vitaminokban is gazdag. Így rengeteg hasznos anyaghoz juthat a szervezeted a diéta közben amellett, hogy gyorsan megszabadulhatsz a súlyfeleslegtől.
Olcsó magyar zöldség, amivel sokkal könnyebb a diéta
Levesbe ízesítőként, délutáni rágcsálnivalónak fogyókúra esetén, smoothie-ba keverve – bárhogyan fogyasztjuk is, a zeller egészséges és finom zöldség. Telis-tele van tápanyagokkal, vitaminokkal.

Ajánlataink

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.