Oldal kiválasztása
Megjelent a Diéta és Fitnesz októberi lapszáma! Ősszel is motiválunk az egészséges étkezésre, és a mozgásra! Olvass bele tartalmainkba online, magazinunkat pedig keresd az újságosoknál!

Erősödő test és lélek – Megjelent az októberi Diéta és Fitnesz magazin

E havi lapszámunkban az októberi újrakezdésekhez nyújtunk segítséget. Lelki támaszt kaphat az önbizalom megerősítését taglaló írásunktól és fizikai támogatást számos hatékony gyakorlatsort kínáló anyagunkból. Ráadásul októberben Facebook oldalunkon jegyet nyerhet a FittAréna rendezvényre, valamint jelentkezhet Címlaplány felhívásunkra is! Ízelítő a tartalomból!

  • Ha azt mondjuk: egytálételek, akkor sokaknak a hizlaló tésztás, krumplis főételek jutnak eszükbe. Ám nem kell, hogy így legyen! Októberi lapszámunkban számos receptet hoztunk, melyek az egytálételekre nyújtanak egészséges alternatívát. Készíthetünk például: rakott zöldbabot, töltött sütőtököt, vagy mustáros csirkét sült karfiollal. Az étrendet keresse friss lapunkban!
  • Még a főzőműsorok is ludasak lehetnek abban, ha nő a hasunk körfogata. A hasi zsírpárna kialakulását számos rossz szokás elősegíti. Bár sokan úgy vélik, nehéz változtatni a megszokott dolgokon, szakértők szerint ez nem igaz. Magazinunkban megtalálhatja a listát, hogy miről is kellene lemondania.
  • Ahogyan arról már a Diéta és Fitnesz weboldalán is írtunk, a bullying, vagyis a megfélemlítés, zaklatás nemcsak az online térben létezik, hanem az iskolában, s egyéb közösségekben is. Friss lapszámunkban dr. Gyurkó Szilviával keressük a választ arra a kérdésre, hogy milyen jelek árulkodnak arról, ha bántják a gyereket? De a megelőzésről, és a reakciókról is szót ejtünk cikkünkben!

Diéta és fitnesz címlap október cserpes laura

  • 22 szuper, az alsótestet formáló gyakorlattal készült októberi magazinunkba Béres Alexandra, aki abban is segít olvasóinknak, hogy hangulatuknak megfelelően állítsák össze a gyakorlatsort. A rendhagyó, extra összeállításunkat, keresse lapunkban!
  • Ránézünk a futópadra, és már elkezd dolgozni bennünk a kisördög, hogy idő előtt feladjuk az egészet. A hosszú futópados edzések ijesztőnek tűnnek, pláne, ha szabadtéri futáshoz van szokva. A monotonitás a legrémisztőbb benne. Ám sokszor nincs más választása az embernek – időjárás, sérülés, időhiány –, és muszáj a padon letudnia a kardioedzését. Magazinunkban abban segítünk, hogy ne érezze unalmasnak az edzést!

További tartalomért keresse magazinunkat!

Hozzászólások

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.