A kúra során nyers zöldségen és gyümölcsön kívül semmi mást nem javasolt fogyasztani.

3 napos villámdiéta – étrenddel

Érdemes délelőtt csak gyümölcsöt vagy frissen préselt gyümölcsleveket bevinni a szervezetbe, délután pedig csak nyers zöldségeket és frissen préselt zöldségleveket. Ezeket a leveket a legpikánsabb fűszerekkel lehet ízesíteni, például csilivel, jalapeno paprikával, cayenne-i borssal. Ezek a csípős fűszerek ugyanis serkentik az anyagcsere-folyamatokat, segítik a zsírégetést. Különösen jól illenek a fűszeres ízek paradicsomból vagy céklából készült italba. De kipróbálhatja a mentás uborkalevet is.

Nem győzzük elégszer hangsúlyozni, az ehhez hasonló villámkúrákat csak a megadott ideig lehet végezni. Ha túl sokáig élünk ilyen komoly megkötésekkel járó étrenden, leadunk ugyan bizonyos túlsúlyt, de hiánybetegségek jelentkezhetnek. Bármilyen tápanyag hiánya, súlyos vitaminhiány, amelyeknek pedig további következményei vannak. A szervezet és az idegrendszer egymással párhuzamosan felmondja a szolgálatot.

Mintaétrend 3 napra

1. nap

  • Reggeli: 1 banán, 2 dl frissen préselt narancslé
  • Tízórai: 20 dkg dinnye (bármilyen)
  • Ebéd: Sárgarépa, kígyóuborka, kaliforniai paprika csíkok borssal ízesítve
  • Uzsonna: karalábé szeletek
  • Vacsora: fűszeres paradicsomlé

2. nap

  • Reggeli: 1 banán, 2 dl frissen préselt almalé
  • Tízórai: 20 dkg bogyós gyümölcs
  • Ebéd: Paradicsomkarikák olívaolajjal lelocsolva, lila hagymával ízesítve
  • Uzsonna: Sárgarépa
  • Vacsora: Kígyóuborkalé citrommal és mentával ízesítve

3. nap

  • Reggeli: 1 banán, 1 körte
  • Tízórai: Pár szem szilva
  • Ebéd: Fél sárgadinnye
  • Uzsonna: 20 dkg görögdinnye
  • Vacsora: Fűszeres paradicsomlé

Egy-egy villámkúra után fokozatosan állítsuk helyre a táplálkozásunkat. Kezdjünk el szénhidrátot, gyümölcsöket, teljes kiőrlésű gabonaféléket fogyasztani. Ezzel a fokozatossággal kontrollálhatjuk a testsúlyunkat, megelőzhetjük a visszahízást.

Habzsi-dőzsi: 7 mód, hogy ne hízzon a nyaralás alatt

Instagram vs. valóság – A blogger, akinek elege lett a kamuból

Hozzászólások

Isteni diétás vacsora néhány szem paradicsomból
Találtál a hűtőben pár szem paradicsomot, és néhány tojást? Ne is keresgélj tovább, mert máris kész a diéttás vacsorád! Mutatjuk a receptet.
Gyorsabb anyagcsere – gyorsabb fogyás
Mindannyian szeretnénk kicsit gyorsítani az anyagcserénken, ám többnyire úgy gondoljuk, a megváltoztathatatlant minek bolygatni. Bár a genetikán és az életkoron valóban nagyon sok múlik, apró trükkökkel felgyorsíthatjuk a folyamatot.
Kúszás, mászás, csimpaszkodás – Ezekkel a játékokkal lesz aktív a szünidő!
Amikor vége az ovinak és az iskolának, gyermekeink számára rengeteg idő szabadul fel. Ráadásul, a nyári időszakban még több energiájuk van és a pedagógusok helyett gyakran napközben is a szülők feladata, hogy elfáradjanak.
Bemutatkozik a kultikus női sneaker
A sneaker cipő világhírűvé vált. Ma már kétségtelen, hogy az egyik legkedveltebb lábbelinek számít mind a hölgyek mind az urak részéről. De nem csak a női- és a férfilélek van oda teljesen ezekért a cipőkért, hanem univerzálisan mindenki.
6 hatásos arcpakolás nyári gyümölcsből
Egy fárasztó nap után az arcunk is felfrissülhet, regenerálódhat a nyári gyümölcsök nyújtotta kényeztetéstől.
Ha már megtörtént a baj – diéta ételmérgezés után
A bajt jobb elkerülni, de ha már bekövetkezett, okos diétával, megfelelő élelmiszerek fogyasztásával megkönnyíthetjük a gyógyulás folyamatát.
Futás melegben: erre kell figyelni!
A futásra könnyű nemet mondani. Nem szeretünk futni, ha esik az eső vagy a hó, ha fúj szél, ha túl hideg van, és persze akkor sem, ha túl meleg.
Nyáresti sütögetés hízás nélkül
A grillezésre könnyen rá lehet kapni, mert igazán kellemes program nyárestéken. Csakhogy a kései evéssel csínján kell bánni, mert a kolbászhegyek vagy a szalonna néhány pohárka borral leöblítve könnyen megbosszulja magát, főként deréktájon.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.