Az egyik kegyetlensége az ősznek és a télnek, hogy sokkal hamarabb sötétedik délután, és reggel is még sötétben kell elindulnunk dolgozni. Némileg feledteti ezt a nyomasztó jelenséget a tudat, hogy közeleg a Halloween, majd a Karácsony, azonban ilyenkor bizony egyre nehezebben megy az ébredés. Nehéz elhagyni az ágyat reggel, hiszen még sötét van odakint, amikor csörög a vekker. Ilyenkor különböző tippekkel becsaphatjuk az agyunkat, hogy ne mi legyünk mindig azok, akik néhány percet késnek. 

Ezt tegye, ha nem tud felébredni a reggeli sötétben

  • A szakértők szerint a legfontosabb, hogy megértsük: az egész napunk hatással van arra, hogy hogyan alszunk, és milyen könnyen tudunk felébredni. Azok az emberek például, akik rendszeresen reggeliznek, sokkal könnyebben fognak a nap végén elaludni, több energiával fognak felébredni, és kevésbé hajlamosok arra, hogy újra és újra megnyomják a szundi gombot. Érdemes az ébredéstől számított 35-40 percen belül reggelizni, hiszen ez stabilizálja a vércukorszintet és felgyorsítja az anyagcserét is.
  • Ugyanilyen fontos, hogy lefekvés után kerüljük a telefonunkat! A mobilok stresszt okozhatnak, befolyásolhatják a folyamatos ébredés természetes fázisait. Ne bízza a kávéra azt, hogy maximálisan aktív legyen!
  • Reggeli előtt, és délután három után teljesen kerülje el a koffein tartalmú italokat. De, ha frissen és kipihenten akar ébredni, akkor teljesen iktassa ki az életéből a kávét.
  • Alakítsa ki a saját esti rutinját! Legyen az egy 15 perces forró, fürdő, a kedvenc bőrápolónk alkalmazása, olvasás.
  • A délutáni, esti testmozgás pontosan az, amire a nyugodt alváshoz, és a friss ébredéshez szükséges. Bár ennek a pontos okát nem tudják, de egyes elméletek szerint köze van a testhőmérséklethez és az edzés során felszabaduló endorfinokhoz.

Fogamzásgátló alkalmazása IR esetén

Ők mitől soványak? – A sovány emberek 12 titka

 

 

Hozzászólások

Kókuszos kölesfelfújt lett az új diétás kedvenc
Ez a könnyen elkészíthető desszert glutén-, laktóz- és cukormentesen készült, és imádni fogod, mert pillanatok alatt megsütheted.
Így készítsd fel a bőröd az őszi szezonra!
Bár még nehéz elhinni, hogy vége a strandolós hétvégéknek, a fröccsözős laza estéknek és a spagettipántos reggeli szetteknek, bizony, tagadhatatlanul itt az ősz és beköszöntöttek a hűvösebb, csapadékosabb napok.
Ősidők óta a legjobb diétás ital, készítsd el jól a teát
Egy ősrégi kínai mondás szerint a tea a hosszú élet itala. Így aztán fontos, hogy minden nap igyál belőle. De pontosan milyet is és hogyan?
Szuper ötletek: így készítsd el a fehérjeport
Azt hiszed, csak a sportolóknak van szükségük fehérjére? Kortól, nemtől és életmódtól függetlenül mindenki étrendjében ott kell lennie ennek a nélkülözhetetlen tápanyagnak, mégpedig megfelelő mennyiségben!
4 szupergyors reggeli kenyér nélkül
Ha diétázol, a reggeli nagy rohanásban nem egyszerű kitalálni, hogy mit egyél. Sokan ezért távoznak üres gyomorral otthonról, pedig ez pokoli egészségtelen. Mutatjuk, a szénhidrátmentes, gyors recepteket.
Szénhidrát nélkül könnyebb: diétás töltött gomba vacsorára
Ebben a kajában alig van hizlaló szénhidrát, szuper diétás és fantasztikusan finom!
Szépségápolás almaecettel: ettől fiatalodik a bőr
A legelszántabb diétázók bizonyosan találkoztak már az almaecettel, hiszen nagyon sokat segíthet a zsírpárnák olvasztásában. De nemcsak belül hasznos, hanem kívül is.
Mit érdemes tudni a kollagénről?
A feszes, hidratált bőr záloga a megfelelő kollagénszint megőrzése.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.