Oldal kiválasztása
Négy könnyen megtanulható gyakorlat, amelyekkel formálhatjuk a fenekünket!

4 szuper gyakorlat a formás fenékért

Mély guggolás

Próbáljon meg olyan mélyen guggolni, amennyire csak tud. Közben figyeljen, hogy a sarka ne emelkedjen fel a talajtól, tartsa egyenesen a gerincét. A mély guggolásoknál belefér, hogy a lábunkat kicsit messzebb tegyük egymástól, mint ahogy a vállszélességünk van.

Mély guggolás

Fotó: shutterstock

Padra lépés

A magasabb padra való fellépés egy igazán dinamikus edzés lehet, amivel formálódik a farizom. Ha csak most kezdte a mozgást, akkor indítson kisebb paddal (pl: step pad), később jöhet a kb. térd magasságig érő szék, végül a legalább comb közepéig érő pad, láda.

Padra lépés

Fotó: shutterstock

Hátsó lábemelés

Bár könnyűnek tűnik, azonban a gyakorlatsor a kezdőknek megterhelő lehet, ezért az edzés előtti bemelegítés a nyújtás, kiemelten fontos. Térdeljen le, a kezeit tegye maga elé (lásd a képen), majd az egyik lábát emelje magasba. Itt nem a gyorsaság, hanem a pontosság számít! Tegye le a lábát, és emelje meg a másikat!

Hátsó lábemelés

Fotó: shutterstock

Tűzcsap

A kezdeti póz ugyanaz, mint a hátsó lábemelés esetében, de lábait ne hátra emelje, hanem húzza oldalra derékszögbe. Érezni fogja, ahogyan a fenék-, és a combizma is megfeszül. Tegye le a lábát, és ismételje meg a mozdulatot a másikkal is.

Tűzcsap

Fotó: shutterstock

Ezeket már olvasta?

Hasformálás: 5×2 perc 7 napig

Maradjon karcsú a dereka!

Hozzászólások

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Zsírégetés fűszerekkel - Működik, de ezeket jó tudnia!
Néhány alapszabályt betartva a fűszerek a barátaink lehetnek a diétában!
Ingyenes sportolási lehetőségek, hogy mindenki aktív legyen!
Szuper kezdeményezés, amire nagy szükség lenne országosan is! Így lehet mindenki számára elérhető és motiváló a mozgás!
Mennyi és milyen zsírt ehetünk 1 nap alatt? - praktikus lista
Minden egészséges szervezetnek szüksége van bizonyos zsírmennyiségre. A naponta bevitt kalóriák 20-30 százaléka származhatna zsírokból, de 10 százaléknál nem több telített zsírsavakból.
Tuti reggeli fogás
Ezt a tápláló reggelit akár előre is elkészítheti a gyereknek. Finom, egészséges, garantáltan szívesen fogyasztja majd. Ettől biztosan jól indul a nap!
Bossaball – Nem csak strandsport
A látszólag nem teljesen összeillő sportok egyvelege rendkívül szórakoztató, látványos és nem utolsósorban igen hatásos mozgásforma. Bosaball edzésen jártunk!
Trükkök, hogy kevésbé hizlaljon a főzelék
Vannak trükkök, amelyek segítségével lefaraghatunk a főzelékek szénhidrát, és kalória értékéből, így már beilleszthetőek a diétába!
Last minute - 1500 kalóriás nyaralós menü
Egy tartható, egészséges menü, ami akár a hosszú hétvégére is remek megoldás lehet, ha nem akarunk többet enni 1500 kalóriánál!
4 saját testsúlyos gyakorlat, ami formába hozza a fenekét
Nincs szüksége másra, csak a saját testsúlyára, legalább 30 (szabad) percre és a kitartására! Lássuk a fenékformáló gyakorlatokat!
Szilvával az egészségért - tippek és receptek otthonra
Hogyan hat a szervezetünkre a szilva? Hogyan használhatjuk a bőrápolásban, és milyen egészséges ételeket készíthetünk belőle?
Fehérjediéta - 1 hét – 3 kiló!
Egy 7 napig tartó fehérjediétával rengeteg felesleges vizet és súlyt veszíthetünk. A proteinkúra lényege, hogy egy hétig sovány húsokat, sovány túrót, joghurtot és sovány sajtokat kell fogyasztani, kiegészítve tojással és zöldségféleségekkel.
3 nő, akik egy merész lépéssel változtatottak az életükön
Három nő meséli el, mi volt az életüket megváltoztató döntések hátterében, milyen nem várt előnyökkel járt a „bátorságuk”.
10+ tipp, hogy egészségesek maradjanak a fogai
Az ellenállhatatlan, szexis mosoly alapja az egészséges fogsor. Mindennapi ápolással, megfelelő szájhigiénével, rendszeres fogászati szűrésekkel megelőzhetők a komolyabb fogászati problémák.
Fogyás őszibarackkal - 3 napos mintaétrend
Őszibarack a piték és egyéb sütemények nagy sztárja, de a diétában és a szépségápolásban is hadba fogható! Mondjuk is, hogyan!
Kar, has, fenék - Így formálja testét vízisportokkal
A víz nem csak arra alkalmas, hogy a forróság ellen néha megmártózzunk benne. Számos lehetőséget rejt a sportolásra, amelyeket érdemes a nyaralás, pihenés során is kihasználni. Kedvcsinálóként összegyűjtöttünk néhány izgalmas vízi sportot.
Csoda, amit a testükkel művelnek – Ilyen az akrobaták élete
Hat mindenre elszánt akrobata repíti a nézőket egy olyan világba, ahol percenként csodálkozhatunk rá, hogy mire képes az emberi test.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.