Négy könnyen megtanulható gyakorlat, amelyekkel formálhatjuk a fenekünket!

4 szuper gyakorlat a formás fenékért

Mély guggolás

Próbáljon meg olyan mélyen guggolni, amennyire csak tud. Közben figyeljen, hogy a sarka ne emelkedjen fel a talajtól, tartsa egyenesen a gerincét. A mély guggolásoknál belefér, hogy a lábunkat kicsit messzebb tegyük egymástól, mint ahogy a vállszélességünk van.

Mély guggolás

Fotó: shutterstock

Padra lépés

A magasabb padra való fellépés egy igazán dinamikus edzés lehet, amivel formálódik a farizom. Ha csak most kezdte a mozgást, akkor indítson kisebb paddal (pl: step pad), később jöhet a kb. térd magasságig érő szék, végül a legalább comb közepéig érő pad, láda.

Padra lépés

Fotó: shutterstock

Hátsó lábemelés

Bár könnyűnek tűnik, azonban a gyakorlatsor a kezdőknek megterhelő lehet, ezért az edzés előtti bemelegítés a nyújtás, kiemelten fontos. Térdeljen le, a kezeit tegye maga elé (lásd a képen), majd az egyik lábát emelje magasba. Itt nem a gyorsaság, hanem a pontosság számít! Tegye le a lábát, és emelje meg a másikat!

Hátsó lábemelés

Fotó: shutterstock

Tűzcsap

A kezdeti póz ugyanaz, mint a hátsó lábemelés esetében, de lábait ne hátra emelje, hanem húzza oldalra derékszögbe. Érezni fogja, ahogyan a fenék-, és a combizma is megfeszül. Tegye le a lábát, és ismételje meg a mozdulatot a másikkal is.

Tűzcsap

Fotó: shutterstock

Ezeket már olvasta?

Hasformálás: 5×2 perc 7 napig

Maradjon karcsú a dereka!

Hozzászólások

A házi a legjobb: Hajdinás-magvas energiaszelet
Ha a bolti változatok megvásárlása helyett inkább szeretnéd otthon elkészíteni az energiaszeletet, akkor érdemes kipróbálnod ezt a receptet!
Hormonzavar is okozhatja a fokozott szőrnövekedést!
A fokozott szőrnövekedés miatti kellemetlenség sajnos csak átmenetileg orvosolható a szőrtelenítési eljárásokkal, ugyanis a probléma mögött hormonális okok állnak...
Mindennapi ítészek
Nap, mint nap megesik bárkivel, hogy az ítélkezés hibájába esik. Az emberek megítélnek másokat az éppen aktuális ruházatuk, félmondatuk, pillanatnyi viselkedésük alapján.
5 dolog, amit biztosan nem tudtál a PCOS-ről!
A PCOS-sel kapcsolatban Dr. Kelemen Csaba, szülész-nőgyógyász, endokrinológus pár fontos, de ritkán hangoztatott és kevésbé ismert tudnivalóra hívja fel a figyelmet.
Vidd magaddal a nyaralásra: 3+1 tuti sporteszköz
A rendszeresen sportolók tudják, hogy az üdülés alatt sem szabad megfeledkezni az edzésről, alakformálásról. Ehhez ajánlunk szuper eszközöket.
5 fogyókúrás vacsora, amivel nem kell sokat bíbelődni
Ha gyors és egyszerűen elkészíthető ételt szeretnél készíteni este, ami a fogyókúrádba is belefér, akkor próbáld ki az alábbi alakkímélő fogás bármelyikét!
Lapos hasat szeretnél? Fogadd meg ezt a 7 tanácsot!
Néhány apró változtatással elérheted, hogy laposabb, formásabb legyen a hasad, és kevésbé szorítson a ruha derékban!
Hol a határ? 5 jel, hogy talán edzésfüggő lettél
A rendszeres testmozgás nemcsak az életmódváltás, de az egészségünk megőrzésének is az egyik alappillére. Ám itt sem szabad átesni a ló túloldalára!
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.