Új őrület terjed a neten. Az emberek valamilyen folyadékot kennek a fürdőszoba padlójára, majd a mosdókagylóba kapaszkodva, gyakorlatilag futópaddá változtatják a fürdőt.

Futópad a fürdőszoba padlóból! Egy magyar anyuka kipróbálta

Évente felkerül a netre egy egészen elképesztő, néha már veszélyes őrület, amit felkapnak az emberek. Most egy edző hívja fel a figyelmet rá, hogy bár jó poénnak tűnik, de ezek a „gyakorlatok” balesetet is okozhatnak.

Betti a kisfia születése előtt is edzőként dolgozott. Bár még szinte minden idejét a gyermekével tölti, félig már visszatért a terembe, most baba-mama edzéseket tart. Nyitott az újdonságokra, így amikor meglátta a neten terjedő, „fürdőszobai futópados” videót, azonnal kipróbálta.

„Először is szeretném leszögezni, hogy csak a poén kedvéért készítettem el a videót, egy fárasztó nap után. Nem azt mondom, hogy nincs edzés értéke a fürdőszobai futópályának, de senkinek nem ajánlom, akinek a core izomzata vagy a mosdója nem elég erős”- szögezi le azonnal Betti, aki eredetileg takarítani készült a fürdőben.

„Közben eszembe jutott, hogy miért is ne csinálnék én is hülyét magamból, a padlótisztítást pedig tusfürdővel végeztem. Összekötöttem a vicceset a hasznossal”- folytatja, majd hozzáteszi azt is, hogy babaolajjal nem lehet olyan hatékonyan végezni a „gyakorlatot”. Azt mondja leginkább a stabilizáló izmok dolgoznak, de mivel elég balesetveszélyes, senkinek nem ajánlja, hogy így kezdjen mozogni. „Abszolút poénos őrület, ha elég pihent ágyúak vagyunk.”

Ma láttam egy videót. Megihletett. Kipróbáltam, működik. 🏃🏽‍♀️😂💪🏼 #bakbetti #abajnemkicsi🤣 #Patrikalszikapadolgozik #running #bathroomworkout #funnymom #minekfutópad? #babaolajjalnemműködik 😏#csakatusfüdő☝🏻

Közzétette: Bak Bernadett – 2019. május 6., hétfő

4 szuper gyakorlat a formás fenékért

Életet menthet ez a szappan – Fotó

Hozzászólások

Hol a határ? 5 jel, hogy talán edzésfüggő lettél
A rendszeres testmozgás nemcsak az életmódváltás, de az egészségünk megőrzésének is az egyik alappillére. Ám itt sem szabad átesni a ló túloldalára!
Karfiol, a fogyni vágyók kedvence: 3 alakkímélő recept
Vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, alacsony kalóriatartalmú, és ezerféleképp felhasználható, fogyókúrás ételek elkészítéséhez is.
Brownie gofri almaszósszal, a kényeztető reggeli
A hétvégi ráérős, családi reggelik főszereplője lehet a brownie gofri: tápláló, egészséges hozzávalókból készül, és persze nagyon finom.
Tányéron az energia: Így étkezz, hogy lendületben maradj!
Ahogyan az autóknál, úgy az emberi szervezet esetében sem mindegy, hogy milyen üzemanyaggal fut. Természetes, hogy benzines autónkba nem töltünk dízelt, miért fordítunk kevesebb figyelmet a szervezetünkre?
Mandulás, málnás sajttorta – néha belefér egy kis „jutalom”
Az életmódváltás során nem az a jó megoldás, ha mindörökre eltiltod magad a kedvenc desszertjeidtől. Néhanapján engedj meg magadnak egy szeletet ebből a krémes-gyümölcsös sütiből!
Fogyókúra szuperlevesekkel + 3 könnyű recept
Finomak, könnyűek és tökéletes alapot szolgáltatnak egy néhány napos fogyókúrás programhoz. Ami biztos: koplalnod nem kell!
Ha kevés az időd: gyors alakformálás heti 5x4 percben
Állandó időhiánnyal küzdesz, de szeretnéd, ha formásabb, feszesebb lenne a tested? Próbáld ki az alábbi programot!
Diétatészt: Hogyan nassolj okosan?
Csokoládé, csipsz vagy keksz? A legtöbb snack sajnos nem használ az ember alakjának. Attól függően, hogy mit szeretsz nassolni, eláruljuk, mi az, amit beilleszthetsz a fogyókúrádba.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.