Oldal kiválasztása
Ha a pilatest választjuk mozgásul, szabadságunk alatt is szinte észrevétlenül nyújtjuk a gerincünket, fejlesztjük az egyensúlyérzékünket, testünk rugalmasságát, és koordinációs képességünket. Persze próbáljunk ki minden más sportot is a nyaralás alatt, amihez kedvünk van és lehetőségeink engedik. De kiegészítésképpen a nap kezdetén vagy végén elvégezhetjük ezeket a nem túl megerőltető gyakorlatokat a medence partján. 

Könnyed nyári sport a medence partján

Oldalt fekszünk, a lábak egymáson, tartjuk a központunkat. A vállakat leengedjük.

sport, medence

Könnyed nyári sport a medence partján – 1 gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Fellendítjük a felül lévő lábat anélkül, hogy a felsőtestünk helyzete változna.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 2, gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Visszafelé lendítés helyett erőből toljuk a bokánkat a másik felé. Ismételjük 8-10-szer, majd a másik lábbal is.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 3. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Egyenes fekvőtámaszhelyzetből indulunk.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 4. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Kifordulunk, és jobb karunkkal nyújtózzunk az ég felé. Megtartjuk néhány másodpercig, majd visszatérünk a kiinduló helyzetbe. Végezzük el a másik oldalra is.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 5. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Nagy terpeszben ülünk, karok oldalt, tartjuk a központot.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 6. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Elfordulunk oldalra, miközben a gerincet nyújtjuk fölfelé, és beszívjuk a levegőt.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 7. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

A levegő kifújása mellett előre hajolunk úgy, hogy a hátunk felső szakaszát nyújtjuk, és rugózunk előre 3-szor.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 8. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Végezzük el rögtön a másik oldalra is, aztán felváltva legalább 5-5-ször.

Fekvőtámaszból indulunk, tartjuk a központot. Tenyerek a váll alatt. Megemeljük a jobb lábunkat.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 9. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

Tovább emeljük a lábunkat, amilyen magasra csak tudjuk, megtartjuk pár másodpercig, közben folyamatosan lélegzünk, aztán visszatérünk a kiinduló helyzetbe, és megismételjük a másik lábbal is.

Könnyed nyári sport a medence partján

Könnyed nyári sport a medence partján – 10. gyakorlat
Fotó: Diéta és Fitnesz

5 otthon elvégezhető gyakorlat, ami gyilkolja a hasi zsírt

 

Hozzászólások

Diéta és Fitnesz a Facebook-on

Zsírégetés fűszerekkel - Működik, de ezeket jó tudnia!
Néhány alapszabályt betartva a fűszerek a barátaink lehetnek a diétában!
Ingyenes sportolási lehetőségek, hogy mindenki aktív legyen!
Szuper kezdeményezés, amire nagy szükség lenne országosan is! Így lehet mindenki számára elérhető és motiváló a mozgás!
Mennyi és milyen zsírt ehetünk 1 nap alatt? - praktikus lista
Minden egészséges szervezetnek szüksége van bizonyos zsírmennyiségre. A naponta bevitt kalóriák 20-30 százaléka származhatna zsírokból, de 10 százaléknál nem több telített zsírsavakból.
Tuti reggeli fogás
Ezt a tápláló reggelit akár előre is elkészítheti a gyereknek. Finom, egészséges, garantáltan szívesen fogyasztja majd. Ettől biztosan jól indul a nap!
Bossaball – Nem csak strandsport
A látszólag nem teljesen összeillő sportok egyvelege rendkívül szórakoztató, látványos és nem utolsósorban igen hatásos mozgásforma. Bosaball edzésen jártunk!
Trükkök, hogy kevésbé hizlaljon a főzelék
Vannak trükkök, amelyek segítségével lefaraghatunk a főzelékek szénhidrát, és kalória értékéből, így már beilleszthetőek a diétába!
Last minute - 1500 kalóriás nyaralós menü
Egy tartható, egészséges menü, ami akár a hosszú hétvégére is remek megoldás lehet, ha nem akarunk többet enni 1500 kalóriánál!
4 saját testsúlyos gyakorlat, ami formába hozza a fenekét
Nincs szüksége másra, csak a saját testsúlyára, legalább 30 (szabad) percre és a kitartására! Lássuk a fenékformáló gyakorlatokat!
Szilvával az egészségért - tippek és receptek otthonra
Hogyan hat a szervezetünkre a szilva? Hogyan használhatjuk a bőrápolásban, és milyen egészséges ételeket készíthetünk belőle?
Fehérjediéta - 1 hét – 3 kiló!
Egy 7 napig tartó fehérjediétával rengeteg felesleges vizet és súlyt veszíthetünk. A proteinkúra lényege, hogy egy hétig sovány húsokat, sovány túrót, joghurtot és sovány sajtokat kell fogyasztani, kiegészítve tojással és zöldségféleségekkel.
3 nő, akik egy merész lépéssel változtatottak az életükön
Három nő meséli el, mi volt az életüket megváltoztató döntések hátterében, milyen nem várt előnyökkel járt a „bátorságuk”.
10+ tipp, hogy egészségesek maradjanak a fogai
Az ellenállhatatlan, szexis mosoly alapja az egészséges fogsor. Mindennapi ápolással, megfelelő szájhigiénével, rendszeres fogászati szűrésekkel megelőzhetők a komolyabb fogászati problémák.
Fogyás őszibarackkal - 3 napos mintaétrend
Őszibarack a piték és egyéb sütemények nagy sztárja, de a diétában és a szépségápolásban is hadba fogható! Mondjuk is, hogyan!
Kar, has, fenék - Így formálja testét vízisportokkal
A víz nem csak arra alkalmas, hogy a forróság ellen néha megmártózzunk benne. Számos lehetőséget rejt a sportolásra, amelyeket érdemes a nyaralás, pihenés során is kihasználni. Kedvcsinálóként összegyűjtöttünk néhány izgalmas vízi sportot.
Csoda, amit a testükkel művelnek – Ilyen az akrobaták élete
Hat mindenre elszánt akrobata repíti a nézőket egy olyan világba, ahol percenként csodálkozhatunk rá, hogy mire képes az emberi test.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.