Oldal kiválasztása
Az alábbi gyakorlatokat sérülés után csak a megfelelő képesítéssel rendelkező személy irányítása mellett szabad elvégezni. A feladatsor végrehajtása előtt ezért feltétlenül konzultáljon szakemberrel!

Rehabilitációs gyakorlatok térdműtét után

1. gyakorlat

LÁBEMELÉS HÁTSÓ KARTÁMASZBÓL

Ereszkedjünk le hátsó kartámaszba a képen látható módon. Az egyik lábunk felhúzva, a másik pedig nyújtva legyen! Lassan emeljük fel a lábunkat, majd térjünk vissza a kiindulóhelyzetbe!

LÁBEMELÉS HÁTSÓ KARTÁMASZBÓL 1. póz

LÁBEMELÉS HÁTSÓ KARTÁMASZBÓL 1.
Fotó: Diéta ésFitnesz

 

LÁBEMELÉS HÁTSÓ KARTÁMASZBÓL 2. póz

Fotó: Diéta és Fitnesz

2. gyakorlat

LÁBNYÚJTÁS GUMIKÖTÉLLEL

Fogjunk meg egy gumikötelet és feküdjünk a hátunkra a képen látható módon! Egyenes háttal, enyhén hajlított térdekkel nyújtsuk ki a lábunkat, majd térjünk vissza a kiindulóhelyzetbe.

LÁBNYÚJTÁS GUMIKÖTÉLLEL 1. póz

LÁBNYÚJTÁS GUMIKÖTÉLLEL 1.
Fotó: Diéta és Fitnesz

 

LÁBNYÚJTÁS GUMIKÖTÉLLEL 2. póz

LÁBNYÚJTÁS GUMIKÖTÉLLEL 2.
Fotó: Diéta és Fitnesz

3. gyakorlat

CSÍPŐBICCENTÉS SOFT BALL LABDÁVAL

Feküdjünk a hátunkra és fogjunk egy soft ball labdát a térdünk közé. Végezzünk csípőbiccentést, majd térjünk vissza a kiindulóhelyzetbe!

CSÍPŐBICCENTÉS SOFT BALL LABDÁVAL 1.

CSÍPŐBICCENTÉS SOFT BALL LABDÁVAL 1.
Fotó: Diéta és Fitnesz

CSÍPŐBICCENTÉS SOFT BALL LABDÁVAL 2.

CSÍPŐBICCENTÉS SOFT BALL LABDÁVAL 2.

A gyakorlatsor folytatását megtalálja a Diéta és Fitnesz magazin októberi lapszámában! Magazinunk tartalmából ízelítőt, itt talál!

A GYAKORLATOKAT ÖSSZEÁLLÍTOTTA: CZANIK KRISZTIÁN SZEMÉLYI EDZŐ, A GYAKORLATOKAT BEMUTATJA: VARSZÁMISZ DÁVID, FOTÓ: NAGY LAJOS ZOLTÁN

Lehetsz te is címlaplány!

Miért ne lehetnél? Mi egy fotózás az élet nagy harcaihoz képest? Neked semmiség! Nem kell tökéletesnek lenned, egyszerűen csak hinned kell magadban. Hinned kell abban, hogy képes vagy arra te is, amire az influencerek, celebek, színésznők és a sportolók: felvállalni önmagad.Mutasd meg magad és mondd el történted a többi nőnek, hogy lássák, előtted nincs lehetetlen.

Jelentkezz a cimlaplany@mediaworks.hu e-mail címen 2019. november 29-én éjfélig.

Legyél te is címlaplány!

Fotó: Diéta és Fitnesz

Hozzászólások

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.