A folyamatos stressz és rohanás mellett nehéz elérni, illetve megtartani a kívánt testsúlyt… Ám korántsem lehetetlen!

5 tipp, hogy a munkahelyeden se rontsd el a diétádat

Minden napod rengeteg munkával telik, az állandó rohanás miatt épp csak arra van időd, hogy bekapj valamit a büfében? Ezen érdemes változtatni! Nem könnyű, de apró lépésekben sikerülni fog!

A stressz ellen

Időről időre próbálj kikapcsolni. Ilyenkor állj fel az asztalodtól, és pár percre menj ki a szabad levegőre. Ha erre nincs lehetőséged, akkor tegyél egy rövid sétát az épületben, vagy nyisd ki az ablakot, és szippants egy kis friss levegőt. Csak önmagadra figyelj, és lélegezzen mélyeket.

Mi legyen az ebéd?

Ha a munkahelyi büfében van saláta, akkor ez legyen a köret a szárnyas vagy hal mellé. Ha az épületben nincs menza, akkor a hétvégén próbálj megfőzni egy nagyobb adagot, amit aztán szétporciózva el tudsz vinni magaddal. Ha salátát is készítesz, figyeljen arra, hogy az öntetet csak közvetlenül fogyasztás előtt add hozzá.

Alma a fiókban

A főétkezések közötti éhségérzetet egy-egy alma, banán, narancs, répa vagy pár szem korpás keksz is tökéletesen képes megszüntetni.

Frissítő tea

Minden diétázó életében eljön az a pillanat, amikor úgy érzi, az életét adná egy szelet sütiért. Ilyenkor segít egy csésze mézes tea! A ginszeng például mentálisan élénkebbé tesz, csakúgy mint a Rooibos.

Szabad egy kis csokit?

Fogyókúra és csokoládé? Bizony nem összeférhetetlenek! Az étcsokoládé antioxidáns hatású anyagai segítenek stressz esetén, és javítanak az ember hangulatán. Mindemellett azért csak mértékkel szabad fogyasztani: ha fogyókúrázol, akkor naponta maximum 2-3 kocka magas kakaótartalmú csoki megengedett!

Hozzászólások

Újulj meg kortyról kortyra
Jótékony hatásai már pár óra után érezhetőek, hosszú távon teljesen átformálja az életed a napi szintű optimális mennyiségű vízfogyasztás.
Gyors csirkemellcsíkok vacsorára: ettől nem fogsz hízni
Gyakran belefuthatunk olyan véleményekbe, hogy a csirkehús kissé unalmas, könnyen kiszárad, nem túl karakteres ízű…
Pörögj fel hóban-fagyban! Serkentsd télen is az anyagcseréd
Télen nem csak az időjárás, de az életmódunk is drasztikusan megváltozik. Kevesebbet sportolunk, hiszen a hidegben kinek van kedve futni, úszni vagy lemenni az edzőterembe.
Ismerd meg a teákat, és könnyebben elindul a fogyás!
Ha a kilókkal küzdesz, akkor biztosan pontosan tudod, mennyit jelent, ha odafigyelsz a táplálkozásodra, lemondasz a szénhidrátról és természetesen mozgással is segíted a diétádat.
Cukormentes kókuszkeksz, ebből bármennyit ehetsz
Reggelire és kávé mellé is remek. Glutén,- és laktózmentes. Elkészítése gyors és könnyű. Bárhová magaddal viheted, Így mindig lesz nálad egy kis diétás nasi.
Itt a nagy krumplidiéta – 1 hét, mínusz 2 kiló!
Már csak egy-két heted maradt, hogy megszabadulj némi súlyfeleslegtől? Akár 7 nap is elegendő lehet, hogy leadj pár pluszkilót: segít a burgonyadiéta!
Viszlát, téli túlsúly! Mutatjuk a legjobb diétás trükköket
Az a sok ünnep és ünnepi lakoma. Az a sok hosszú, hideg téli nap és este, amikor forró kakaóval kényeztetjük magunkat. Ezek az apró bűnök tavaszra megteszik ám a hatásukat. De még nem késő! Talán ez az utolsó pillanat, hogy megállítsuk az alattomos, téli kilókat, amelyek feltartóztathatatlanul telepednek ránk.
A legszebb téli kirándulóhelyek, ha hétvégén nem akarsz otthon ülni
Tagadhatatlanul jó puha pokrócba burkolózva, forró teát szürcsölgetve ücsörögni a kedvenc fotelünkben otthon. Ám télen is érdemes rászánni magad egy kirándulásra, mert szebbnél-szebb élményben lehet részed.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.