Oldal kiválasztása
A folyamatos stressz és rohanás mellett nehéz elérni, illetve megtartani a kívánt testsúlyt… Ám korántsem lehetetlen!

5 tipp, hogy a munkahelyeden se rontsd el a diétádat

Minden napod rengeteg munkával telik, az állandó rohanás miatt épp csak arra van időd, hogy bekapj valamit a büfében? Ezen érdemes változtatni! Nem könnyű, de apró lépésekben sikerülni fog!

A stressz ellen

Időről időre próbálj kikapcsolni. Ilyenkor állj fel az asztalodtól, és pár percre menj ki a szabad levegőre. Ha erre nincs lehetőséged, akkor tegyél egy rövid sétát az épületben, vagy nyisd ki az ablakot, és szippants egy kis friss levegőt. Csak önmagadra figyelj, és lélegezzen mélyeket.

Mi legyen az ebéd?

Ha a munkahelyi büfében van saláta, akkor ez legyen a köret a szárnyas vagy hal mellé. Ha az épületben nincs menza, akkor a hétvégén próbálj megfőzni egy nagyobb adagot, amit aztán szétporciózva el tudsz vinni magaddal. Ha salátát is készítesz, figyeljen arra, hogy az öntetet csak közvetlenül fogyasztás előtt add hozzá.

Alma a fiókban

A főétkezések közötti éhségérzetet egy-egy alma, banán, narancs, répa vagy pár szem korpás keksz is tökéletesen képes megszüntetni.

Frissítő tea

Minden diétázó életében eljön az a pillanat, amikor úgy érzi, az életét adná egy szelet sütiért. Ilyenkor segít egy csésze mézes tea! A ginszeng például mentálisan élénkebbé tesz, csakúgy mint a Rooibos.

Szabad egy kis csokit?

Fogyókúra és csokoládé? Bizony nem összeférhetetlenek! Az étcsokoládé antioxidáns hatású anyagai segítenek stressz esetén, és javítanak az ember hangulatán. Mindemellett azért csak mértékkel szabad fogyasztani: ha fogyókúrázol, akkor naponta maximum 2-3 kocka magas kakaótartalmú csoki megengedett!

Hozzászólások

Ezért nagyon fontos a nőknek az olajos magvak fogyasztása!
Ásványi anyagokban, vitaminokban, rostokban gazdag élelmiszerek, amelyek kiemelt szerepet játszhatnak a női egészségmegőrzésben. A magvak nem véletlenül a kedvenceink!
Kitörés felturbózva – Top 6 variáció Béres Alexandrától
A klasszikus, bevált gyakorlatokba is lehet némi nehezítést, izgalmat csempészni. Íme, a comb és a farizom formálásának adu ásza, a kitörés – egy kicsit másképp.
Ezt rágcsálja! 12 alacsony szénhidráttartalmú nasi
Nem kell lemondani a finomságokról, csak válasszuk meg jól, hogy mit falatozunk. Olyan egészséges, alacsony szénhidráttartalmú ételeket gyűjtöttünk össze, amelyekből mértékkel nyugodtan csemegézhetünk.
A szabadtéri sport 6 szabálya járvány idején + Gyakorlatok
Amíg nincs kijárási tilalom, addig a biztonsági szabályok betartásával megengedett a szabadban sportolni. Mik a legfontosabb előírások, és milyen gyakorlatokat végezzünk? Útmutatónkból kiderül.
„Élvezem, hogy kísérletezhetek a konyhában!” – interjú Végh Judit színésznővel
Áprilisi címlaplányunk, Végh Judit az év elején komoly változtatást eszközölt ez életmódjában: vegán lett. A színésznővel az új táplálkozási szokásairól is beszélgetünk a vele készült interjúban.
Feszült? Ideges? Segítenek ezek a stresszűző ételek!
A szorongás, az aggodalom és a stressz – főleg most – sokak életének része, és már az egészségünkre is hatással van. Ezen az állapoton azonban sporttal és helyes étrenddel is javíthatunk.
Félelem, önsajnálat vagy lustaság? A halogatás lélektana
A nehéz helyzetekben a problémaorientált ember a kétségbeesés és a passzivitás köntösébe bújik. De van-e kiút ebből a viselkedésformából, hogyan győzhető le a halogatás?
Nagy diétaválasztó – milyen fogyókúrás módszer illik önhöz?
Érdemes a személyiségtípusát is figyelembe vennie, mielőtt belevágna az étkezése megreformálásába. Nézze meg, melyik kategóriába tartozik és segítünk, hogyan könnyíthetné meg az életmódváltást.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.