Hozza magát formába! Formálja, erősítse a hasát a következő gyakorlatsorral, amit edzőnk állította össze!

Hozza magát formába! Hasformáló gyakorlatsor – lépésről lépésre

Az ünnepek után, szükségünk van a pörgésre, a mozgásra! Hozza magát formába a Diéta és Fitnesz online sorozatának segítségével! 6 héten át Bots Szabolcs gyakorlatsorait mutatjuk be. Az első részben egy teljes testet átmozgató edzéssel kezdtünk, amit ma a hasformáló gyakorlatsorral folytatunk!

Ne felejtse el a bemelegítést!

Kigördülés haskerékkel

Térdelő helyzetben nehezedjünk a kerékre hátunkat domborítsuk, hogy a hasunk megfeszüljön. Majd a csípőt közel egyvonalba hozzuk a törzzsel, miközben az eszköz segítségével előre gördülünk. Addig a pontig, amíg még stabilan meg tudjunk tartani magunkat.

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Feküdjünk a talajra a súlyzókat vegyük kézbe, karjainkat tegyük a fejünk fölé. Lábainkat emeljük fel. Majd emelkedjünk ki törzsből, s közben a súlyokat közelítsük a lábfekünk irányában. Préseljük ki a levegőt, miközben hasizmunk dolgozik.

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Bicikli mini banddel

Feküdjünk a hátunkra, lábfejünkre húzzunk mini bandet. Tegyük a tarkónkra a kezünket, a lábunkat emeljük fel 90 fokos szögbe. Érintsük meg a könyökünket az ellentétes térdünkkel. Végig legyünk kiemelkedve, dinamikusan forgassuk a törzset.

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – az első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Felülés fej fölé nyomással

Feküdjünk a hátunkra, lábunkat húzzuk fel. Vegyünk a kezünkbe kézisúlyt, vagy tárcsát, és a fejünk mögül indítva üljük fel. Felülés közben tartsuk ki a súlyt a fejünk fölött.

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – az első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Keresztfelülés

Feküdjünk a hátunkra. Karunk oldalsó középtartásban. Emelkedjünk fel úgy, hogy a kezünkkel érintsük meg az ellentétes lábfejünket. Közben a másik kar és másik láb végig a talajon marad. A kezünkkel támaszkodhatunk is, ha szükséges.

Keresztfelülés

Keresztfelülés – kiinduló pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Keresztfelülés

Keresztfelülés – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Keresztfelülés

Keresztfelülés – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

A gyakorlathoz az eszközöket a Decathlon biztosította. Köszönjük!

Lemaradt az első részről? Nézze meg itt!

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Ez lesz a kedvenc diétás, nyári sütid: barackos ropogós
Ezt a diétás édességet pillanatok alatt elkészítheted, hidegen és melegen is isteni. 
Ezért nem mindegy, hogyan pótlod a magnéziumot
A magnézium a szervezet számos folyamatában fontos szerepet játszik, beleértve a vérnyomás és a vércukorszint szabályozását, az energiatermelést és a csontok optimális egészségének megőrzését.
Időnként nem árt egy kis takarítás: használd a turmixok erejét
Ilyenkor tavasszal érdemes kihasználni a rengeteg friss zöldség és gyümölcs gyógyító erejét. Igyunk minden nap turmixokat!
Ínhüvelygyulladás: Hogyan szüntethető meg a fájdalom és előzhető meg a visszatérése?
Az ínhüvelygyulladás (tenosynovitis) világszerte emberek millióit érintő fájdalmas és hátráltató mozgásszervi betegség, ami a test különböző részein jelentkezhet. Leggyakrabban a csuklók, az ujjak inai, valamint az Achilles-ín érintett.
Nemcsak fogyni segít az eper! Érdemes többet enni belőle
Amellett, hogy finom, a diétát is támogatja, úgyhogy a szezonban megéri sokat fogyasztani belőle, mégpedig a következőképpen.
A legjobb tippek, hogy nyárra tökéletes formában légy
Kedvetlennek és állandóan kimerültnek érzed magad? Lehet, hogy te sem tudod leküzdeni a hosszú téli hónapok után jelentkező tavaszi fáradtságot.
Íme a legdurvább okok, amiért nem tudsz lefogyni
Salátát eszel salátával, megvonod magadtól a finom falatokat, még némi sportra is ráveszed magad, a mérleg mégsem mozdul. Vagy ha igen, akkor is csak felfelé. Mit csinálhatsz rosszul? El sem hiszed, milyen apróságokon múlhat a fogyókúra sikere.
Bazsalikom, a fűszerek királya
A bazsalikom egyike a legkedveltebb és legnagyobb becsben tartott fűszernövényeknek, ami nem is csoda, mert aromája egyedülálló és nagyon különleges növény. Sokszor emlegetik együtt a rozmaringgal: „a bazsalikom a fűszerek királya”, a „rozmaring a fűszerek királynője”.

Ajánlataink