Hozza magát formába! Formálja, erősítse a hasát a következő gyakorlatsorral, amit edzőnk állította össze!

Hozza magát formába! Hasformáló gyakorlatsor – lépésről lépésre

Az ünnepek után, szükségünk van a pörgésre, a mozgásra! Hozza magát formába a Diéta és Fitnesz online sorozatának segítségével! 6 héten át Bots Szabolcs gyakorlatsorait mutatjuk be. Az első részben egy teljes testet átmozgató edzéssel kezdtünk, amit ma a hasformáló gyakorlatsorral folytatunk!

Ne felejtse el a bemelegítést!

Kigördülés haskerékkel

Térdelő helyzetben nehezedjünk a kerékre hátunkat domborítsuk, hogy a hasunk megfeszüljön. Majd a csípőt közel egyvonalba hozzuk a törzzsel, miközben az eszköz segítségével előre gördülünk. Addig a pontig, amíg még stabilan meg tudjunk tartani magunkat.

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Kigördülés haskerékkel

Kigördülés haskerékkel – harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Feküdjünk a talajra a súlyzókat vegyük kézbe, karjainkat tegyük a fejünk fölé. Lábainkat emeljük fel. Majd emelkedjünk ki törzsből, s közben a súlyokat közelítsük a lábfekünk irányában. Préseljük ki a levegőt, miközben hasizmunk dolgozik.

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal

Hasprés kézisúllyal, függőleges lábbal – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Bicikli mini banddel

Feküdjünk a hátunkra, lábfejünkre húzzunk mini bandet. Tegyük a tarkónkra a kezünket, a lábunkat emeljük fel 90 fokos szögbe. Érintsük meg a könyökünket az ellentétes térdünkkel. Végig legyünk kiemelkedve, dinamikusan forgassuk a törzset.

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – az első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Bicikli min banddel

Bicikli min banddel – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Felülés fej fölé nyomással

Feküdjünk a hátunkra, lábunkat húzzuk fel. Vegyünk a kezünkbe kézisúlyt, vagy tárcsát, és a fejünk mögül indítva üljük fel. Felülés közben tartsuk ki a súlyt a fejünk fölött.

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – az első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Felülés fej fölé nyomással

Felülés fej fölé nyomással – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Keresztfelülés

Feküdjünk a hátunkra. Karunk oldalsó középtartásban. Emelkedjünk fel úgy, hogy a kezünkkel érintsük meg az ellentétes lábfejünket. Közben a másik kar és másik láb végig a talajon marad. A kezünkkel támaszkodhatunk is, ha szükséges.

Keresztfelülés

Keresztfelülés – kiinduló pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Keresztfelülés

Keresztfelülés – a második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Keresztfelülés

Keresztfelülés – a harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

A gyakorlathoz az eszközöket a Decathlon biztosította. Köszönjük!

Lemaradt az első részről? Nézze meg itt!

Hozzászólások

Állandóan fáradt, és nem tudja, miért? Talán ez az oka!
Ha gyakran küzd kínzó fáradtsággal, és folyton kimerültnek érzi magát, akkor előfordulhat, hogy a mellékvese okozza a problémát. De ne aggódjon, mutatjuk a megoldást!
Zabpelyhes brokkolifasírt – alakkímélő finomság ebédre, vacsorára
Nagyon egészséges és rendkívül egyszerűen elkészíthető fogás a ropogós brokkolifasírt! Kovács Judit dietetikus, szakács és Ujvári Szilvia cukrász receptje következik.
Málnás brownie – A nap kedvenc egészséges desszertje
A brownie finom, a málna csodás, ha a kettőt összepárosítjuk, abból valami igazán fenséges édesség születhet.
Fájdalom sport közben – Ekkor kell orvoshoz fordulni!
A sport, az edzések, a versenyek óhatatlanul fájdalommal járnak – de különbséget kell tenni a „jó” és a „rossz” fájdalom között!
Házi granola kókusszal – A nap kedvenc egészséges desszertje
Érdemes a bolti, gyakran agyoncukrozott változat helyett otthon elkészíteni a granolát: tápláló, egészséges és nagyon finom reggeli!
„Fogyni akarok, de mikor csökkentem az ételadagokat, szédülni kezdek...”
Sok esetben azért nem tart ki a fogyni vágyó az új étrendje mellett, mert a drasztikus kalóriamegvonás miatt rossz lesz a közérzete. Kovács Judit dietetikus tanácsai segíthetnek elkerülni a problémát.
Színterápia: Hogy működik, miben segít?
Már az ókorban is hittek a színek és fények gyógyító erejében. A színterápiát napjainkban a modern orvostudomány is egyre többet használja!
Fahéjas csiga – A nap kedvenc egészséges desszertje
Hogyan készül az egészséges fahéjas csiga? A megoldás: kevesebb cukor, nulla vaj vagy margarin, lecserélt fehér liszt – és egy titkos hozzávaló.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.