Oldal kiválasztása
A 48 éves anyuka elképesztő eredményt ért el.

Rekord: A nő, aki négy órán át kitartotta a planket

Az Egyesült Államokban megrendezett Nemzetközi Plank Maraton női győztese Dana Glowacka lett, aki négy órán és húsz percen keresztül tartotta ki a pózt. Az eredmény hivatalos, de a rekordot még hitelesíteni kell, hogy bekerüljön a Guinness Rekordok Könyvébe. Dana rengeteget jógázik és fitnesz edzésekre jár, de mentálisan is fel kellett készülni a versenyre. Íme egy videó a hölgyről, ami 4 óra 12 percnél készült.

Mire jó a plank?

Plank pozícióban az egész teste dolgozik, minden izma megfeszül. Különösen fontos, ha a törzsizmainkat szeretnénk erősíteni. A pozícióban meg kell tartania magát egy bizonyos ideig az alkarjaira támaszkodva, így megdolgoztatja a törzsizmait, farizmait és a combhajlítóját. A planket kezdők, akár 20 másodperccel is kezdhetik, idővel pedig javasolt10 másodpercekkel emelni az időt.

Dana negyvennyolc éves, és érdemes követni az Instáját, ahol rendszeresen bepillantást enged abba, hogyan készül fel ezekre a versenyekre. A rekordja alatt vagy zenét hallgatott, vagy beszélgetett a segítőivel. A korábbi rekordot Maria Kalimera tartotta. Az ő eredménye három óra és harmincegy másodperc volt.

Ezek is érdekelhetik!

Hozzászólások

Melyik levest és salátát válasszuk, ha fogyni szeretnénk?
Tévedés lenne azt hinni, hogy az összes vegyes saláta vagy zöldségalapú leves tökéletesen alakkímélő és egészséges... Íme egy rövid útmutató a választáshoz.
Nem csak a csoki segít – Falatozzunk a jókedvért!
Sok olyan étel létezik a csokoládén kívül is, amiktől nyugodtabbnak, boldogabbnak érezhetjük magunkat. Illesszük be az étrendünkbe az alábbi élelmiszereket!
Lépésről lépésre a karcsúságért: kezdjük az alapoknál
Az egészséges táplálkozás és az elegendő mozgás nemcsak a testet teszi formásabbá, hanem önbizalmat is ad. Íme, néhány jó tanács az életmódváltáshoz!
Ki mondta, hogy az alakkímélő ételek unalmasak? Főzzünk kreatívan!
Ne gondoljuk, hogy az egészséges vagy alakkímélő étrend íztelen, egysíkú ételeket jelent. Ízesítsünk ételeinket felesleges kalóriák nélkül!
Nyugodt alvás, sikeres fogyókúra – Ezeket az ételeket kerüld el este!
Ha nem megfelelő ételeket fogyasztunk este, azzal megzavarhatjuk az alvásunkat, ráadásul csomó fölösleges kalóriát viszünk be. Nézzük, milyen ételeket nem ajánlott fogyasztani ilyenkor!
10 tipp, hogy jól érezd magad a bőrödben
Érdemes bevetni néhány apró trükköt, amelyek segítenek magabiztosabbá válni.
Az illatok erejével: nemcsak frissítenek, de a fogyókúrában is segíthetnek
A mesés illatú olajok segítenek hogy frissebben, lelkesebben vágj bele a hétköznapokba. Plusz előny: bizonyos illatok állítólag az étvágyat is csökkentik!
Így kerüld el napközben a diétacsapdákat!
Szinte egész nap az íróasztalhoz vagy kötve, és gyakran engedsz a kalóriadús nassolnivalók csábításának? Adunk néhány tippet, hogy sikerüljön ellenállni.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.