A vádli egy kis odafigyeléssel könnyen formálható! Fontos, hogy a „slágertestrészek”, azaz a comb, a has és a fenék mellett a lábszár edzését se hanyagold el: az alábbi gyakorlatokkal biztosra mehetsz!

5 gyakorlat a formás vádliért Béres Alexandrától

1. Sarokemelés terpeszállásban

1.a Terpeszállásban támaszkodj a behajlított jobb hajlított térdedre.

1.b Emeld meg a jobb sarkadat, majd engedd vissza.

Ismétlés: mindkét lábbal 4 x 15 db

Tanácsok:

  • Erőteljesen told a kezeddel a föld felé a sarkadat!
  • A saját testsúlyoddal adj nagyobb terhelést!

 

2. Sarokemelés guggolásból

2.a Helyezkedj el guggolótámaszban.

2.b Emeld meg a sarkadat, majd engedd vissza.

Ismétlés: 4 x 15 db

 

3. Térdhajlításban sarokemelés

3.a Zártállásban hajlítsd be a térdedet, a felső és alsó lábszár nagyjából derékszöget zárjon be. Támaszkodj előre a hajlított térdedre.

3.b Emeld a sarkadat magasra, majd engedd vissza.

Ismétlés: 4 x 15 db

Tanácsok:

  • Teljes testsúlyoddal told a térdedet lefelé!
  • Tartsd egyenesen a hátadat!

 

4. Terpeszguggolásban sarokemelés

4.a Áll vállszéles terpeszguggolásba, majd hajlítsd be a térded annyira, hogy a felső és alsó lábszár nagyjából derékszöget zárjon be. Érintsd össze a tenyereidet a tested előtt.

4.b Emeld meg, majd engedd vissza a sarkadat.

Ismétlés: 4 x 15 db

Tanácsok:

  • Tartsd meg az egyensúlyt!
  • A csípőd helyzete ne változzon!

 

5. Sarokemelés tenyér- és talptámaszban

5.a Helyezkedj el tenyér-, talptámasszal a talajon (aki nem annyira hajlékony, annak nem fog a teljes talpa a talajhoz érni, de ez nem baj!).

5.b Emeld a sarkadat, majd engedd vissza.

Ismétlés: 4 x 15 db

Tanácsok:

  • Mindvégig tartsd nyújtva a térdedet!
  • Feszítsd meg a vádlidat!

 

A gyakorlatfotókat készítette: Viszlay Márk.

 

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

A ragyogó és egészséges bőr 9 életmódtitka
Bőrünk tükrözi általános egészségi állapotunkat, árulkodik, ha nem pihenünk eleget és nem gondoskodunk megfelelő tápanyagbevitelről. Íme 9 tipp, hogy bőrünk hosszú ideig ragyogó és élettel teli maradjon.
Sárgarépás zabkeksz, ha kell egy kis energia
A lassan felszívódó szénhidrátot tartalmazó édes falat lehet tápláló reggeli vagy könnyű tízórai, uzsonna egyaránt.
Arwen-torna: harmóniába kerül a női test
Az Arwen-torna kifejlesztője szerint a komplex mozgásterápia és a speciális étrend hatására a legtöbb nőgyógyászati betegség tünetei enyhülnek vagy akár el is tűnnek.
A nyári futás 10 fontos szabálya
A nyári hőség igencsak megnehezíti a futók dolgát, de aki komolyan veszi a futást, az ilyenkor sem áll le az edzésekkel. Ha megfogadod tanácsainkat, könnyebben fogsz megbirkózni a meleggel.
Így készül az egészséges házi csokoládés jégkrém!
Ha könnyű csokis édességre vágysz, ez lehet a legjobb és legegyszerűbb választás a meleg nyári napokon!
A mosoly – és ami mögötte van
Semmi sem megtévesztőbb, félrevezetőbb egy mosolynál. Ezt az tudja a legjobban, aki mögéje rejtőzik.
Hogyan táplálkozik egy élsportoló? Gurisatti Gréta válogatott vízilabdázó tippjei
Gréta elmeséli, mire figyel oda a táplálkozás terén, emellett néhány tippet is megoszt a nyári topforma titkával kapcsolatban.
Joghurtos süti őszibarackkal – egy könnyű nyári kedvenc
Egyszerűen elkészíthető, kevert tészta friss, zamatos őszibarackkal és némi áfonyával. Kell ennél több?
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.