Nagyon sok múlik a részleteken! Ha erre a pár apróságra figyelsz, biztos a siker.

A sikeres fogyás titka 6 lépésben

1. Igyál sok vizet!

Minden étkezés előtt fogj egy nagy pohár vizet, és idd meg a felét, mielőtt az ételnek nekilátsz. A víz segíteni fog abban, hogy hamarabb érezd a jóllakottságot, így kevesebbet fogyassz az ételből.

2. Nagyon kell a zöldség!

Minden egyes étkezéshez fogyassz zöldséget! Igen, még a reggelihez is! Mindegy, hogy kiadós salátáról, köretként fogyasztott cukkiniről, brokkoliról, karfiolról vagy éppen savanyúság helyett tálalt sárgarépáról van szó, a lényeg az, hogy egyetlen alkalommal se hagyd ki.

3. Rost és fehérje!

A nők nagy része képtelen megfelelő energiaszinten létezni, ha nem fogyaszt szénhidrátot. Emellett viszont nagy szükséged van rostra és fehérjére is! Minden étkezésedbe iktasd be tehát e kettő valamelyikét.

tipp fogyáshoz, diéta, tippek

Fotó: Shutterstock

4. Kevés szénhidrát!

Rég elavult módszer számolni a kalóriákat, sokkal fontosabb, hogy szorítsd vissza a szénhidrátot az étkezésedben. Ez a módszer ösztönző, mert így jobban szemmel tartod, mennyit fogyasztasz egy napon belül.

5. Lassíts az étkezésen!

Ne tévé, számítógép vagy az okostelefon előtt egyél, hanem add át magad az evés örömének. Így jobban észre fogod venni azt a pillanatot, amikor már jóllaktál. Ha további trükköt próbálnál ki, akkor egyél azzal a kezeddel, amelyik kevésbé ügyes. Ez tovább lassít a tempón, így kevesebb étel után fogod a teltségérzetet észrevenni.

6. 3/4 fogyjon csak el!

Annyit egyél, amennyi az előtted lévő étel háromnegyede! Igen, ezzel felrúgod a szabályt, melyet gyerekkorodban tanultál, hogy ne hagyj ételt a tányéron, de hidd el, működik és ösztönzően hat majd rád!

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Hiába sportolsz, nincs változás? Ez a 6 edzéshiba gátolhat a fejlődésben
Van néhány tipikus edzéshiba, amelybe szinte mindenki beleesik, legyen bár kezdő vagy haladó. Talán te is éppen egy ilyen baki miatt nem látod az áhított eredményt...
Villámgyors sminktrükkök a forróságra: ragyogj 2 perc alatt!
Elaludtál vagy rohansz valahova, netán egyáltalán nem szeretsz a sminkeléssel pepecselni? Akkor ezek a praktikák segítenek abban, hogy csupán két perc alatt friss és tökéletes legyen a külsőd!
 Fogyás három fázisban: diétázz dinnyével
Képtelenség ellenállni ennek a zamatos és édes finomságnak nyáron, és szerencsére nem is kell, hiszen még a fogyókúrát is segíti: egy hét alatt akár négy kilótól is megszabadulhatunk!
Miért tökéletes a cukkini egy diétához?
Egy kis nyalánkságot készítenél belőle? Arra is van két nagyszerű receptünk!
10 óriási változás, ha rendszeresen úszol
Kiváló módja annak, hogy tegyünk az egészségünkért: egy óra úszás majdnem annyi kalóriát éget el, mint a futás, anélkül hogy bármilyen negatív hatással lenne a csontokra és az ízületekre.
15 kilót fogyott Brigi, mert rájött, hol nem szabad hibázni
Molnár Brigitta táncosnak készült, de egy sérülés miatt meghiúsult az álma. Miután abbahagyta a sportot, három hónap alatt 15 kilót hízott. Többek között a saját diétázós csalódásai miatt kezdett el táplálkozási tanácsadással foglalkozni.
A legjobb trükkök, hogy ráncmentes maradjon az arc
A szarkalábak, ráncok az öregedés természetes velejárói, hiszen a bőr a kor előrehaladtával veszít rugalmasságából, kollagéntermelése csökken. Néhány tipp, amelyek segítségével késleltethető a ráncok megjelenése.
10 perces diétás barackleves - ennél jobb a melegben nem kell!
A nyár legízletesebb gyógyító gyümölcse a barack. Ez a rostokban gazdag, lédús csemege tisztítja és méregteleníti az egész testet és rengeteg variációban elkészíthető. Most egy levest készítettünk belőle.

Ajánlataink