Oldal kiválasztása
Az egészséges táplálkozás és az elegendő mozgás nemcsak a testet teszi formásabbá, hanem önbizalmat is ad, érdemes tehát minél hamarabb belevágnia az életmódváltásba! Íme, néhány erőt adó jó tanács!

Lépésről lépésre a karcsúságért: kezdjük az alapoknál

ÁLLJON A TÜKÖR ELÉ!

Nagyon fontos, hogy akkor is találjon szép részeket a testén, ha túlsúllyal küzd vagy. Egy kicsit talán vastag a combja, de lehet, hogy közben formás a karja? Esetleg hastájékon van egy kis felesleg, a lábai viszont karcsúak? Mindig keresse meg magában a szépet, hangsúlyozza ki azt, ami pedig nem tetszik, azon kezdjen el változtatni – vagy tudatosan megszeretni.

A FOGYÓKÚRA NEM LEHET KAMPÁNYSZERŰ!

Ha nem hosszú távon változtat az életmódján, a felesleges kilók a diéta befejezése után kamatostul jönnek vissza. Ne ijedjen meg, nem kell rögtön szakértővé válnia: az apró lépések előbb-utóbb összeadódnak, és szembetűnő változást hoznak!

NE AKARJA AZONNAL!

A táplálkozási szakértők szerint is az a célravezető, ha részcélokat tűzünk ki magunk elé. Ha például 15 kg-tól szeretne megszabadulni, ne akarja már az első hónap végén elérni az áhított testsúlyt! Az csak jojóeffektushoz vezetne, ráadásul súlyos egészségkárosodást is okozhatna… Ha sikerül heti 0,5-1 kg-t leadnia, az már nagyon jó eredménynek számít!

NE HALOGASSA!

Ha úgy érzi, és a teste is azt jelzi, hogy szükség van a változtatásra, ne mondja azt, hogy „holnaptól”, hétfőtől”, jövő hónap elsejétől”! Már aznap felhívhatja az orvosát, hogy időpontot kérjen tőle egy teljes körű kivizsgálásra, eltüntetheti a kamrából a chipseket, a csokit, és tehet egy jó nagy sétát a környéken.

TARTSON KI!

Mindenkinél eljön az a bizonyos holtpont, amikor minden erőfeszítés dacára a mérleg nyelve csak nem akar arrébb kúszni. Ilyenkor ne keseredjen el, és ne kezdjen el „bűnözni”, hanem folytassa a fogyókúrát! Néhány hét múlva valószínűleg ismét megindul a fogyás. Ha mégsem így történne, keresse fel az orvosát vagy egy dietetikus, ők majd segítenek továbblépni.

 

A cikk folytatásáért kattintson ide! További fogyókúrás tippeket és recepteket talál mindmegette.hu Diéta rovatában!

EZ IS ÉRDEKELHETI:

 

Hozzászólások

Ezért nagyon fontos a nőknek az olajos magvak fogyasztása!
Ásványi anyagokban, vitaminokban, rostokban gazdag élelmiszerek, amelyek kiemelt szerepet játszhatnak a női egészségmegőrzésben. A magvak nem véletlenül a kedvenceink!
Kitörés felturbózva – Top 6 variáció Béres Alexandrától
A klasszikus, bevált gyakorlatokba is lehet némi nehezítést, izgalmat csempészni. Íme, a comb és a farizom formálásának adu ásza, a kitörés – egy kicsit másképp.
Ezt rágcsálja! 12 alacsony szénhidráttartalmú nasi
Nem kell lemondani a finomságokról, csak válasszuk meg jól, hogy mit falatozunk. Olyan egészséges, alacsony szénhidráttartalmú ételeket gyűjtöttünk össze, amelyekből mértékkel nyugodtan csemegézhetünk.
A szabadtéri sport 6 szabálya járvány idején + Gyakorlatok
Amíg nincs kijárási tilalom, addig a biztonsági szabályok betartásával megengedett a szabadban sportolni. Mik a legfontosabb előírások, és milyen gyakorlatokat végezzünk? Útmutatónkból kiderül.
„Élvezem, hogy kísérletezhetek a konyhában!” – interjú Végh Judit színésznővel
Áprilisi címlaplányunk, Végh Judit az év elején komoly változtatást eszközölt ez életmódjában: vegán lett. A színésznővel az új táplálkozási szokásairól is beszélgetünk a vele készült interjúban.
Feszült? Ideges? Segítenek ezek a stresszűző ételek!
A szorongás, az aggodalom és a stressz – főleg most – sokak életének része, és már az egészségünkre is hatással van. Ezen az állapoton azonban sporttal és helyes étrenddel is javíthatunk.
Félelem, önsajnálat vagy lustaság? A halogatás lélektana
A nehéz helyzetekben a problémaorientált ember a kétségbeesés és a passzivitás köntösébe bújik. De van-e kiút ebből a viselkedésformából, hogyan győzhető le a halogatás?
Nagy diétaválasztó – milyen fogyókúrás módszer illik önhöz?
Érdemes a személyiségtípusát is figyelembe vennie, mielőtt belevágna az étkezése megreformálásába. Nézze meg, melyik kategóriába tartozik és segítünk, hogyan könnyíthetné meg az életmódváltást.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.