Edzésre fel, és gyilkold meg ezekkel az egyszerű gyakorlatokkal a kellemetlen integetőhájat!

Le az integetőhájjal! Ez a 3 egyszerű gyakorlat segít

Amikor az edzésre és alakformálásra gondolunk, hosszú időn keresztül leginkább a csípőnk, a fenekünk, a hasunk jut eszünkbe. Aztán egyszer csak kénytelenek leszünk észrevenni: bizony a karunkat sem szabad elhanyagolni! Jó lenne megszabadulni a puha felkartól, az integetőhájtól – egy szép, formás kar ugyanis nem csak remek látvány, de évekkel fiatalabbnak is tűnsz tőle!

Kezdetnek mindegyikből 15-15 darabot végezz, majd fokozatosan, minden harmadik alkalommal növelheted a sorozatok számát.

Ne felejts el a gyakorlatsor előtt bemelegíteni, majd az edzés végén alaposan nyújtani, hogy védd izmaidat a sérülésektől!

1. Jöhet a kanapé

Dolgozd meg a tricepszed a következőképpen: támaszd meg magad a kanapé, az ágy vagy egy stabil szék szélén. Kézfejed nézzen előre, lábad legyen nyújtva, karoddal pedig nyomd fel magad, míg tested egyenes vonalat nem ír le. Ezután engedd le tested úgy, hogy popsid ne érjen le a talajra.

2. Formás felkar, gömbölyű vállak

A jó öreg fekvőtámasz elképesztően hatásos gyakorlat! Figyelj oda, hogy tested feszesen tarts közben, csípődet ne engedd le, válladat ne húzd a nyakadba, hátad pedig legyen egyenes!

3. Feszesség és tónus

Felkarod, bicepszed és vállad is szépen formálja, ha súlyzót vagy ásványvizes flakont veszel a kezedbe, karhajlítással felemeled, majd kitolással folytatod, és így hajtasz végre egy komplex, látványos és hatékony gyakorlatsort.

DE AKÁR EZT A VIDEÓT IS KÖVETHETED!

EZ IS ÉRDEKELHET

Hozzászólások

A savanyú káposzta maga a csoda, ennyi mindenre jó!
Sokan esküsznek a savanyú káposzta áldásos hatásaira, melyekre ilyenkor, a járványos időszakban nagy szüksége lehet a gyengülő immunrendszernek.
A titokzatos karotin, amit minden nőnek ismernie kell
Akármilyen furcsán hangzik, a barnulást elősegítő kenceficéken kívül zöldségekkel és gyümölcsökkel is lehet barnulni.
Diétás nasi? Ilyen is létezik
Valljuk be őszintén, a nassolás rossz szokás, de ha fogyókúrázás közben sem tudunk lemondani róla, akkor sem kell kétségbeesni, csak érdemes egy kicsit átgondolni mit rágcsáljunk. Íme, egy remek recept:
Segítünk, hogy elkerüld a sportsérüléseket
Az edzések alatt szerzett sérülések nagyon fájdalmasak tudnak lenni és általában sok időbe telik, míg teljesen felépülsz.
Néhány diétás szabály, ami felturbózza a fogyást
28 naponta a legtöbb nő életében beköszöntenek azok bizonyos nehéz napok. Ilyenkor tombolnak a hormonok, és a pokolba kívánnánk az egészet.
Őrültség vagy zseniális? Kik azok a húsevő vegetáriánusok?
A gondosan összeválogatott vegetáriánus étrend nagyon egészséges. Akadnak is jó néhányan, akik szeretnék ezt követni, de mégsem tudnak lemondani a hús ízéről. Pedig erre is van megoldás!
Kövér vagyok? Vagy mégsem? Íme a jel, hogy diétáznod kell
Létezik néhány egyszerű módszer, amivel könnyedén megállapíthatjuk, tényleg érdemes-e belekezdenünk egy fogyókúrába.
5+1 recept, hogy ne egészségtelen felvágottat egyél
Nálad is gyakran kerül az asztalra egy-egy szelet kenyér sajttal, májassal, párizsival, dobozos túrókrémmel. De belegondoltál-e már, mennyi tartósítószert eszel meg így? Mutatjuk, mit készíts el ezek helyett gyorsan.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.