A nyárban az a legjobb, hogy a nagy melegben nem vágyunk a hizlaló ételekre. Készíts inkább olyan finom falatokat, amelyek nemcsak eltelítenek egy időre, hanem be is indítják a szervezeted zsírégető funkcióit. Megmutatjuk a legjobb ötöt.

4+1 nyári nasi, amit akkor is ehetsz, ha fogyni szeretnél

Grillezett ananász

Pár kihegyezett hurkapálcikát áztass vízbe néhány órára, majd olajozd be, és szúrj fel rá néhány ananászkockát. 4 percig pirítsd a faszenes vagy elektromos grillen. Mézes joghurttal és apróra vágott friss mentalevelekkel tedd az asztalra.

Guacamole

avokádó

Ez az avokádókrém remekül alkalmas arra, hogy zöldségeket mártogass bele, és egészséges zsírsavainak segítségével leadd a felesleges hasi zsírt. Törd össze egy avokádó húsát, keverj bele egy kevés citrom- vagy lime-levet, apróra vágott vöröshagymát, kevés fokhagymát, sót, borsot és olívaolajat. Kockára vágott zöldpaprikával és kukoricával is gazdagíthatod

Nyári bruschetta

Piríts meg néhány teljes kiőrlésű kenyérszeletet, és dörzsöld be fokhagymával. Kend meg ricotta vagy túró, valamint apróra vágott spenót- és bazsalikomlevelek és metélőhagyma keverékével, majd helyezz rá félbevágott koktélparadicsomokat vagy szeletelt paradicsomot. Máris fogyaszthatod, de előtte még szórd meg kevés sóval, borssal, apróra vágott bazsalikommal és metélőhagymával.

Olívás mártogatós

Szintén tele van egészséges zsírsavakkal. Két csészényi kimagozott olajbogyót tegyél a robotgépbe, és mixeld össze kevés szárított paradicsommal, összenyomott fokhagymával, oreganóval, friss petrezselyem- és bazsalikomlevelekkel, citromlével, borssal és egy kevés olívaolajjal.

Caprese

caprese

Szúrj fel egy fogpiszkálóra egy fél koktélparadicsomot, egy bazsalikomlevelet és egy kocka mozzarellát, majd cseppents rá egy pici balzsamecetet.

EZ IS ÉRDEKELHET:

 

Hozzászólások

Sütőben sült paradicsom télire
Ha sok paradicsomunk termett a kertben érdemes a következő receptet kipróbálni, mert pillanatok alatt isteni, fűszeres szószt készíthetünk belőle, ami rengeteg diétás étel alapja is lehet.
Mennyi étel kerülhet pontosan a tányérodra, ha fogyni szeretnél?
Belekezdhetünk bármilyen diétás módszerbe, kipróbálhatunk akár ezerféle étrendet is, ha nem tanuljuk meg, mennyire fontos a porciókontroll, egy sem lesz sikeres.
Kezdj el mozogni és így változik meg az egész életed
Elképesztő, milyen komoly hatással lehet az életedre, ha mozogni kezdesz! Összegyűjtöttük a leglátványosabb változásokat.
A megfelelő méretű melltartó fontossága
Talán egy nőnek sem mondok újdonságot azzal, hogy a megfelelő melltartó kiválasztása alapvető fontosságú.
Nem mozdul a mérleg nyelve? Mutatjuk, hol a hiba!
Bizony, néha hiába a koplalás, a megszállott és rendszeres edzés, a mérleg mégsem mozdul. Sokan ekkor adják fel. Pedig csak át kellene gondolni, valóban mindent helyesen tesz­el.
A cékla chips lett a diétázók őszi kedvence: így lesz szuper ropogós
Rozmaringgal fûszerezett nasi, amit képtelenség abbahagyni. Egészséges, egyszerûen elkészíthető, zamatos, ropogós őszi finomság.
Áll alatti kényes témák: többé nem öregít a toka
Sokszor hihetetlen erőkkel küzdünk a ráncok ellen, arcunk egy másik részéről, az állról azonban gyakran elfelejtkezünk. Pedig az itt megereszkedett bőr látványa ugyanúgy öregíti az arcot, mint egy csúnya szarkaláb.
Liszt- és cukormentes kókuszos piskóta
Fél óra alatt az asztalra varázsolhatod ezt a remek diétás sütit! Nagyon kevés szénhidrátot tartalmaz, ezért bátran fogyaszthatod akár este is! Lágy, levegős piskóta csupa egészséges alapanyagokkal is!
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.