A nyárban az a legjobb, hogy a nagy melegben nem vágyunk a hizlaló ételekre. Készíts inkább olyan finom falatokat, amelyek nemcsak eltelítenek egy időre, hanem be is indítják a szervezeted zsírégető funkcióit. Megmutatjuk a legjobb ötöt.

4+1 nyári nasi, amit akkor is ehetsz, ha fogyni szeretnél

Grillezett ananász

Pár kihegyezett hurkapálcikát áztass vízbe néhány órára, majd olajozd be, és szúrj fel rá néhány ananászkockát. 4 percig pirítsd a faszenes vagy elektromos grillen. Mézes joghurttal és apróra vágott friss mentalevelekkel tedd az asztalra.

Guacamole

avokádó

Ez az avokádókrém remekül alkalmas arra, hogy zöldségeket mártogass bele, és egészséges zsírsavainak segítségével leadd a felesleges hasi zsírt. Törd össze egy avokádó húsát, keverj bele egy kevés citrom- vagy lime-levet, apróra vágott vöröshagymát, kevés fokhagymát, sót, borsot és olívaolajat. Kockára vágott zöldpaprikával és kukoricával is gazdagíthatod

Nyári bruschetta

Piríts meg néhány teljes kiőrlésű kenyérszeletet, és dörzsöld be fokhagymával. Kend meg ricotta vagy túró, valamint apróra vágott spenót- és bazsalikomlevelek és metélőhagyma keverékével, majd helyezz rá félbevágott koktélparadicsomokat vagy szeletelt paradicsomot. Máris fogyaszthatod, de előtte még szórd meg kevés sóval, borssal, apróra vágott bazsalikommal és metélőhagymával.

Olívás mártogatós

Szintén tele van egészséges zsírsavakkal. Két csészényi kimagozott olajbogyót tegyél a robotgépbe, és mixeld össze kevés szárított paradicsommal, összenyomott fokhagymával, oreganóval, friss petrezselyem- és bazsalikomlevelekkel, citromlével, borssal és egy kevés olívaolajjal.

Caprese

caprese

Szúrj fel egy fogpiszkálóra egy fél koktélparadicsomot, egy bazsalikomlevelet és egy kocka mozzarellát, majd cseppents rá egy pici balzsamecetet.

EZ IS ÉRDEKELHET:

 

Hozzászólások

Isteni diétás vacsora néhány szem paradicsomból
Találtál a hűtőben pár szem paradicsomot, és néhány tojást? Ne is keresgélj tovább, mert máris kész a diéttás vacsorád! Mutatjuk a receptet.
Gyorsabb anyagcsere – gyorsabb fogyás
Mindannyian szeretnénk kicsit gyorsítani az anyagcserénken, ám többnyire úgy gondoljuk, a megváltoztathatatlant minek bolygatni. Bár a genetikán és az életkoron valóban nagyon sok múlik, apró trükkökkel felgyorsíthatjuk a folyamatot.
Kúszás, mászás, csimpaszkodás – Ezekkel a játékokkal lesz aktív a szünidő!
Amikor vége az ovinak és az iskolának, gyermekeink számára rengeteg idő szabadul fel. Ráadásul, a nyári időszakban még több energiájuk van és a pedagógusok helyett gyakran napközben is a szülők feladata, hogy elfáradjanak.
Bemutatkozik a kultikus női sneaker
A sneaker cipő világhírűvé vált. Ma már kétségtelen, hogy az egyik legkedveltebb lábbelinek számít mind a hölgyek mind az urak részéről. De nem csak a női- és a férfilélek van oda teljesen ezekért a cipőkért, hanem univerzálisan mindenki.
6 hatásos arcpakolás nyári gyümölcsből
Egy fárasztó nap után az arcunk is felfrissülhet, regenerálódhat a nyári gyümölcsök nyújtotta kényeztetéstől.
Ha már megtörtént a baj – diéta ételmérgezés után
A bajt jobb elkerülni, de ha már bekövetkezett, okos diétával, megfelelő élelmiszerek fogyasztásával megkönnyíthetjük a gyógyulás folyamatát.
Futás melegben: erre kell figyelni!
A futásra könnyű nemet mondani. Nem szeretünk futni, ha esik az eső vagy a hó, ha fúj szél, ha túl hideg van, és persze akkor sem, ha túl meleg.
Nyáresti sütögetés hízás nélkül
A grillezésre könnyen rá lehet kapni, mert igazán kellemes program nyárestéken. Csakhogy a kései evéssel csínján kell bánni, mert a kolbászhegyek vagy a szalonna néhány pohárka borral leöblítve könnyen megbosszulja magát, főként deréktájon.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.