Oldal kiválasztása
Arctornával nemcsak a ráncokon segíthetünk, de a toka ellen is tehetünk. Nézzük a legnépszerűbb öt gyakorlatot, amit otthon is elvégezhetünk!

Csodákra képes az arctorna, ha helyesen végezzük

Gyakorlat a feszes állért

Kezdő lépésként nyissa ki a száját, és az alsó ajkát húzza befelé, míg a felső ajkát, feszítse rá a fogsorára. Akkor csinálja jól a gyakorlatot, ha a szája résnyire nyitva van, de nem mosolyog! A gyakorlat most kezdődik! Az ajkait tartsa meg a felvett pózban, majd csukja be és nyissa ki a száját. Rásegíthet kezével is a gyakorlatra úgy, hogy az állán felfelé húzza a bőrt.

Gyakorlat a szemráncok ellen

Ehhez az arctorna gyakorlathoz a tenyereit helyezze a szeme sarkához, majd kissé feszítse meg az arcán a bőrt a halántéka irányába. Igyekezzen hunyorítani, és próbálja megtartani a pózt kezdetben 10, majd 15 másodpercig. Végezetül hunyja le a szemeit.

Gyakorlat a feszes nyakért

Tegye az egyik kezét a nyaka tövébe, enyhe, nyomó mozdulattal. A másik kezével tenyereljen a falra. Emelje a plafon felé az állát, és próbáljon meg mosolyogni addig, amíg érzi, hogy arca, és nyaka megfeszül. Még hasznosabb a gyakorlat, ha közben a nyelvünket is felfelé kinyújtjuk. A mozdultsor közben próbálja meg eltolni magát a faltól.

Az arcunkon is ugyanolyan izmok vannak, mint a testünk többi részén, csak kisebbek és más irányba állnak. Úgy kell elképzelni, mintha az edzőteremben súlyzókkal dolgoznánk, ez a művelet valóban a gyúráshoz hasonlít. Az erőt az izmainkkal fejtjük ki, a kezünkkel pedig nagy erővel ellentartunk, így nem a lendületre pazaroljuk a befektetett energiánkat, hanem izomépítésre fordítjuk. Nem grimaszolás és nem is masszírozás, olyan, mintha szkandereznénk vagy ellenáramoltatott medencében úsznánk.

Gyakorlat a teltebb ajkakért

Nem kell különböző beavatkozásokban gondolkodni, mert tornával is tehetünk azért, hogy ajkunk teltebb legyen. Tekerje maga alá a felső ajkát, közben nyomja a fogínyének. és nyomd a fogínyednek! A pózt rögzítse a mutatóujjával, másikkal pedig nyomja a közepét. Körkörös mozdulatokkal masszírozza az ajkait.

Gyakorlat a toka ellen

A fejét hajtsa hátra, amennyire csak tudja! Majd próbálja meg kinyújtani a nyelvét úgy, hogy lefelé, az álla felé kerüljön.

Minden gyakorlatot ismételjen meg 15x.

FIATALODJON BOTOX NÉLKÜL

MIKOR JELENT PROBLÉMÁT, HA ÚGY ÉREZZÜK, HOGY MAJD KIUGRIK A SZÍVÜNK?

Hozzászólások

Itt egy szuper lehetőség, ha hiányoznak a tavaszi versenyek!
A Maradj Otthon Jótékonysági versenysorozat keretében az otthonában is megmérettetheti magát – természetesen online. Futásra, bringázásra fel!
Receptajánló: vegán gyümölcsös desszert
Ez az áfonyás-citromos muffin annak is szuper választás, aki nem vegán. Egyszerűen csak azért, mert egy nagyon finom édességről van szó!
Segítség, nem megy a fogyókúra! Mit rontok el?
Hiába próbálkozik, nem mozdul a mérleg nyelve? Úgy érzi, mindent megtesz, de mégsem sikerül fogynia? A súlygyarapodás hátterében néha olyan okok állnak, amelyekre nem is gondolna...
Nem minden élelmiszer egészséges, amit annak gondolunk!
A mentális és fizikai jóléthez nagyon fontos a kiegyensúlyozott táplálkozás. De honnan tudható, hogy egy élelmiszer egészséges vagy egészségtelen? A dietetikus segít, hogy mi alapján döntsön vásárláskor.
A négy fal között: 3 tipp a tudatos és kreatív sportoláshoz
Az edzőteremről és a tavaszi sporteseményekről most le kell mondanunk, ez azonban nem jelenti azt, hogy a mozgást is hanyagolnunk kellene. Sőt! Sportoljunk otthon, legyünk kreatívak!
Már Barbie baba is meditál és jógázik
A világ egyik leghíresebb játékszerének gyártója a testi-lelki feltöltődés fontosságára szeretné felhívni a gyerekek figyelmét a legfrissebb kollekcióval.
Erősség vagy gyengeség?
Miben mutatkozik meg és mivel mérhető egy ember lelki ereje? Ki az erős és ki a gyenge? Tény vagy képzelet az egész? Miben mutatkozik meg a gyengeség? És miben az erősség? Dicsőség az egyik, szánalom a másik? Szendrei Ildikó írása.
Futás: 5 km-es edzésterv kezdőknek
Szeretne belevágni a futásba? A jelszó: fokozatosság! Az alábbi edzésprogram lépésről lépésre, hétről hétre segít eljutni a bűvös 5 kilométerig.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.