Minden az alapoknál kezdődik, így az életmódváltás is. Nem azt javasoljuk, hogy hatalmas tempóban vágj bele egy új életbe. Napi 6 szokást vezess be az életedbe, amelyek tökéletes alapokat biztosítanak. 

6 szokás, ami segít az életmódváltásban

  • Igyál 2 liter vizet! – Hogy testünk megfelelően működjön, naponta pótolnunk kell az elvesztett folyadékot. Ezt azonban ne cukros italokkal, gyümölcslékkel oldja meg, hanem vízzel! é
  • Mindig legyen legalább 4 szín a tányérodon! – Vagy kövesd az okostányér módszert, mely segít ügyesen elosztani az étkezésekben a fehérjét, a szénhidrátot és a rostot.
  • Kávé helyett igyunk teát! Érdemes zamatos, minőségi teát választani, amelyek már önmagukban, ízesítés nélkül is finomak. A tea antioxidáns vegyületekben gazdag, amelyek az emberi szervezet általános egészségvédő molekulái.
  • Természetesen, ha jelentős túlsúllyal rendelkezel, akkor napi 1 óra, intenzív edzés helyett, heti 2 is elegendő, ebben is kérd ki személyiedző segítségét. Kezdetben iktass be nagyobb sétákat is a hétköznapokba, s ne feledkezz meg a nyújtásról!
  • Meditálj kétszer 5 percet! Ezt megteheted a buszon, a metrón, vagy az ebédszüneted után is.
  • Aludd ki magad! Naponta legalább hét, de inkább nyolc óra kielégítő, pihentető alvásra lenne szükségünk ahhoz, hogy egészségesek, nyugodtak, kipihentek és nem utolsósorban formásak legyünk. Az alvás hiánya ugyanis súlygyarapodáshoz vezethet, mivel a kimerült, fáradt szervezet szénhidrátért kiált. Akadályozza meg ezt, és biztosítson önmaga számára plusz egy óra pihenést minden éjjel.

életmódváltás infogradika

4 NASI, AMI BELEFÉR A KETOGÉN DIÉTÁBA – 1. RÉSZ

MI AZ A ZSIGERI ZSÍR, ÉS MIÉRT OLYAN NEHÉZ MEGSZABADULNI TŐLE?

Hozzászólások

Otthoni pedikűr: lábápolás 5+1 egyszerű lépésben
Tombol a nyár, a könnyű papucsok és szandálok időszaka. Ha nincs időd, lehetőséged pedikűröshöz menni, otthon is sokat tehetsz a lábad épségéért, szépségéért.
A ragyogó és egészséges bőr 9 életmódtitka
Bőrünk tükrözi általános egészségi állapotunkat, árulkodik, ha nem pihenünk eleget és nem gondoskodunk megfelelő tápanyagbevitelről. Íme 9 tipp, hogy bőrünk hosszú ideig ragyogó és élettel teli maradjon.
Sárgarépás zabkeksz, ha kell egy kis energia
A lassan felszívódó szénhidrátot tartalmazó édes falat lehet tápláló reggeli vagy könnyű tízórai, uzsonna egyaránt.
Arwen-torna: harmóniába kerül a női test
Az Arwen-torna kifejlesztője szerint a komplex mozgásterápia és a speciális étrend hatására a legtöbb nőgyógyászati betegség tünetei enyhülnek vagy akár el is tűnnek.
A nyári futás 10 fontos szabálya
A nyári hőség igencsak megnehezíti a futók dolgát, de aki komolyan veszi a futást, az ilyenkor sem áll le az edzésekkel. Ha megfogadod tanácsainkat, könnyebben fogsz megbirkózni a meleggel.
Így készül az egészséges házi csokoládés jégkrém!
Ha könnyű csokis édességre vágysz, ez lehet a legjobb és legegyszerűbb választás a meleg nyári napokon!
A mosoly – és ami mögötte van
Semmi sem megtévesztőbb, félrevezetőbb egy mosolynál. Ezt az tudja a legjobban, aki mögéje rejtőzik.
Hogyan táplálkozik egy élsportoló? Gurisatti Gréta válogatott vízilabdázó tippjei
Gréta elmeséli, mire figyel oda a táplálkozás terén, emellett néhány tippet is megoszt a nyári topforma titkával kapcsolatban.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.