Testnevelés órák elengedhetetlen kelléke volt a medicinlabda, ami jó segítség, ha a hasunkat szeretnénk formálni! Íme négy szuper gyakorlat, amit otthon is elvégezhet.

4 gyakorlat medicinlabdával, hogy megdolgoztassa a hasizmát

1. Zsugorfelülések medicinlabdával

Feküdjön a hátára, a térdeit hajlítsa be, a talpak maradjanak a földön. A medicinlabdát tartsa a feje felett, kezdjen el felemelkedni a földről a törzsével, közben emelje a feje fölöl a medicinlabdát maga elé. Ügyeljen a légzésére! (Ismétlés: 20x)

Felülések medicinlabdával

Zsugorelülések medicinlabdával
Fotó: Shutterstock

2. Plank medicinlabdával

Tegye a medicinlabdát a padlóra. Tegye rá a kezét kinyújtva, majd tartsa úgy a lábait, ahogyan a hagyományos plank esetében. Ügyeljen az egyensúlyra, a csípőjét akkor tartja helyesen, ha érzi a hasát. (Ismétlés: 30 másodperc, 1 perc szünet, 30 másodperc)

medicinlabda plank

Plank medicinlabdával
Fotó: Shutterstock

3. Törzsfordítás medicinlabdával

Üljön le a földre, a térdeit hajlítsa be, és csak a sarkai érintsék a talajt. Tartsa a labdát a mellkasánál, és 45 fokos szögben forduljon ki. Amire figyeljen: használja a hasizmait, a lábait ne mozgassa! (Ismétlés: oldalanként 8x)

medicinlabda törzsfordítás

Törzsfordítás medicinlabdával
Fotó: Shutterstock

4. Hegymászás medicinlabdával

Vegyen fel egy magasabb plank pozíciót, a két keze legyen a medicinlabdán. Húzza a mellkasához felváltva a lábait, ügyeljen a tempóra, és arra, hogy a törzsét tartsa egyenesen. (Ismétlés: 30 másodperc, 1 perc pihenő, 30 másodperc)

Hegymászás medicinlabdával

Hegymászás medicinlabdával
Fotó: Shutterstock

 

EZ IS ÉRDEKELHET:

 

 

 

Hozzászólások

Hol a határ? 5 jel, hogy talán edzésfüggő lettél
A rendszeres testmozgás nemcsak az életmódváltás, de az egészségünk megőrzésének is az egyik alappillére. Ám itt sem szabad átesni a ló túloldalára!
Karfiol, a fogyni vágyók kedvence: 3 alakkímélő recept
Vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, alacsony kalóriatartalmú, és ezerféleképp felhasználható, fogyókúrás ételek elkészítéséhez is.
Brownie gofri almaszósszal, a kényeztető reggeli
A hétvégi ráérős, családi reggelik főszereplője lehet a brownie gofri: tápláló, egészséges hozzávalókból készül, és persze nagyon finom.
Tányéron az energia: Így étkezz, hogy lendületben maradj!
Ahogyan az autóknál, úgy az emberi szervezet esetében sem mindegy, hogy milyen üzemanyaggal fut. Természetes, hogy benzines autónkba nem töltünk dízelt, miért fordítunk kevesebb figyelmet a szervezetünkre?
Mandulás, málnás sajttorta – néha belefér egy kis „jutalom”
Az életmódváltás során nem az a jó megoldás, ha mindörökre eltiltod magad a kedvenc desszertjeidtől. Néhanapján engedj meg magadnak egy szeletet ebből a krémes-gyümölcsös sütiből!
Fogyókúra szuperlevesekkel + 3 könnyű recept
Finomak, könnyűek és tökéletes alapot szolgáltatnak egy néhány napos fogyókúrás programhoz. Ami biztos: koplalnod nem kell!
Ha kevés az időd: gyors alakformálás heti 5x4 percben
Állandó időhiánnyal küzdesz, de szeretnéd, ha formásabb, feszesebb lenne a tested? Próbáld ki az alábbi programot!
Diétatészt: Hogyan nassolj okosan?
Csokoládé, csipsz vagy keksz? A legtöbb snack sajnos nem használ az ember alakjának. Attól függően, hogy mit szeretsz nassolni, eláruljuk, mi az, amit beilleszthetsz a fogyókúrádba.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.