Oldal kiválasztása
Hozd magad formába! Formáld, erősítsd a hátadat, és a mellizmodat a következő gyakorlatsorral, amit edzőnk állított össze!

Hozd formába magad! Hát-, és mellformáló gyakorlatsor – lépésről lépésre

Hozd formába magad a Diéta és Fitnesz online sorozatának segítségével! 6 részen át Bots Szabolcs gyakorlatsorait mutatjuk be. Túl vagyunk a teljes testet átmozgató edzésen, a hasformáló gyakorlatokon, a lábak edzésein, valamint a kar-, és váll formáláson. Sorozatunk ötödik részében pedig a hát és a mell kerül fókuszba!.

A gyakorlathoz az eszközöket a Decathlon biztosította. Köszönjük!

Íjász

Széles fekvőtámasz pozícióból indulunk.

Íjász

Íjász – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Egyik könyökünket behajlítjuk, amíg a mellkasunk megérinti a talajt. A másik kezünket teljesen nyújtva tartjuk. Visszatérünk a kiinduló pozícióba. Elsősorban a mell, a tricepsz, a váll és a törzs izmai dolgoznak.

Íjász

Íjász – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Ismételjük meg a másik oldalra.

Íjász

Íjász – harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Törzsemelés kézi súlyzóval

Hasunkra fekszünk. Kezeinkbe kézi súlyzót veszünk, karjainkat magunk elé nyújtjuk.

Törzsemelés kézi súlyzóval

Törzsemelés kézi súlyzóval – első póz
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Ellentétes kar, láb emeléssel, végrehajtunk egy szabályos, kontrollált törzsemelést.

Törzsemelés kézi súlyzóval

Törzsemelés kézi súlyzóval – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Megismételjük a másik oldalra is.

Törzsemelés kézi súlyzóval

Törzsemelés kézi súlyzóval – harmadik pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Fekvőtámasz Power Banddel

Fekvőtámasz pozíciót veszünk fel. Két kezünknél egy Power Bandet rögzítünk úgy, hogy a hátunkon keresztül is íveljen.

Fekvőtámasz Power Banddel

Fekvőtámasz Power Banddel – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Karhajlítást végzünk, majd egy nyújtást. Ne lepődjünk meg, ha egyre nehezebb lesz kinyújtani, mivel a gumiszalag egyre jobban fog feszülni.

Fekvőtámasz Power Banddel

Fekvőtámasz Power Banddel – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Evezés Power Banddel

Ülőhelyzetben rögzítjük a Power Bandet. A mellkast előre toljuk, a lapockák pedig közelednek egymáshoz.

Evezés Power Banddel

Evezés Power Banddel – első pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Egyenes háttal, lapocka zárással indítva, hátra húzzuk a karokat.

Evezés Power Banddel

Evezés Power Banddel – második pozíció
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

Egykezes evezés súlyzóval

Egyik térdünket egy padra/székre rakjuk, egyik kezünkkel megtámaszkodunk. Másik lábunk stabilan a talajon marad, szabad kezünkbe súlyzót veszünk, s lazán nyújtva tartjuk. Könyökünket behajlítjuk, s minél feljebb visszük, a lapocka közelítésével a gerinc felé.

Egykezes evezés súlyzóval

Egykezes evezés súlyzóval
Fotó: Diéta és Fitnesz /Stefler Balázs

 

Hozzászólások

Lépésről lépésre a karcsúságért: kezdjük az alapoknál
Az egészséges táplálkozás és az elegendő mozgás nemcsak a testet teszi formásabbá, hanem önbizalmat is ad. Íme, néhány jó tanács az életmódváltáshoz!
Ki mondta, hogy az alakkímélő ételek unalmasak? Főzzünk kreatívan!
Ne gondoljuk, hogy az egészséges vagy alakkímélő étrend íztelen, egysíkú ételeket jelent. Ízesítsünk ételeinket felesleges kalóriák nélkül!
Nyugodt alvás, sikeres fogyókúra – Ezeket az ételeket kerüld el este!
Ha nem megfelelő ételeket fogyasztunk este, azzal megzavarhatjuk az alvásunkat, ráadásul csomó fölösleges kalóriát viszünk be. Nézzük, milyen ételeket nem ajánlott fogyasztani ilyenkor!
10 tipp, hogy jól érezd magad a bőrödben
Érdemes bevetni néhány apró trükköt, amelyek segítenek magabiztosabbá válni.
Az illatok erejével: nemcsak frissítenek, de a fogyókúrában is segíthetnek
A mesés illatú olajok segítenek hogy frissebben, lelkesebben vágj bele a hétköznapokba. Plusz előny: bizonyos illatok állítólag az étvágyat is csökkentik!
Így kerüld el napközben a diétacsapdákat!
Szinte egész nap az íróasztalhoz vagy kötve, és gyakran engedsz a kalóriadús nassolnivalók csábításának? Adunk néhány tippet, hogy sikerüljön ellenállni.
A 12 leghatásosabb gyógynövény
A gyógynövényekkel történő orvoslás ismét virágkorát éli. Segítségével gyengéd módon, mellékhatások nélkül szüntethetők meg a panaszok!
Ennyi szénhidrátot, cukrot és zsírt egyél vacsorára, ha fogyni szeretnél!
Sokan, miután súlyfeleslegünk nagyobbik részét leadták, úgy gondolják, célegyenesbe értek. Ám sajnos, az utolsó kilók mindig makacsul ragaszkodhatnak az emberhez.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.