Ez a hordozható, erősítő segédeszköz könnyen tárolható, ezért kiváló segítséget nyújt az otthoni edzéseknél, vagy amikor az edzőteremben egyszerűen kevés helyed van.

15 perc zsírégetés és csak egy gumiszalag kell hozzá!

Az erősítő gumiszalagok különböző ellenállású változatban megtalálhatóak – a könnyen széthúzható gumitól kezdve, egészen a nagyon erős ellenálló képességűig. A legtöbb gyakorlat elvégzése közben, melyet a gumikötéllel fogsz elvégezni, 8 – 25 ismétlést kellene betartani, gyakorlatonként 2 – 3 szettben.

1. Merőleges felhúzások

Állj a gumiszalag közepére, a lábaid legyenek vállszélességű terpeszben. Enyhén hajolj a térdeid felé, miközben a hátad tartsd kinyújtva. Fogd meg a gumikötél kéztartóját mindkét kezedbe. Ebben a pozícióban húzd a kötelet a csípőd felé, a lapockáid húzd egymás felé. A két könyök 90 fokos szögben van behajlítva. Térj vissza a kiinduló pozíciódba, és ismételd meg 10 – 12-szer.

2. Guggolás egyenes háttal

A guggolás valószínűleg minden gumiszalag tulajdonos számára az alap feladatok közé tartozik akkor, amikor az edzését összeállítja.Tedd a szalagot a térd fölé, egyenes háttal ereszkedj le, majd vissza. Ismételd 10-szer hármas sorozatban.

3. Lábemelés térdelő támaszban

A feladat kivitelezése erősíti a combodat, a feneked és a karodat is. A gyakorlat helyes kivitelezéséhez fogj meg egy gumiszalagot, és akaszd bele az egyik lábad úgy, ahogy a képen is látod. Térdelő támaszba menj le úgy, hogy a tenyered a váll alatt helyezkedjen el. Nyújts ki lassan a bal lábad egészen addig, amíg egyenes nem lesz, majd engedd vissza a kiinduló pozícióba. Ismételd mind a két lábra 10-szer.

4. Híd a fenék erősítésére

Kösd meg az erősítő gumiszalagot térdmagasságban a lábaid körül. Feküdj a hátadra, lábaid térdben hajlítsd be (90 fokos szögben). Emeld fel a csípőd a talajról, miközben a kezeid tartsd a tested mellett. A gyakorlat elvégzése alatt igyekezz a lehető legjobban befeszíteni a feneked. Ismételd 15 – 20-szor.

HA VAN KEDVED, EZT A VIDEÓT IS KÖVETHETED:

EZ IS ÉRDEKELHET:

Hozzászólások

A savanyú káposzta maga a csoda, ennyi mindenre jó!
Sokan esküsznek a savanyú káposzta áldásos hatásaira, melyekre ilyenkor, a járványos időszakban nagy szüksége lehet a gyengülő immunrendszernek.
A titokzatos karotin, amit minden nőnek ismernie kell
Akármilyen furcsán hangzik, a barnulást elősegítő kenceficéken kívül zöldségekkel és gyümölcsökkel is lehet barnulni.
Diétás nasi? Ilyen is létezik
Valljuk be őszintén, a nassolás rossz szokás, de ha fogyókúrázás közben sem tudunk lemondani róla, akkor sem kell kétségbeesni, csak érdemes egy kicsit átgondolni mit rágcsáljunk. Íme, egy remek recept:
Segítünk, hogy elkerüld a sportsérüléseket
Az edzések alatt szerzett sérülések nagyon fájdalmasak tudnak lenni és általában sok időbe telik, míg teljesen felépülsz.
Néhány diétás szabály, ami felturbózza a fogyást
28 naponta a legtöbb nő életében beköszöntenek azok bizonyos nehéz napok. Ilyenkor tombolnak a hormonok, és a pokolba kívánnánk az egészet.
Őrültség vagy zseniális? Kik azok a húsevő vegetáriánusok?
A gondosan összeválogatott vegetáriánus étrend nagyon egészséges. Akadnak is jó néhányan, akik szeretnék ezt követni, de mégsem tudnak lemondani a hús ízéről. Pedig erre is van megoldás!
Kövér vagyok? Vagy mégsem? Íme a jel, hogy diétáznod kell
Létezik néhány egyszerű módszer, amivel könnyedén megállapíthatjuk, tényleg érdemes-e belekezdenünk egy fogyókúrába.
5+1 recept, hogy ne egészségtelen felvágottat egyél
Nálad is gyakran kerül az asztalra egy-egy szelet kenyér sajttal, májassal, párizsival, dobozos túrókrémmel. De belegondoltál-e már, mennyi tartósítószert eszel meg így? Mutatjuk, mit készíts el ezek helyett gyorsan.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.